Preston Palace ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pillow
Berichten: 7792
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:51

safina schreef:
Overal in Nederland wonen Tokkies. En waarom zou je als Almelose Tokkie in Preston Palace gaan logeren als je thuis kunt slapen? Het is ook niet bepaald half Almelo wat er zit ofzo. Dus wat heeft Almelo er eigenlijk mee te maken dan?

Niks dus
Kennissen van mij gaan al jaren ieder jaar een midweek met een vriendengroep. (hier uit het dorp) Zij zijn altijd heel enthousiast, ook over het eten. En als je niet in het weekend of vakantie gaat zal je weinig kinderen tegenkomen.

Johnie

Berichten: 523
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:13

Bellatrix schreef:
Ik wist wel dat er wat negatieve ervaringen zouden komen maar 90% is negatief...



Ik ben er een paar keer geweest waarvan één keer dit jaar nog.
Zelf helemaal geen last gehad van asociale mensen. Maar misschien ook omdat wij gewoon normale tijd naar bed gingen.

Vond juist dat er ook veel oudere (bejaard wil ik niet zeggen) mensen aanwezig waren.
Mocht je toch willen gaan, dan zou ik wel voor het weekend kiezen.
Is er toch net wat meer te doen en te eten haha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101713
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 21:14

Ik zou dan bijvoorbeeld willen bowlen, film bezoeken en uit eten en dan op een redelijke tijd naar bed. Ontbijt in de ochtend en dan richting huis. Ga niet uit en was dat daar ook niet van plan.

Maar over het eten lees ik wisselende meningen...

Pieneappel

Berichten: 487
Geregistreerd: 29-03-10

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:19

Ik ben er vorig jaar voor een feest geweest en afgelopen mei ben ik met mijn vriend twee nachten geweest.(doordeweeks)
Vond het juist heel leuk, vond het eten lekker, er is genoeg te doen, prima kamer en ook geen tokkies gezien.. wel veel oudere mensen haha. Ik kan mij eigenlijk niet vinden in de negatieve reacties hier.. zal wel aan doordeweeks/weekend liggen dan?

Johnie

Berichten: 523
Geregistreerd: 04-03-11
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:21

Het is geen vijf sterrenrestaurant, maar vond het eten gewoon prima.
Het ontbijt is in ieder geval goed.
Alleen ‘s middags vond ik het warm eten niet zo denderend. Maar dan kan je altijd wat lekkers halen in de koffiehoek.

AmyJamess

Berichten: 2118
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:41

Bellatrix schreef:
Ik zou dan bijvoorbeeld willen bowlen, film bezoeken en uit eten en dan op een redelijke tijd naar bed. Ontbijt in de ochtend en dan richting huis. Ga niet uit en was dat daar ook niet van plan.

Maar over het eten lees ik wisselende meningen...


Is het theater hotel dan niet iets voor je?
Zit je in het centrum, vlak bij de bios en met goede restaurants. Waarschijnkijk betaal je dan wel wat meer dan voor preston palace.

Sky

Berichten: 5068
Geregistreerd: 04-08-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:48

Misschien is het net wat je gewend bent. Het staat een beetje bekend als een plek voor simpele mensen/tokkies. Niks mis mee, maar je moet je daar wel tussen thuis voelen := . Als ik jouw plannen zo lees Bellatrix, zou ik lekker naar een gewone stad gaan. Den haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht, kan je heerlijk ergens uiteten, bowlen en naar de film! :)

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:49

Ik ben er een keer of 5 geweest en vond het altijd fantastisch. Wil graag nog eens *\%/* . Ik herken het tokkie gehalte ook echt niet zo := . Laatste keer is wel al een tijdje terug maar toch.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101713
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 21:57

Nogmaals bedankt voor alle ervaringen!

Ik wilde hier graag es heen omdat het all inclusive was maar ik hoor teveel negatieve ervaringen dus ik sla over denk ik.

Qimm

Berichten: 15158
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 22:12

AmyJamess schreef:
Bellatrix schreef:
Ik zou dan bijvoorbeeld willen bowlen, film bezoeken en uit eten en dan op een redelijke tijd naar bed. Ontbijt in de ochtend en dan richting huis. Ga niet uit en was dat daar ook niet van plan.

Maar over het eten lees ik wisselende meningen...


Is het theater hotel dan niet iets voor je?
Zit je in het centrum, vlak bij de bios en met goede restaurants. Waarschijnkijk betaal je dan wel wat meer dan voor preston palace.



Hmmm ja lekker eten bij Ibiza :~

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 03:04

Of Willem de 4e. :~

Jillz1
Berichten: 550
Geregistreerd: 25-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:32

Net terug van oud/ nieuw op preston Palace, en ik was erg verrast, grote gedeeltes netjes gerenoveerd( laatste bezoek voor ons was 15 jaar geleden).
Eten prima te doen, veel keus en live voor je gemaakt, drinken van goede kwaliteit en met de kermis erbij prima vertoeven voor de kinderen.
Het zgn tokkie gehalte slaat nergens op, van alle types gezien, en wat veel belangrijker is, veel plezier gehad met iedereen, was echt een gezellig club aan mensen daar.
Uiteraard moet je het daar wel mee treffen.

Komend jaar staan er nog meer renovaties op het programma is zwembad krijgt een glijbaan

bantu

Berichten: 570
Geregistreerd: 02-01-06

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:47

Wij laatst ook geweest en ook erg genoten. En super leuk waren met de familie met kinderen tussen de 14 en 11. Die zich super hebben vermaakt op de kermis met het bowlen en zwemmen het eten ook prima en meer dan genoeg keuze. We hebben er een nacht geslapen en ook dat was top niks geen gedoe op de gangen met dronken mensen ofzo goede beveiliging. Ik vind het top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 22:50


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 22:57

_O- wat een emotieloze man is dat. Hij staat met een strak, nog net niet chagrijnig, gezicht te vertellen dat het eigenlijk best leuker en beter was dan hij verwachtte.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 23:02

safina schreef:
OK, het is alweer een tijdje geleden dat TS om ervaringen vroeg, maar ik zag dit filmpje. Geeft wel een aardig beeld van wat je kan verwachten. https://www.tubantia.nl/video/24-uur-un ... lo~p132136


Filmpje laat idd een vrij realistisch beeld zien. Het is absoluut niet slecht, maar je moet er wel van houden zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:43

Liselot schreef:
Filmpje laat idd een vrij realistisch beeld zien. Het is absoluut niet slecht, maar je moet er wel van houden zeg maar


Je moet er van houden. Je had het niet beter kunnen zeggen. :D

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:08

safina schreef:
Liselot schreef:
Filmpje laat idd een vrij realistisch beeld zien. Het is absoluut niet slecht, maar je moet er wel van houden zeg maar


Je moet er van houden. Je had het niet beter kunnen zeggen. :D

Net wat je zegt!!

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 17:01

Ik woon in Almelo, maar ik zit wel in een iets ander milieu :o :D

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 17:09

Ik krijg er echt de kriebels van :')

Zertab

Berichten: 12201
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Preston Palace ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 17:14

Zou niets voor mij zijn. Die muziek alleen al die ze draaien :')