Welk Italiaans meer of strand?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Earth
Berichten: 7735
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 15:55

Ik wil over 2 weken denk ik toch een weekje naar Italië. Nu twijfel ik heel erg of ik naar de kust ga, of naar een van de meren. Misschien kunnen jullie me helpen? Loopafstand naar het water zou mooi zijn, maar anders is de auto ook geen probleem. Liefst niet te drukke omgeving, maar wel wat restaurantjes. Ik hou niet van toerisme en kinderen, dus het liefst adult only of iets dergelijks. Niet boven de 1000 euro voor een week voor 2 personen. Het is nogal last minute, dat weet ik maar toch. Liefst ga ik met de auto, vandaar ook de voorkeur voor een van de meren.
Ik ben benieuwd naar jullie aanbevelingen :D Of zijn mijn eisen wat onrealistisch?

Earth het reisbureau.


lucifertje
Berichten: 5603
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:58

Ik heb een paar weken geleden via de anwb Camping Trasimeno aan het Trasimeno meer geboekt.. is niet een adult only, maar wel klein en weinig animatie.

BloemBloem
Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 15:59

Camping Butterfly Peschiera kan ik je aanraden. Loopafstand naar Gardameer en je loopt zo de stad in waar je leuke restaurants hebt.

Met de auto kan je naar lazise bardolino sirimione garda etc. Zo leuk daar!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter
Berichten: 15861
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:00

Earth schreef:
Ik wil over 2 weken denk ik toch een weekje naar Italië. Nu twijfel ik heel erg of ik naar de kust ga, of naar een van de meren. Misschien kunnen jullie me helpen? Loopafstand naar het water zou mooi zijn, maar anders is de auto ook geen probleem. Liefst niet te drukke omgeving, maar wel wat restaurantjes. Ik hou niet van toerisme en kinderen, dus het liefst adult only of iets dergelijks. Niet boven de 1000 euro voor een week voor 2 personen. Het is nogal last minute, dat weet ik maar toch. Liefst ga ik met de auto, vandaar ook de voorkeur voor een van de meren.
Ik ben benieuwd naar jullie aanbevelingen :D Of zijn mijn eisen wat onrealistisch?

Nee hoor, nu zeker niet. Ik kom voor mijn werk ongeveer 2 keer per maand in Bardolino (Gardameer) en daar is het echt stil nu. In verhouding dan. Zoek gewoon iets leuks op Booking.com. Wel mondkapjes meenemen.

Earth
Berichten: 7735
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 16:04

Top, bedankt voor de eerste tips alvast. Liever geen camping, maar als het te duur wordt kan dat altijd nog.

Earth het reisbureau.

BloemBloem
Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:06

Earth schreef:
Top, bedankt voor de eerste tips alvast. Liever geen camping, maar als het te duur wordt kan dat altijd nog.


Excuus ik las veel te snel en niet gezien dat je adults only wilde.

MarjanB
Berichten: 16309
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:13

Oggebbio aan lago maggiore <3


Ik probeerde foto’s toe te voegen maar bokt wil niet.. probeer het later nog even

Gnobbio
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Uitzicht uit het huisje
[ img ]

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MyWishMax
Berichten: 25054
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:17

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in Riva del Garda, gardameer dus. In de bergen, ik zat in een appartement. Ben er toen ook met de auto heen gegaan.

B + 19 PR 217 / L1 + 24 PR 218 / L2 + 23 PR 212 / M1 + 28 PR 212,5 / M2 + 16 PR 227,5
[RIJ-ITP] Flow tijdens training

demiyolu
Berichten: 305
Geregistreerd: 02-08-07
Woonplaats: Zandvoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:37

Gardameer heeft ook wel kleinere plaatsen die minder druk zijn, op de strandjes zelf is het vaak wel drukker omdat de ruimte daar gewoon beperkt is, in ieder geval aan het westelijke deel.
Kijk eens naar Iseo, aan het Iseo meer, ik vond het daar heerlijk, minder massaal dan Gardameer.

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:03

Idro meer. Ook echt prachtig!! Wij gaan er morgen naartoe.

24 maart 2018 geboren Ibbeltje fan d’canneburgh Take 455 x Fetse 349 ... mijn heerlijke allerliefste friese meisje. Totally in love
Tim de Loo hoeve Time 38 x Jitse 361 mijn super eerlijke werkwillige ruin!* 4-2-2021

http://www.wasgeluk.nl...de finishing touch voor je was !


esje01
Berichten: 4892
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Welk Italiaans meer of strand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:25

Colico aan het Comomeer
Via casamundo en een keer via booking.com geboekt.
Prachtige omgeving


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desireeeee, Duran123, Ekeif96, Gambler99, IndianSu, Iselda, Muggebeet, Paloma_Janet, thequeensmum, Varekaj en 84 bezoekers