Centerparcs of landal??

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 17:00

Na aanleiding van dit topic hebben wij Roompot Bad Bentheim geboekt voor de zomervakantie *D


Storm
Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 17:11

Mjetterd schreef:
Na aanleiding van dit topic hebben wij Roompot Bad Bentheim geboekt voor de zomervakantie *D


Leuk! Wij hebben het daar super gehad. Heel mooi park!

Is het al lente?

lauwie
Berichten: 1903
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: waskemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:02

Landal orveltervelte is ook erg leuk voor kinderen. Wij zijn er van de zomer geweest met zoon van toen bijna 2. In een kinderhuisje. Speelgoed aanwezig in het huisje omheinde tuin met trampoline. En speciale badkamer met kinder wc en kinder wasbak.

<3 Milan 12-10-2017 <3
<3 Elise 25-08-2020 <3

L_iek
Berichten: 9663
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:30

Ik vind Landal echt geen aanrader. Ons huisje was muf en vies. Wij boeken tegenwoordig de VIP huisjes bij Center Parcs. Vooral het Heijderbos vond ik echt een aanrader.

MightyMike
Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:37

Dat vonden wij juist andersom L_iek, soms ook geluk hebben denk ik wat je aantreft. Nooit VIP geboekt, maar standaard huisjes en die vinden wij vies en muf van CP, oud allemaal. Juist nu boeken wij Landal, de huisjes met het frisse , nieuwe interieur en die vinden wij heerlijk. Wellicht ook erg per park verschillend.

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:39

MightyMike schreef:
Dat vonden wij juist andersom L_iek, soms ook geluk hebben denk ik wat je aantreft. Nooit VIP geboekt, maar standaard huisjes en die vinden wij vies en muf van CP, oud allemaal. Juist nu boeken wij Landal, de huisjes met het frisse , nieuwe interieur en die vinden wij heerlijk. Wellicht ook erg per park verschillend.

Hier ook.. dan zal het verschil in die VIP huisjes zitten.. maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan die niet vergelijkbaar is met de rest van cp.

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-20 20:40

MightyMike schreef:
Dat vonden wij juist andersom L_iek, soms ook geluk hebben denk ik wat je aantreft. Nooit VIP geboekt, maar standaard huisjes en die vinden wij vies en muf van CP, oud allemaal. Juist nu boeken wij Landal, de huisjes met het frisse , nieuwe interieur en die vinden wij heerlijk. Wellicht ook erg per park verschillend.


De huisjes waren op Landal idd echt top. Netjes, schoon en nieuw. De faciliteiten op dit park waren erg minimaal. Dat zoek ik juist niet.
Waarschijnlijk wordt het voor ons ook roompot bad bentheim. Alleen dan net na de zomervakantie, wat rustiger en goedkoper haha.
Voordeel van m'n verlof, sta voor de klas, kunnen we eindelijk eens buiten het hoogseizoen weg.

So much <3

MightyMike
Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:47

Kan niet wachten tot wij niet meer aan schoolvakanties gebonden zijn, zou ik zeker doen om de drukte te ontlopen! Het park ken ik daar niet, maar op zich is Bad Bentheim wel leuk.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12717
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 20:54

Muga schreef:
MightyMike schreef:
Dat vonden wij juist andersom L_iek, soms ook geluk hebben denk ik wat je aantreft. Nooit VIP geboekt, maar standaard huisjes en die vinden wij vies en muf van CP, oud allemaal. Juist nu boeken wij Landal, de huisjes met het frisse , nieuwe interieur en die vinden wij heerlijk. Wellicht ook erg per park verschillend.


De huisjes waren op Landal idd echt top. Netjes, schoon en nieuw. De faciliteiten op dit park waren erg minimaal. Dat zoek ik juist niet.
Waarschijnlijk wordt het voor ons ook roompot bad bentheim. Alleen dan net na de zomervakantie, wat rustiger en goedkoper haha.
Voordeel van m'n verlof, sta voor de klas, kunnen we eindelijk eens buiten het hoogseizoen weg.



Toevallig, wij hebben ook net na de zomervakantie geboekt. Net iets er na, zodat de kans op mooi weer nog aardig groot is. Nog 2 jonge kinderen dus nu kan het nog *D

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:35

DiantaM schreef:
MightyMike schreef:
Dat vonden wij juist andersom L_iek, soms ook geluk hebben denk ik wat je aantreft. Nooit VIP geboekt, maar standaard huisjes en die vinden wij vies en muf van CP, oud allemaal. Juist nu boeken wij Landal, de huisjes met het frisse , nieuwe interieur en die vinden wij heerlijk. Wellicht ook erg per park verschillend.

Hier ook.. dan zal het verschil in die VIP huisjes zitten.. maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan die niet vergelijkbaar is met de rest van cp.



Mijn moeder en ik hebben eens gerekend (let op, dik 5 jaar terug) dat een comfort huisje inclusief alle extra's (welke bij vip er "gratis" in zitten) maar 10 euro goedkoper is dan een VIP huisje. Voor die 10 euro heb je nieuwere huisjes, groter huisje, sauna in het huisje en wat meer aandacht (is/was onze ervaring)

Vanaf dat moment deed ik alleen nog maar vip huisjes.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

MightyMike
Berichten: 2826
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 07:06

Ik vergelijk op de parken echt wel prijzen, huisjes kunnen enorm verschillen, tot zelfs een aantal honderd euro meer voor een midweek.

Jenny21
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-06-06

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 07:51

Van het weekend in Vip zandvoort geweest! Super mooi huisje, heel fris en schoon. Zowel binnen als buiten!
Vele andere huisjes daarintegen zijn zwaar verouderd. Ook de market dome is verouderd maar begrijp dat ze deze ook binnekort aannpakken.

Verder weinig extra’s voor de kinderen. Ben gewend aan orry shows of dagelijks kinderboerderij helepen maar deze waren er bijv niet.

Siesjuh
Berichten: 1683
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 09:54

Ik ben niet zo'n fan van Landal, omdat het zo duur is en het qua faciliteiten achter loopt op CP. Anderzijds heb je bij CP ook echt slechte huisjes. De Kempervennen vond ik echt een verschrikking. Daar hadden we een 6 persoons huisje maar daar was zo weinig ruimte, dat zelfs 4 personen nog teveel was. En oud en vies.
Huttenheugte was dan wel weer iets beter, ruimere huisjes en netter, maar wel oud ook.
Afgelopen weekend zijn we naar Hochsauerland geweest en dan een gerenoveerd huisje. Dat was echt super! Heel ruim en netjes en nieuw. Mooi zwembad, veel speeltuintjes en een geweldige omgeving. Die kan ik dus zeker aanraden!


Ieder einde is een nieuw begin :-)

Jillz1
Berichten: 522
Geregistreerd: 25-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 10:11

Ik zou echt niet de hoofdprijs betalen voor CenterParcs of Landal.
Ik vind Roompot bad bentheim stukken beter, of Leistert in Roggel of Marveld in Groenlo.

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:17

Wij zijn op zoek naar een weekendje weg momenteel, maar echt, wat zijn al die bungalowparken toch freaking duur! Zelfs in het laagseizoen ben ik bij sommige parken (met een beetje leuk zwembad) voor een weekendje weg zowat evenveel kwijt als een all-in vakantie naar Turkije.

Iemand trouwens ervaring met Landal Vennebos of Lommerbergen? Hoe is het zwembad en de plaza daar? En de huisjes?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Esmee_RS
Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:21

JoT schreef:
Wij zijn op zoek naar een weekendje weg momenteel, maar echt, wat zijn al die bungalowparken toch freaking duur! Zelfs in het laagseizoen ben ik bij sommige parken (met een beetje leuk zwembad) voor een weekendje weg zowat evenveel kwijt als een all-in vakantie naar Turkije.

Iemand trouwens ervaring met Landal Vennebos of Lommerbergen? Hoe is het zwembad en de plaza daar? En de huisjes?

Ik vond als kind het zwembad in het Vennenbos veel leuker dan de Lommerbergen. De laatste keer dat ik er was was een paar jaar geleden, toen ik 18 was, en toen heb ik me er ook nog prima vermaakt.
Huisjes in het Vennenbos zijn recentelijk opgeknapt en zien er (op de foto's althans) echt heel mooi uit!

Een tip voor iedereen die het niet per se veel uitmaakt waar ze terecht komen: https://www.bungalows.nl/aanbiedingen/c ... WFEALw_wcB. Mijn vriend en ik wilde graag samen een weekeindje weg in het paasweekeind, dit scheelt ons 400 euro :o Het is weliswaar alleen Centerparcs en je kan dus geen voorkeur aangeven oid, maar misschien is dit leuk voor iemand in het topic!

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 11:31

Bedankt Balenciaga!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

manubres
Berichten: 2766
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 12:00

Ik vind Landal ook net even wat prettiger ivm meer rust en natuur. Toen de kinderen klein waren zijn wij naar Landal Coldenhove en Rabit Hill geweest. Fijn parken, mooie ligging en ook een mooie omgeving voor uitstapjes.

Nieuwe aanwinst!..zwarte parel Jill (Fairytale x Elite v. Voice), Olita met pensioen.Chicago HJ (V.Citango) 2011-2018 RIP Veel te vroeg moest ik je laten gaan. Ik hou vandaag meer van je dan gisteren, maar minder dan ik morgen zal doen!

Storm
Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 16:52

JoT schreef:
Wij zijn op zoek naar een weekendje weg momenteel, maar echt, wat zijn al die bungalowparken toch freaking duur! Zelfs in het laagseizoen ben ik bij sommige parken (met een beetje leuk zwembad) voor een weekendje weg zowat evenveel kwijt als een all-in vakantie naar Turkije.

Iemand trouwens ervaring met Landal Vennebos of Lommerbergen? Hoe is het zwembad en de plaza daar? En de huisjes?


Bekijk ook Roompot Bad Bentheim eens! Echt mooi en voor 150 euro zit je daar al een weekend.

https://www.roompot.nl/vakantieparken/d ... /tab_id%3E{1}/park_filter=552231/site%3E{1}/epi=1

Is het al lente?

Jillz1
Berichten: 522
Geregistreerd: 25-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 19:38

Mjetterd schreef:
Na aanleiding van dit topic hebben wij Roompot Bad Bentheim geboekt voor de zomervakantie *D

Goede keus

In omgeving zit ook een leuk dierenpark, en Enschede is ook leuk. Ik kan me herinneren dat we ergens in de buurt ook een hele mooie omgeving is om te wandelen.
Met beekjes enzo. Onze kids hebben er nog in gespeeld , was kraakhelder en heel ondiep ( zat pannekoek huis bij)

Muga
Berichten: 2052
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-20 20:28

Jillz1 schreef:
Mjetterd schreef:
Na aanleiding van dit topic hebben wij Roompot Bad Bentheim geboekt voor de zomervakantie *D

Goede keus

In omgeving zit ook een leuk dierenpark, en Enschede is ook leuk. Ik kan me herinneren dat we ergens in de buurt ook een hele mooie omgeving is om te wandelen.
Met beekjes enzo. Onze kids hebben er nog in gespeeld , was kraakhelder en heel ondiep ( zat pannekoek huis bij)


Ik durf nog steeds niet te boeken. Die hormonen maken met zo lekker besluiteloos haha. Maar las nu dat de bedden maar 140 breed zijn. Dan liggen we daar straks met z'n 2en en een baby in... Help dat past toch nooit _/-\o_
Of zijn er ook bredere bedden haha. :j

So much <3

Storm
Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 21:27

Wij hadden volgens mij geen 2 persoonsbed maar 2 bedden die naast elkaar geschoven waren. Een derde bed wat op de kamer stond, kon ook aangeschoven als je het nachtkastje ertussenuit haalde. Wellicht is dat ook een oplossing? Beeb in het midden en jullie links en rechts.

Is het al lente?

Jillz1
Berichten: 522
Geregistreerd: 25-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:35

Jillz1 schreef:
Mjetterd schreef:
Na aanleiding van dit topic hebben wij Roompot Bad Bentheim geboekt voor de zomervakantie *D

Goede keus

In omgeving zit ook een leuk dierenpark, en Enschede is ook leuk. Ik kan me herinneren dat we ergens in de buurt ook een hele mooie omgeving is om te wandelen.
Met beekjes enzo. Onze kids hebben er nog in gespeeld , was kraakhelder en heel ondiep ( zat pannekoek huis bij)


Ik durf nog steeds niet te boeken. Die hormonen maken met zo lekker besluiteloos haha. Maar las nu dat de bedden maar 140 breed zijn. Dan liggen we daar straks met z'n 2en en een baby in... Help dat past toch nooit _/-\o_
Of zijn er ook bredere bedden haha.



Kan me niet herinneren dat het smalle bedden waren, volgens mij idd twee aparte bedden naast elkaar geschoven. Ik dacht toch echt dat het prima bedden waren

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:37

Ik neem altijd onze eigen co-sleeper mee, past er altijd wel naast. Met bedden op vakantie weet je maar nooit wat voor soort bedden het zijn. En soms zijn het ook 2 1-persoonsbedden aan elkaar geschoven en dat werkt ook niet met een kind tussenin. Onze peuter is er eens tussen gevallen omdat de bedden een beetje verschoven waren :')

[o]

Miran
Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Re: Centerparcs of landal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 19:40

Ik neem om die reden een tweepersoonshoes mee, zodat de matrassen bij elkaar blijven, maar laatste keer hadden we een topper erover.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_ en 79 bezoekers