Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 19:02

Ik kom net thuis van de 9 maanden beurs. Heb er ruim 6 uur rondgelopen met peutertje en dikke buik. Ik ben helemaal gesloopt!

Ik vond het wel leuk, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik ging voor het draagzakken/doeken en daar ben ik heel goed geslaagd, maar de andere stands vond ik niet speciaal.

Heb nog een poging gedaan tot hhb maar na 1 hal was ik daar helemaal klaar mee. Wat een drukte joh, was echt geen doorkomen aan! :oo

Butterfly
Berichten: 2857
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 23:12

Wij gingen iets voor 16u weg bij de RAI, stonden in de garage daar. Maar op P-2 was echt nog heel veel ruimte, zeker iets verder van de ingang. Daar waren hele rijen leeg.

Na de NMB nog even naar de kermis ehh vreethal ehh Food & Drinks geweest :D maar mén, ik ben er bijna gillend weer uit gerend haha. Ik miste trouwens Katja, Mora en Lidl, of ben ik er toch te snel uit gerend en heb ik die over het hoofd gezien? Andere jaren zag je altijd bijna elke bezoeker wel met een Katja shopper. Had ik net zin in die snoepjes, staan ze er niet :')

Verder best wel wat dingetjes gehaald op de NMB:
- boxkleed
- speenkoord Little Dutch
- badstof spuugdoekjes
- setje kleding
- 2 Nijntje rompers
- knuffeldoekje
- kruippakje
- extra poedertoren voor de melkpoeder
- Nijntje shopper
- nog een speenkoord, maar dan een cheap one van Zeeman haha
- 2 extra hoezen voor het waskussen
En als er meer is ben ik dat op dit moment even vergeten :D

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 09:41

Ik ben gisteravond geweest... Niks opgehaald wat ik had gekrast voor de NMB. Er stonden echt bizar lange rijen en de app was drama toen ik daar liep.
Ik vond het echt ongelooflijk druk. Snap eigenlijk niet zo goed waarom het altijd gecombineerd is met de hhb. Lopen er ook allemaal mensen met koffers die zich ook registreren bij pampers voor babydoekjes ofzo...

Wel leuke dingen kunnen kopen tussen het gedrang maar zou eigenlijk nog wel even terug willen... Niet alles kunnen vinden wat ik wilde.
Heb een wiegdekentje en lakentje
2 grote badcapes van 1 m. Voor m'n zoontje en de kleine op komst.
Flessen van Mam en 2 spenen.
Baden douche gel van dermocare.
Oh ja en een was kussenhoes.

Wieldop
Berichten: 942
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 10:16

Wij zijn gisteravond geweest met name voor de negen maanden beurs. Veel kunnen kopen, maar dat kwam omdat wij ook nog veel nodig hadden. Wel gelet of het echt in de aanbieding was. Het was helaas extreem druk, pas rond uur of 9 werd het wat rustiger. We zijn nog even in zaal 1 (huishoudbeurs) geweest, maar ik vond die zaal ten opzichte van een paar jaar terug wel tegenvallen.

En wat is het parkeren enorm duur.. 3 uurtjes voor 20€ echt absurd.

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:04

Wij zijn gisteren geweest voor de 14e x maar wat een enorme tegenvaller.
De drukte viel mee, alleen in de foodhal was het heel druk.

maar ik miste veel stands, veel producten waren al vroeg in de middag op.

om 14u was de heksenkaas bijv. al op.
Om 16u wouden we de 9maandenshopper even halen maar die waren alleen voor mensen die een eticket hadden en hem hadden gereserveerd omdat ze zo hard gingen.

we stonden bij de Ah stand in de rij, 3euro voor een tas, zijn we bijna aan de beurt, veranderen ze het bord van 3 euro naar 3.50, toen zijn we weggelopen.

