Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
tengeltje11
Berichten: 7072
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:08

Topicje ‘aandacht te kort’ zeker?


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 16:10

tengeltje11 schreef:
Topicje ‘aandacht te kort’ zeker?

8)7 wat denk je zelf? Zegt meer over jou denk ik dat je dit zo meld.

Nee dus, was een serieuze vraag die inmiddels is beantwoord. Het is er wel maar we zochten kennelijk verkeerd.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Dioxide
Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:12

De Bokt Dikke van Dale meldt inmiddels het volgende:
Citaat:
Karuna - (een, v)
- een persoon die op elke oplossing een nieuw probleem bedenkt.
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 28-08-19 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:12

Hahaha, laat me niet lachen. Iedereen reikt je van alles aan, sommige hebben het helemaal voor je uitgepluist en linkjes gedeeld en je negeert ze gewoon allemaal. _O-

JM :#

Fitzroy
Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:13

[ img ]

Alstublieft: fly drive Orlando vertrek a.s. zondag voor 500,- pp. Gewoon te boeken op TUI, ik heb zelfs al verder geklikt.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 28-08-19 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Sizzle
Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:13

Het lijkt me onnodig om nu in de pest modus over te gaan toch?

Suzanne F.
Berichten: 48946
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:13

Dioxide schreef:
De Bokt Dikke van Dale meldt inmiddels het volgende:
Citaat:
Karuna - (een, v)
- een persoon die op elke oplossing een nieuw probleem bedenkt.


_O-

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

tengeltje11
Berichten: 7072
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:17

:+

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 16:18

Sizzle schreef:
Het lijkt me onnodig om nu in de pest modus over te gaan toch?

Ach ja kennelijk lol toch. _-:( kennelijk mag het. Ben kennelijk interessant genoeg om op in te hakken. :r geen eigen leven dat boeiend genoeg is. Cyberpesten heet dat toch? Volwassen gedrag. :n

Wat betreft de tui/kras vlucht naar orlando. Staat idd op papier maar bellen levert een nee is niet meer boekbaar op. :n daar kan ik ook niets aan doen. Geloof het of niet maar het is zo.
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-08-19 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

quera
Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:19

karuna schreef:
Sizzle schreef:
Het lijkt me onnodig om nu in de pest modus over te gaan toch?

Ach ja kennelijk lol toch. _-:( kennelijk mag het. Ben kennelijk interessant genoeg om op in te hakken. :r geen eigen leven dat boeiend genoeg is.

Wat betreft de tui/kras vlucht naar orlando. Staat idd op papier maar bellen levert een nee is niet meer boekbaar op. :n daar kan ik ook niets aan doen. Geloof het of niet maar het is zo.

Maar waarom bel je? Als je hem online wel kan afsluiten?

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:20

Maar waarom bellen? Je kan toch gewoon boeken?

Fitzroy
Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:21

Ik wil wel boeken hoor en weer annuleren om je het tegendeel te bewijzen? Waarom zou je bellen in de huidige digitale wereld?
Je boekt, betaalt en krijgt je etickets en voucher in je TUI account. Zoals ik al aangaf been there done that.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 16:21

Omdat je dan een mail terugkrijgt met melding dat er op terug gekomen wordt. :list: geprobeerd met resultaat helaas kan niet.

Probleem is nu opgelost. Er hoeft niets gedaan te worden. Daarnaast orlando dit weekend aanvliegen is ivm een naderende orkaan niet zo slim. Die komt aan land vlak boven orlando namelijk. :j voor volgende week donderdag zouden we nog kunnen boeken maar besloten bus te pakken.

En shaggy ik negeer de links niet en heb ze allemaal bekeken.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:24

En je reageert er gewoon 0,0 op?
Waarom de fück open je dan een topic. :+

JM :#

IMANDRA
Berichten: 9786
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:31

Sizzle schreef:
Het lijkt me onnodig om nu in de pest modus over te gaan toch?


Als je dit al pesten noemt...

@Karuna: omdat dat 1x is voorgekomen wil niet zeggen dat die situatie altijd zo is. Je doet zoooooo moeilijk.
Het lijkt wel alsof je het topic idd alleen voor aandacht en rellen opent want je luistert idd 0,0 naar wat er voorgesteld wordt := >;)

The greatest obstacle to discovery is not ignorance it is the illusion of knowledge.
- Daniel J. Boorstin

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:32

Oprechte tip Karuna: open gewoon minder topics. Je wist het blijkbaar weer beter dan de tientallen bokkers die je proberen te helpen, en ziet overal problemen in. Dan is het toch niet heel vreemd dat mensen zich afvragen of je dit soort topics niet gewoon voor de aandacht opent?

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:34

Sorry, wat een onzin. Ik werk zelf in de reisbranche. Ik kan zo een vlucht, hotel en auto voor je regelen en als je wenst gewoon morgen nog vertrekken.

Ik werk ook samen met TUI. Zij zetten geen onzin op de site, alles wat er staat kun je gewoon boeken. Eventueel wanneer je een 1 persoonskamer wenst idd 1 persoons toeslag. Als ze niet kunnen leveren wat je geboekt hebt zijn ze verplicht om je een alternatief te bieden. Dus reken er maar op dat alles wat online boekbaar is ook daadwerkelijk is.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:36

N0a schreef:
Sorry, wat een onzin. Ik werk zelf in de reisbranche. Ik kan zo een vlucht, hotel en auto voor je regelen en als je wenst gewoon morgen nog vertrekken.

