Verre reis kerstvakantie: tips gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 21:03

Costa Rica of Zuid Afrika? Ik ben er niet in december geweest, maar in november en januari. Allebei heel mooi.

eva1969

Berichten: 4036
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Verre reis kerstvakantie: tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 21:47

Ik vond, weliswaar jaren terug, met kerst het weer in Florida tegenvallen. Sindsdien houden we het daar rond kerst in de gaten en het is er echt niet altijd heel mooi

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Verre reis kerstvakantie: tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:12

En, worden jullie plannen al concreter?

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:56

Ik vraag me af waarom je ver wilt, kun je dit niet met de kinderen overleggen? Wat willen hun dan graag ver weg zien? Er zijn prachtige plekken in Europa dus ik zou niet een verre reis maken enkel om het maken van een verre reis, dan zou ik echt kijken naar wat willen jullie zien/doen/beleven. Gaat de voorkeur naar warm of koud? Voor twee weken zou ik Australiƫ /nieuw zeeland te ver vinden. Wil je natuur? Pretparken? Winkelen? Een andere cultuur leren kennen? Zoveel landen, zoveel verschillen.

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 00:05

Wij zijn in de winter met de volwassen kinderen en partners naar IJsland geweest. En ze waren echt super enthousiast. Vonden het een geweldige reis. Niet heel ver weg maar wel zeer de moeite waard. En zelfs mijn dochter en haar partner die elk jaar 4 weken ver weg gaan zeiden direct dat ze nog een keer terug gaan