Tips bungalowpark

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Tips bungalowpark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-19 20:04

In februari 2020 zijn mijn vriend en ik van plan om naar een bungalowpark te gaan in Nederland, België of Duitsland, maar vinden het zoeken naar het perfecte park lastig. Hebben jullie tips?

We willen een midweek gaan. Het is belangrijk dat er een subtropisch zwembad is, wandelroutes in de buurt zijn, een open haard aanwezig is, op het park veel te doen is (bowlingbaan, poolen etc), leuke restaurantjes in de buurt, een plaza is ook altijd gezellig.

Ik ben zelf vaak naar Landal het Vennenbos geweest met m’n ouders en twijfel daar nu weer heen te gaan. Een vergelijkbaar park zou ik leuk vinden zodat ik toch een keer een ander park zie.


verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Tips bungalowpark

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:22

Hof van saksen is tof. Wel erg geschikt voor gezinnen met kids, weet niet of je daarop zit te wachten. Maar er is wel een bowlingbaan en je kan poolen en er zijn veel restaurantjes en je kan er leuk wandelen.
Alleen geen subtropisch zwembad. Wel een gewoon zwembad met toffe glijbanen.

[o]

Lancelot07
Berichten: 40
Geregistreerd: 05-01-13

Re: Tips bungalowpark

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:35

In Belgie is er het park Erperheide van Centerparcs die aan jouw wensen voldoet. Zelf ook al geweest en is op zich een heel mooi park en veel te doen!

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-19 20:37

Hof van Saksen heb ik veel over gehoord. Ga ik naar kijken. :j
Erperheide ga ik opzoeken.

We willen vooral gewoon even samen weg, rustig aan doen (ik ben op het moment aan het herstellen van een burn-out), genieten en de dingen binnen handbereik.

MaNdiii
Berichten: 1770
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:37

Heijderbos van centerparcs vind ik persoonlijk ook erg leuk.

:¨·.·¨:
`·.Klaas en Bi d'Hilly ♥
[ITP] Klaas na lange tijd weer eens itp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cowgirl, Earth, F_inley, Kimmie235, lucifertje, mvdende, redbutton, Sannek90, secricible, sietske83 en 80 bezoekers