Bokt.nl • Ervaringen Gate1
Pagina 1 van de 1

Ervaringen Gate1

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 18:39
door xTammyy
:wave:

Voor een vakantie volgend jaar ben ik aan het zoeken naar vliegtickets.
Nu kwam ik op de site Gate1 uit die de tickets het goedkoopst lijkt aan te bieden.

Echter heb ik nog nooit van dit bedrijf gehoord. Als ik er op Google vind ik wisselende ervaringen.

Zijn er bokkers bekend met dit bedrijf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:11
door Anneert
Wij hebben voor onze laatste reis vliegtickets geboekt via Gate1, naar de VS.
Zag ook weinig positieve reviews, maar de prijzen waren verreweg het goedkoopst. Wij kozen voor de optie zonder klantenservice (volgens mij).
Ons vluchtnummer was gewijzigd en toen stond er in de ene mail dat de grote koffers wel inbegrepen waren en in de andere mail niet. Ik heb toen via internet een telefoonnummer gevonden en gebeld. Kreeg een Indiase (denk ik) aan de lijn die alleen Engels of Duits sprak maar zij kon me er van verzekeren dat het goed kwam en we niet extra hoefde te betalen voor koffers. Dit zou komen door de wijziging van het vluchtnummer.
Uiteindelijk is alles helemaal goed verlopen en zou zeker nog eens via Gate1 boeken.

Re: Ervaringen Gate1

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:12
door SpikkelFire
Vorig jaar onze tickets naar Jakarta hier geboekt. We hadden geen bijzonderheden, dus alles ging soepel. Zou het zo weer doen!

Re: Ervaringen Gate1

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 19:39
door Levitate
Goede ervaringen, kon mijn vlucht gewoon omboeken toen ik eerder terug moest (tegen 100, maar vliegticket was 2500 dus dan valt het mee) en toen mijn vlucht was geannuleerd hadden ze me gewoon omgeboekt en mooi een mail gehad. Alles goed geregeld.

Re: Ervaringen Gate1

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 21:08
door Katja
Wij hebben vorig jaar via Gate1 geboekt. In principe prima alleen hebben we geen bericht gekregen toen onze vlucht omgeboekt werd naar de avond ervoor. Gelukkig had ik het zelf gezien (lang leve de Schiphol app) en hebben we het direct met de vliegtuigmaatschappij op kunnen lossen.