We hadden een gezellige dag met elkaar, maar de beurs zelf was niet echt geweldig

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:13

Volgens mij was er 1 hal minder dit jaar en alles was veel ruimer opgezet in de andere hallen.
Dat was dan wel weer een voordeel aangezien sommigen het nodig vinden zelfs met rolkoffers anderen over de tenen te rijden, wat slepen die allemaal mee??
En ik snap ook nooit wat je met kinderen daar doet, die hebben daar toch echt geen lol aan? En de mannen die keurig volgen met de tasjes zijn hilarisch, het schortje ontbreekt nog.....
Volgens mij is het voor de standhouders ook niet meer te betalen, diegenen die er ieder jaar stonden, zijn er ook niet meer. Wel jammer, het was altijd een leuk uitje.
Krassen niet meer gedaan na 3 keer proberen, wat heb je nu aan een tip, daar doe je het toch niet voor???

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 11:19

Niet iedereen is lichamelijk in staat om tassen te tillen. Vandaar trolleys en koffers ;)

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 11:38

_Blacky_ schreef:
Niet iedereen is lichamelijk in staat om tassen te tillen. Vandaar trolleys en koffers ;)


Hele reiskoffers gemaakt voor 30kg bagage vond ik echt erg ver gaan.

_Blacky_

Berichten: 2328
Geregistreerd: 21-01-06

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 12:44

Maar ik heb zelf opzich minder last van die koffers van van trolleys :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Huishoudbeurs / Negenmaandenbeurs 2020 RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 11:48

Ik ben gisteren geweest, maar vond het niet extreem druk, ja foodhal wel, maar Milka was uitverkocht, LookoLook had nog maar 2 soorten snoep.
Shoppers die steeds uitverkocht waren.
En wat ik jammer vind is dat je je overal de telegraaf tegen komt die je aanspreken...

Parkeren van de touringcar vond ik wel een pluspunt :) Had geen file erna toe, had een mooie goede plek.

En kwa shoppen nog wel geslaagd, dekbed van bamboe, woefbox, shopper en bolero, knoppers, calve pindakaas en iets van kaarsendinges :+
Jitske was gelukkig voor mij al bij de blond stand geweest van de week, want die hadden niet veel meer :+ of eigenlijk niks :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:34

Gisteren voor de tweede keer geweest, superleuke dag gehad. Veel gezellig gekletst met standhouders. Extra Durgol producten gescoord met nog een beetje extra korting en nog een mooie shopper en een miniflesje product bij gekregen. Tegen het einde van de beurs een SoFine koeltasje met 1 product erin gratis gekregen zonder iets te kopen. De Yildriz sauzen waren op een gegeven moment 6 voor 3,50 maar ze had geen wisselgeld en toen hebben we er 9 voor 5 euro mogen kopen. De grote flessen Remia gingen eruit voor 50 cent per stuk, zus kocht er 4 en toen kregen we er nog 2 briefjes bij voor een patatje dus we hadden meteen gratis avondeten. De Eru beursaanbieding gekocht, normaal mag je dan grabbelen met kans op een saladeshaker maar nu vooraf afgesproken dat ik er sowieso 1 zou krijgen dus dat was ook mooi meegenomen haha. Bij Kruidvat op de negenmaanden eerst een milka reep gekregen en later op de dag nog een zak napoleon snoepjes.
Bij Unox waren de goodiebags op, je kon daar nu kiezen voor een zak soep of een rookworst.
Bij de Books & Coffee een boek erbij gekregen terwijl ik daar qua aankoopbedrag eigenlijk nog geen recht op had. Conclusie, je kunt op de laatste dag echt fijne koopjes scoren en extraatjes krijgen, de prijs daarvoor is dat zoals Jeanine gemerkt heeft veel al op is. Daarom was zoals ik het nu kon doen, 2 dagen gaan, voor mij geweldig. De ene dag was alles er nog, de andere dag koopjes en extraatjes scoren <3

Ennnn ik had nog een leuke bonus aan deze dag want heb een 50 euro Pluim gewonnen <3