Last minute schotland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Last minute schotland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 11:25

Hi

Wij zijn een beetje aan het kijken hoe het werkt met een last minute naar bijvoorbeeld Schotland.
Beide een leek als het gaat om vliegreizen & last minutes ( altijd op reis geweest met de auto ).
Echt heel veel sites bieden van alles aan, maar wat is betrouwbaar ?

Het liefst boeken we iets waarbij de vliegreis er al bij zit zeg maar, dat lijkt ons het handigste ...

Tips zijn welkom :j

Groetjes

Anoniem

Re: Last minute schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:32

Skyscanner kun je goed tickets vergelijken, of cheaptickets.. Dat soort sites.

CarolineCF
Berichten: 702
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:54

Sites als Cheaptickets en zo zijn feitelijk gewoon reisbureaus. Praktischer is voor inspiratie te starten bij een vergelijker als VliegenNaar - die hebben voor alle 6 de internationale luchthavens in Schotland een overzicht met de acties van luchtvaartmaatschappijen. Zie https://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-schotland

Marleen_L

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-02-16
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 13:19

Is ook afhankelijk van wat je daar wilt doen denk ik. Wil je rondreizen/citytrip/combinatie?

In dit topic staan veel tips over Schotland.

Wij hebben destijds alles los geboekt, tickets via EasyJet, auto via SunnyCars en hotels/B&Bs via booking.com/Expedia/AirBnB. Ik vind het voordeel hiervan dat je zelf veel vrijer bent in wanneer je waar bent en welke vlucht je hebt. Met pakketten en Schotland heb ik geen ervaring, maar misschien in bovenstaand topic?