2 dagen Zeeland, welk dorpje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
x_Jeanine_x
Berichten: 9080
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:09

TS, ben je al geweest??


Vorig jaar met een groep naar de Oesterkwekerij in Yerseke geweest en daarna zij op de boot naar Zierikzee en ik de bus daarheen gereden. Heerlijk geshopt en gelunchd in Zierikzee!
De oesterkwekerij vond ik persoonlijk erg gaaf om te zien en ook de uitleg etc erachter.


Petrichor
Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Re: 2 dagen Zeeland, welk dorpje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-20 22:59

Nee, we gaan aankomende donderdag en vrijdag. Hopelijk is het weer goed. :)

The smell of earth after rain!

Marije_jiplover
Berichten: 25293
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 09:49

Keet schreef:
CupCakes_ schreef:
Oei, dat is vloeken. Ouddorp ligt in zuid Holland :+



:+ Sorry mijn topografie is nogal verwaterd en ik vind het altijd stom dat het eerste eiland nog bij ZHolland hoort: + dus ik reken altijd alle eilanden onder Zeeland :D dan is het net alsof ik op vakantie ben als ik onder Rotterdam uitkom :D


Eerste 2 eilanden horen bij Zuid-Holland, want zowel Voorne-Putten (1e) als Goeree-Overflakkee (2e, waar Ouddorp op ligt) behoren tot Zuid-Holland.

@TS, mosterd na de maaltijd maar ik vind 't gebied rond Burg-Haamstede erg mooi kwa duinen en strand, maar of daar kwa gebouwen ook wat leuks is, weet ik eigenlijk niet.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Petrichor
Berichten: 10527
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-20 21:53

Nou de 2 dagen Zierikzee zitten er weer op, Zierikzee is zeker een luk stadje maar als je er een uurtje hebt rond gelopen heb je het wel gezien. Geeft ook niks want we zijn op meer plekken in Zeeland geweest en we hebben van alles bekeken. Als ik weer eens terug ga naar Zeeland is dat zeker weer naar Zierikzee! Het hotel Mondragon was goed en schoon dus zeker voor herhaling vatbaar. Een eindje verderop hebben we heerlijke tapas gegeten. :D

We zijn nog naar het strand van Renesse geweest, het viel mij op hoe schoon het water daar was echt kraak helder. Normaal ga ik naar de waddeneilanden en dan vaak naar Schiermonnikoog maar daar is het water lang niet zo schoon. Ook zijn we nog naar Domburg geweest, maar dat vonden wij helemaal niks. Echt een en al massa toerisme dat trekt ons niet. We hebben ook nog gekeken bij de waterkering, heel indrukwekkend om te zien vooral hoe dat water kolkt.

En verder hebben we natuurlijk heel veel terrasjes gepakt! :D

The smell of earth after rain!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bianca_v_s, Googlebot, maxi90, OmgiliBot, SemrushBot en 58 bezoekers