Ik werk ook samen met TUI. Zij zetten geen onzin op de site, alles wat er staat kun je gewoon boeken. Eventueel wanneer je een 1 persoonskamer wenst idd 1 persoons toeslag. Als ze niet kunnen leveren wat je geboekt hebt zijn ze verplicht om je een alternatief te bieden. Dus reken er maar op dat alles wat online boekbaar is ook daadwerkelijk is.


Maaaar, speciaal voor Karuna maken ze natuurlijk een uitzondering en zetten ze er allemaal deals op die alleen zij niet meer kan boeken. :')

Avanti
Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:37

Ik snap dat bellen ook niet zo als je met 1 klik geboekt heb.
Ben je dan bang dat het niet goed gaat?
Wij hebben nog nooit gebeld, doen alles online en is echt altijd goed gegaan.

Ik snap ook wel dat niet alles hier is wat je zoekt. Ik ben zelf ook zeer kritisch qua locatie en verblijf dus ik regel alles altijd zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:38

karuna schreef:
Omdat je dan een mail terugkrijgt met melding dat er op terug gekomen wordt. :list: geprobeerd met resultaat helaas kan niet.

Probleem is nu opgelost. Er hoeft niets gedaan te worden. Daarnaast orlando dit weekend aanvliegen is ivm een naderende orkaan niet zo slim. Die komt aan land vlak boven orlando namelijk. :j voor volgende week donderdag zouden we nog kunnen boeken maar besloten bus te pakken.

En shaggy ik negeer de links niet en heb ze allemaal bekeken.


Ik zou een reactie dan best netjes vinden eerlijk gezegd.
Je reageert nu wel op de negatieve dingen, maar ik heb je volgens mij een aantal goede opties laten zien?

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37151
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-19 16:40

Gen idee waarom ik dan afgelopen dagen alleen maar te horen heb gekregen kan niet meer. Is niet meer boekbaar, komt een grote toeslag voor de vlucht bij enz. Niet alleen tui, nrv, kras, djoser, klm enz. Ik loop het niet te verzinnen. :n

En sanneee zoveel topics heb ik ook niet geopend. Ja die vage advertentie van drugs verkoop. En begin dit jaar paar. Meer niet.

De links die er stonden waren of niet geschikt als reisbestemming. Ik heb een flinke voedselallergie en niet al het soort eten past me. Aantal landen zijn domweg ongeschikt om te kunnen eten anders dan standaard friet of zelfgekocht koud eten. -O- ivm bv de kruidering of veelgebruikte hoofd ingredienten. Zoals marokko, tunesie of egypte. Hoe graag ik daar ook heen zou willen gewoon niet veilig mogelijk voor me er te eten. Zo vallen er meer landen af om die reden. Kroatie en die hoek deel zelfde probleem ook. Met mogelijkheid zelf eten kopen en grote hoeveelheid crackers mee zou dat nog kunnen. Maar heeft om die reden ook niet echt voorkeur. Is iets waar ik erg rekening mee moet houden.

Spanje, italie enz rijd ik wel met de auto en regel ik daar ter plekke wel een hotel. Daar heb ik geen boeking vooraf voor nodig, had ik al aantal keren gezegd.

En ik bel na een mail van te kort dag. Vorig jaar rustig mail afgewacht en maar goed dat ik gebeld heb anders hadden we mail met de reispapieren gewoonweg niet gehad. Bellen gaat dan een stuk sneller en je hebt sneller antwoord. Voorkomt nodeloos heen en weer mailen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-08-19 16:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:40

karuna schreef:
Gen idee waarom ik dan afgelopen dagen alleen maar te horen heb gekregen kan niet meer. Is niet meer boekbaar, komt een grote toeslag voor de vlucht bij enz. Niet alleen tui, nrv, kras, djoser, klm enz. Ik loop het niet te verzinnen. :n

En sanneee zoveel topics heb ik ook niet geopend. Ja die vage advertentie van drugs verkoop. En begin dit jaar paar. Meer niet.


Waarom open je een topic en reageer je op niemand die hulp bied?

JM :#

Anoniem

Re: Ultra last minute, kan dat echt tot op de dag van vertrek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:48

Ik snap er niks meer van.

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:49

Ik wil niet veel zeggen, maar in Kroatië kan je gewoon hetzelfde krijgen als wat je hier ook krijgt, dus eh? Als je in Italië kan eten dan kan je daar ook eten.
Laatst bijgewerkt door Whale op 28-08-19 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mand
Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:49

Shaggy09 schreef:
karuna schreef:
Gen idee waarom ik dan afgelopen dagen alleen maar te horen heb gekregen kan niet meer. Is niet meer boekbaar, komt een grote toeslag voor de vlucht bij enz. Niet alleen tui, nrv, kras, djoser, klm enz. Ik loop het niet te verzinnen. :n

En sanneee zoveel topics heb ik ook niet geopend. Ja die vage advertentie van drugs verkoop. En begin dit jaar paar. Meer niet.


Waarom open je een topic en reageer je op niemand die hulp bied?


Voor de aandacht. Duh. Er liep letterlijk gister nog een topic over het zelfde waar karuna ook uitgebreid in reageerde, maar toch moet ze er zelf ook nog 1 openen.

Korter.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers