Wellnesshotel in Duitsland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Wellnesshotel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 13:44

Omdat mijn vakantie naar Griekenland helaas niet doorgaat |( , zou ik graag een paar dagen naar een wellnesshotel willen in Duitsland, die dus ook dingen aanbieden als massages en schoonheidsbehandelingen.
Ik zie even door de bomen het bos niet meer, en er zitten hier altijd wel mensen met goede ideeën.

Ik snap dat er geen damesdagen in sauna’s zijn (of misschien ook wel) maar anders in ieder geval wel waar badkleding verplicht is in de sauna en het zwembad.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


gaucho
Berichten: 9492
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:39

Ik ben recent naar het Zwarte woud geweest, hotel Fritz Lauterbad. Is mij goed bevallen, lekker eten ook en je wandelt ook zo het bos in.
[ img ]

Life begins at the end of your comfortzone.

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 14:05


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-20 12:20

Ik heb wat gevonden, ben heel benieuwd. Leuk arrangement inclusief behandelingen. Voor de zekerheid nog wel even gevraagd of je in de sauna niet met mondkapje op hoeft :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Earth, Luna2013, maaikemuis, Mama3 en 65 bezoekers