Nationaal park Hwange Zimbabwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maj0

Berichten: 6578
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Nationaal park Hwange Zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 16:27

Hoi allemaal,

Aangezien wij aan het kijken zijn of we onze grote droom kunnen laten uitkomen. Ben ik op zoek naar wat informatie. Ik dacht misschien kan bokt mij wel helpen.

Wij willen in december graag naar Zimbabwe nou zouden we hier graag ook naar Hwange gaan. Hebben jullie tips voor slaap plaatsen. (liefste niet al te duur) En tips wat we echt wel en niet moeten doen?
Is het verstandig om zelf een auto te huren?

Ik hoop dat jullie mij iets wijzer kunnen maken. En wij hopen dat we het financieel rond kunnen krijgen.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Nationaal park Hwange Zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 16:46

[BEU] Wat is dat toch met Afrika?

In dit topic zou ik even kijken, hier zit veel ervaring met Zuidelijk Afrika.

Waarom wil je specifiek naar Hwange? Heb je eerder reizen gemaakt in Zuidelijk Afrika? Ik zou voor een eerste reis niet specifiek Zimbabwe kiezen. Het is een land waar af en toe flink veel onrust is. Ook de bevolkingsdichtheid is vrij hoog dus je hebt te maken met drukkere gebieden. Hoe meer mensen, hoe meer criminaliteit. Daarom kiezen wij eerder voor de parken in Namibie en Botswana.

Een auto zelf huren is wel het meest leuke wat er is. Op die manier kun je zelf de routes bepalen en zelf op je eigen tempo rijden.

maj0

Berichten: 6578
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Re: Nationaal park Hwange Zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 16:48

Mijn zwager gaat daar trouwen. Vandaar dat het Zimbabwe wordt.

Ik ga eens even kijken in het andere topic

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Nationaal park Hwange Zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:10

Over Hwange national game reserve is ook al eerder een topic geweest kan hem alleen zo snel niet vinden.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Nationaal park Hwange Zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 17:27

Ik ken wel iemand die daar veel ervaring heeft en die ook het eea voor je daar kan organiseren. Stuur maar een pb voor naam & nummer.

Let wel dat alle organisaties het nu vreselijk druk hebben ivm het feit dat alle grenzen dicht gaan en dat dus de afzeggingen binnen stromen.