Autovakantie met kleuter, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duran123
Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 01:28

Castellon schreef:
Ik vind Normandie echt prachtig! Zoveel mooie dingen te zien en te doen, zo afwisselend; Kastelen, stranden, leuke dorpjes, haventjes, andere dorpjes weer in de buurt. Geen tips qua accommodatie, wij verbleven heel anders dan jij nu zoekt, maar wie weet is de streek wat.

Oh, en op zowat de grens van wat je wilt rijden (afhankelijk van waar je woont in Nederland), Escosse in Frankrijk. Prachtige streek, wij noemden het klein Canada vanwege de prachtige bergen en natuur. Ik weet er een geweldig mooi en fijn huis, een opgeknapte echt franse oude boerderij, met zwembad van Britse mensen.



Hier ben ik erg benieuwd naar! Zou ik pb van je mogen?

smurffie

Berichten: 11126
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 03:27

miccamaaike schreef:
gabyfedde schreef:
Småland in Zweden


:D :') _/-\o_

Je weet dat het een deel in Zweden is? Zonder dollen erg mooi

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 08:53

Zoek je iets in het buitenland?
Wij zijn 2 jaar geleden in Uden bij de boer geweest
https://www.holland-vakantiehuis.nl/vak ... /01021338/
Onze zoon heeft zich twee weken vermaakt. Omheinde tuin, grote bult zand voor de deur, fietsen, skelters. Grote natuurgebieden in de buurt. In Uden grote speeltuin.

Vorig jaar zijn we naar Jan Klaassen droompark (in Braamt, achterhoek) geweest.
Zijn geen huisjes, maar slapen in een piratenboot, Amerikaanse bus, boomhut, helikopter of brandweerauto.
Savonds vuurkorf aan en mogen de kinderen marshmallows roosteren en het vuurtje onder begeleiding blussen. Ook weer fietsen, skelters, trampoline. En de hele vakantie gratis toegang tot jan Klaassen droomland. Vlakbij een grote zwemplas.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 22:30

smurffie schreef:
miccamaaike schreef:

:D :') _/-\o_

Je weet dat het een deel in Zweden is? Zonder dollen erg mooi


Ik wel, maar degenen die erom lachen duidelijk niet.
Geweldig mooi gebied. Ook Dalarna is schitterend, maar is verder rijden.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 16:39

Tsja, ik vroeg om tips voor huisjes, dus als je dan alleen maar Smaland, Zweden zegt, dan is t niet zo gek dat ik dat refereer aan iets anders :+

Maar als je tips hebt voor een mooi huis in Zweden dan sta ik daar zeker voor open!


Bedankt voor de tips haffiefreak! We zoeken idd iets in het buitenland. Vorig jaar ook in Braamt geweest (maar dan op de Landal park) en ik merk dat ik zelf toch meer behoefte heb aan een echt andere omgeving. Ik hou van reizen, dus dat is me dan blijkbaar toch niet spannend genoeg :+

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 17:32

Op Normandië kwam ook geen lachende reactie.
Zweden bestaat zo ongeveer uit huisjes, te vinden via sites als http://www.stugknuten.com