Reiservaringen voor unieke wereldreis

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-20 12:11

moonsparkle schreef:
Tja het ligt er aan, ik heb drie weken Hawaii gedaan elke week een eiland en het was eigenlijk nog veel te kort. Op sommige eilanden is juist heel veel te zien en te doen zo had je daar watervallen, grotten, bamboebos, snorkelen met manta rays en schildpadden, geweldige hikes.


Hawaii wil ik zeker nog op mijn lijst houden. dat lijkt me echt zooooo mooi! kon je daar ook budgetslapen? of hoe had jij het gedaan? iedere dag kijken waar je ging overnachten of had je vooraf al geboekt waar je de nachten zou gaan doorbrengen?


elnienjo schreef:
Denk dat je dat reizen beter een jaartje kunt uitstellen. Veel landen zullen je nog niet binnen laten als komende uit een risicogebied als Nederland (Spanje kun je vergeten, die wil deze zomer geen toeristen uit het buitenland bijv) En je zult er rekening mee moeten houden dat je in landen buiten Europa eerst 2 weken in quarantaine wordt gezet voordat je verder vakantie kunt gaan houden.


Ja klopt, dat staat ook in mijn post, dat ik eerst een jaartje hard ga werken. ik wil inderdaad niet het risico lopen dat als ik zoiets gaafs ga doen, dat ik niet alles kan ondernemen/zien/doen/eten wat ik wil ivm de Corona. ik zet het maar in een positief daglicht dat ik dan extra geld heb, en extra tijd om na te denken wat ik dan precies allemaal wil gaan zien.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers