Bokkers in Nieuw Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Bokkers in Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-20 04:52

Ik weet dat er hier en daar bokkers in Nieuw Zeeland zitten en ik wilde graag wat linkjes leggen.

Ik woon nu bijna 5 jaar in Australie en we gaan in Maart alles oppakken en naar Nieuw Zeeland.
M'n vriend is Nieuw Zeelander en we zijn over de laatste 5 jaar regelmatig op en neer gegaan.
Nu hebben we dan eindelijk besloten dat we genoeg hebben van Australie en terug naar NZ gaan.
Mijn visa etc is allemaal geregeld, dus nu is het goed de MIQ in de gaten houden.

Het is een boel geregel en gaat wat geld kosten maar ik heb er zin in.
Ik ben benieuwd wie er ook in NZ zit, en waar. NZ is een stuk kleiner dan Australie dus het zou leuk zijn om wellicht wat contacten te maken en wellicht eens een keer af te spreken.
Wij zullen eerst rond Auckland wonen (ivm familie) en wellicht uitwijken naar Tauranga.

Hopelijk zien wat kiwi bokkers dit en kunnen we er een beetje een kletstopic van maken.
Edit: Ik kon geen eerder topic vinden.

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Bokkers in Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-20 05:30

Yes!
Alleen zit ik zelfs als je al in Auckland of Tauranga gaat zitten nog erg ver van je af! :D
Ik zit in Hawkes Bay.
Als je vriend kiwi is komt hij het land wel in. De vraag is alleen of jij zonder residency /citizinship het land in mag. Momenteel mag dat volgens mij niet namelijk. :\

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-20 06:11

Ha, tov australie valt dat wel mee. Je zou in Taupo kunnen meeten haha.

Ik kom het land ook in. ;)
Partner of NZ citizen visa's hebben recht van entry.