Warm!! Ik wil naar het water!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Warm!! Ik wil naar het water!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-20 23:36

Ik zou eerst naar Italië gaan, dat gaat voor nu niet door en wordt pas in oktober dat ik op vakantie ga. Nu wil ik toch nog even weg met de warmte de komende weken. Dat wordt moeilijk, dat weet ik :P En daarom heb ik jullie hulp nodig.

Ik ben namelijk op zoek naar een plek aan het water. Dat mag zee zijn, maar ook een meer of rivier, als er maar gezwommen kan worden. Ik heb verder niet veel eisen, behalve dat ik niet in een tentje wil ivm gezondheid. Een grotere huurtent mag overigens wel!
Reistijd niet langer dan 7 uur vanaf Utrecht. Dus Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en misschien nog een klein stukje verder, maar echt niet te ver. Want het is maar voor een paar dagen.

Verder, niet duurder dan €75 per nacht per kamer.

Het is een moeilijke zoektocht, daar ben ik me van bewust, maar daarom hoop ik op jullie hulp.
Ik had graag naar de Worthensee gewild, maar dat is me voor een paar dagen echt te ver :(

[ img ]

Earth het reisbureau.


fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:40

Kijk eens op groupon, actie van de dag, socialdeal, voordeeluitjes.nl of hoteldeal.com

Hier vindt je veel aanbiedingen. Wel opletten dat je ook in augustus mag reizen(soms zijn de aanbiedingen pas geldig va september)en soms betaal je een toeslag in het weekend.

Hoeveel nachten wil je?

marygoround
Berichten: 798
Geregistreerd: 24-04-11

Re: Warm!! Ik wil naar het water!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 23:55

Lekker dichtbij:
https://www.paviljoenbuitenhuis.com

Wij zijn er vorige week een paar nachtje in ons eigen tentje geweest, maar ze hebben ook andere opties. Of er nog plek is weet ik niet maar de camping zelf was echt heel prima en perfect aan het water.

I wanna ride on a white horse.

Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-20 12:50

fohadie schreef:
Kijk eens op groupon, actie van de dag, socialdeal, voordeeluitjes.nl of hoteldeal.com

Hier vindt je veel aanbiedingen. Wel opletten dat je ook in augustus mag reizen(soms zijn de aanbiedingen pas geldig va september)en soms betaal je een toeslag in het weekend.

Hoeveel nachten wil je?


Goeie tip, dank je wel!! We willen ong 3 nachten, daarom dus niet te ver, want anders is het zonde van de reistijd. Ik heb net wat gevonden bij de Diemelsee bijvoorbeeld. Lekker dichtbij. Maar we zoeken nog even verder :D

Marygoround: Is idd wel geinig, houd ik even in mn achterhoofd. Lijkt me alleen toch wel warm in zulke huisjes ben ik bang...

Earth het reisbureau.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers