Efteling liefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Ineke2
Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 08:56

Ik ben wel een liefhebber, maar helaas mensen in mijn omgeving niet zo dus ben al een jaar of 4 niet geweest.
Nu met de Corona lijkt mij het toch minder leuk, omdat er altijd mensen zijn die zich niet aan de regels houden dus ik wacht maar wat langer nog tot het weer wat soepeler kan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Peerke_
Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 10:07

Jaaa, ik ben ook Efteling fan *\o/*

Normaal kom ik er ieder jaar, maar dit jaar gaat hem niet worden denk ik -O-
Hopen dat volgend jaar alles weer een beetje normaal is, dan ga ik zeker weer!

Het leukste vind ik om in Villa Volta te kijken naar kinderen die niet snappen wat er gebeurd :')

biggirl
Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 11:02

Hoop dit jaar weer eens de winter efteling mee te kunnen pakken op een rustige dag

kerstmuts

lynnXtubbie
Berichten: 688
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 12:27

Na heel veel dagjes blijven we eind oktober voor het eerst in het hotel slapen! Zoveel zin in <3 *\o/*

15'11'11

AlwaysH
Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 12:45

Sterre98 schreef:
Nee python is nooit weggeweest :)

Alleen gerenoveerd.

Op een of andere manier word ik altijd misselijk in de Python en heb m dus opgegeven :(


Dit heb ik dus ook. Ik ben enorm achtbanenfan. Alle achtbanen vind ik leuk. Maar van de Python ging ik gewoon bijna over mijn nek, terwijl dat niet de meest extreme is waar ik ooit in ben geweest.

Is er trouwens een algemeen achtbanen/pretparken topic? Ik vind de Efteling geweldig, maar de andere attractieparken ook. :j

Edit: een jaar geleden met mijn vriend twee dagen Efteling met nachtje hotel gepakt. Was erg leuk, zo’n thema hotel. Met de muisjes die zogenaamd uit de muur kruipen het prinsessenachtige thema.

<3 Een nieuw avontuur met Pirate Jack's Azumar! <3
Onze driejarige KWPN ruin.
Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

LukieBradleyJarig
Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:02

Ik woon letterlijk om de hoek en wou dit jaar voor een abbo weer gaan.
Alleen ja, corona :')
Dus ben benieuwd wanneer het normaal weer is zodat ik weer kan gaan

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Peerke_
Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:03

LukieBradley schreef:
Ik woon letterlijk om de hoek en wou dit jaar voor een abbo weer gaan.
Alleen ja, corona :')
Dus ben benieuwd wanneer het normaal weer is zodat ik weer kan gaan


Mag ik mee? :D

Century
Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:14

Wij gaan ook weer voor een abbo en als alles doorgaat ook voor wat daagjes met overnachting, erg zin in!

Fem
Berichten: 12503
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:20

Ik heb ook een abbo, vooral om met mijn kleine neefjes samen te gaan. <3

Wat ik het heerlijke aan een abbo vind, is dat ik nu gewoon veel relaxter door het park ga. Vroeger moest ik van mezelf vanalles gedaan hebben op zo'n dagje naar de Efteling, nu kan het me weinig schelen wat ik doe, zolang ik het maar gezellig heb.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

dalena
Berichten: 3109
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:54

AlwaysH schreef:
Sterre98 schreef:
Nee python is nooit weggeweest :)

Alleen gerenoveerd.

Op een of andere manier word ik altijd misselijk in de Python en heb m dus opgegeven :(


Dit heb ik dus ook. Ik ben enorm achtbanenfan. Alle achtbanen vind ik leuk. Maar van de Python ging ik gewoon bijna over mijn nek, terwijl dat niet de meest extreme is waar ik ooit in ben geweest.

Is er trouwens een algemeen achtbanen/pretparken topic? Ik vind de Efteling geweldig, maar de andere attractieparken ook. :j

Edit: een jaar geleden met mijn vriend twee dagen Efteling met nachtje hotel gepakt. Was erg leuk, zo’n thema hotel. Met de muisjes die zogenaamd uit de muur kruipen het prinsessenachtige thema.

Ja hoor!
[BEU] Pretparken & uitjes.

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:03

Century schreef:
Wij gaan ook weer voor een abbo en als alles doorgaat ook voor wat daagjes met overnachting, erg zin in!


Ik twijfel om ooit een keer een abbo te nemen (vooral ook omdat je dan 1x per jaar oog gratis naar de Duitse parken kan)

Maar hoe lang rijden jullie erover om naar de Efteling te komen?

Ik woon er een uur vanaf en vind dat best veel.

Century
Berichten: 5945
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 16:31

Hier ongeveer 40 min.

Fem
Berichten: 12503
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:27

30 minuten ongeveer.

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

LukieBradleyJarig
Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 17:51

Peerke_ schreef:
LukieBradley schreef:
Ik woon letterlijk om de hoek en wou dit jaar voor een abbo weer gaan.
Alleen ja, corona :')
Dus ben benieuwd wanneer het normaal weer is zodat ik weer kan gaan


Mag ik mee? :D


Tuurlijk bij mij mag jij gratis parkeren.

Ik woon dus op loopafstand :+

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Sherivey
Berichten: 8589
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:04

Efteling-liefhebber meldt zich :D

Favoriet: Joris & de draak
Maar ben ook dol op de winter Efteling

Heb een abbo en ga best vaak samen met vriendinnen. :D

:wave:

Amber_anne
Berichten: 6900
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 09:59

Zijn er nog mensen gegaan tijdens de corona tijd en hoe bevalt dat. Wil er weer graag heen maar twijfel een beetje

Ineke2
Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:08

Ze hebben het opzich goed geregeld daar in de Efteling. Echter reken op verdubbelde wacht tijd zeker als het drukker is. Daarnaast is het net als in de supermarkt “ hopen op iedereen zijn of haar medewerking zeker betreft afstand houden “

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Snippergroen
Berichten: 6672
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:14

AlwaysH schreef:
Sterre98 schreef:
Nee python is nooit weggeweest :)

Alleen gerenoveerd.

Op een of andere manier word ik altijd misselijk in de Python en heb m dus opgegeven :(


Dit heb ik dus ook. Ik ben enorm achtbanenfan. Alle achtbanen vind ik leuk. Maar van de Python ging ik gewoon bijna over mijn nek, terwijl dat niet de meest extreme is waar ik ooit in ben geweest.



Ohh de Python..ik krijg zo ontzettend last van hoogtevrees tijdens het omhoog takelen. Je zit dan niet meer tussen de bomen en het waait bovenin altijd hard. De angst die ik ervaar heb ik voor geen enkele achtbaan zo erg als voor de Python, terwijl ik 'm verder helemaal niet eng vind :=

Regenboog, oh Regenboog, gelukkig ben je krom.

Anders heette je Regenstreep, en dat klinkt zo stom. :)


Voorheen bekend als Negerzoen, maar anno 2021 mocht dat niet meer dus dan maar iets dat rijmt.

Moon_light94
Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:28

Heee wat leuk een Efteling topic!

Hier ook een liefhebber. Geen abbo hier, want woon niet heel erg dichtbij. Maar gaan toch wel ieder jaar 1-2x.

Mn favoriet is Joris en de Draak.
Kan alle achtbanen goed hebben, behalve de vogelrok. Sinds een jaar of 3 word ik daar zó duizelig in en misselijk. Denk doordat het ih donker is. Hoewel ik ook steeds slechter tegen Villa Volta kan :’)

Qua corona is het op zich goed geregeld. Maar als mensen besluiten zich er niet aan te houden sta je alsnog dicht op elkaar.. maar dat is overal natuurlijk.

Ineke2
Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:28

Ik kijk gewoon naar mijn voeten tijdens het omhoog takelen en het liefst ga ik dan ook niet voorin zitten :+

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

leintje_
Berichten: 4195
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 10:56

Amber_anne schreef:
Zijn er nog mensen gegaan tijdens de corona tijd en hoe bevalt dat. Wil er weer graag heen maar twijfel een beetje

Ik ben een paar weken terug gegaan. In de wachtrijen is alles in principe netjes geregeld, al zouden ze wat mij betreft vaker mogen omroepen dat je in de witte vakken moet staan, maar of de regels worden nageleefd hangt heel erg af van de welwillendheid van de bezoekers. Zo stonden er id wachrij van Joris en de Draak mensen continu heel dicht op ons (die dan op een gegeven moment een beetje begonnen te mokken omdat ik wel afstand hield tot mijn voorgangers), maar in de familieattracties als bv symbolica droomvlucht werden de maatregelen dan weer veel beter nageleefd.
In het park zelf vond ik het afstand houden wel in ding. Mensen lopen overal en het was ook wel wat drukker, dus daar liepen mensen ook dicht op elkaar.

De wachrijen van veel attracties zijn langer omdat bijna alle attracties op verminderde capaciteir draaien, dat is wel iets om rekening mee te houden. Op de dagen die altijd al worden gezien op drukke dagen kunnen de wachttijden heel erg oplopen.

thequeensmum
Berichten: 3512
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 11:43

Ik vind de Efteling zo leuk. Geweldige attracties en de details, alles klopt gewoon.
Vind de wachttijden normaal al niet leuk, daarom wachten we maar tot na Corona. Denk dat het nu op de rustige dagen ook druk zat is

beenjesshar
Berichten: 1213
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: uitgeest

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:01

Ja hier ook een fan !! We willen in december heen

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:02

Ik krijg door dit topic helemaal zin om naar de Efteling te gaan _O- We zouden in December gaan, maar moeten nog even kijken of het doorgaat ivm Corona. Huisje en alles is al wel geboekt...

Zebrastreep
Berichten: 9735
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 12:05

Destination schreef:
Ik krijg door dit topic helemaal zin om naar de Efteling te gaan _O- We zouden in December gaan, maar moeten nog even kijken of het doorgaat ivm Corona. Huisje en alles is al wel geboekt...


Ik ga zelf al niet meer, nu met oplopende cijfers plus stage in de zorg kan ik gewoon niet maken. Het lijkt mij ook niks aan om nu te gaan ik ga liever weer als alles een beetje normaal is. Ik zou er nu totaal niet van genieten...

Without the pain there'd be no learning , without the hurting we'd never change - Kate Bush


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karlos en 92 bezoekers