Vakantie richting Indonesië, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Vakantie richting Indonesië, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-20 09:29

Hoi,

Volgend jaar willen we graag met een groep op vakantie richting Indonesië, we weten nog niet exact naar welke plek.

We willen in elk geval een all inclusive hotel zodat we niet buiten het hotel hoeven te eten. Verder zou het leuk zijn als het hotel direct aan het strand ligt en er in de omgeving voldoende te doen is. Het liefst dat we een aantal excursies kunnen doen, maar ook dat we er zelf opuit kunnen mochten we een dag geen excursie hebben.

Normaal huren wij altijd een auto en gaan er dan zelf opuit, maar dit lijkt mij in dit soort landen totaal geen goed plan. :+

Wij hechten veel waarde aan een beadenemde natuur en goed eten.

En ik welke tijd van het jaar is het het goedkoopste om te gaan en vooral wanneer is het wat minder warm? Ik snap dat het altijd rond de 30 graden is en dat is prima maar mega tempeturen slaan wij liever over. :D

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Vakantie richting Indonesië, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 16:45

Wil je op 1 plek verblijven?
Dat zou ik persoonlijk zonde vinden. Indonesie is een prachtig gevarieerd land, ik zou zeker gaan rondreizen. Welk Indonesisch eiland heb je in gedachte?

Ik ben op Java en Bali geweest, en dat is al weer zo verschillend.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Vakantie richting Indonesië, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 16:56

Ik zou eens bij fox-reizen kijken. Daar heb je wat meer georganiseerde reizen (vaak incl eten) met mooie excursies etc.

Echt all inclusive hotels zoals je in turkije, thailand en mexico hebt, vind je niet echt in Indonesie, behalve op Bali. Java is echt een aanrader maar niet om non-stop in een all-inclusive hotel te zitten.