tips dagje weg in NL/BE?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover
Berichten: 6041
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

tips dagje weg in NL/BE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-19 16:05

Iedere maand willen mijn vriend en ik een dagje op pad binnen NL of BE. Qua buitenactiviteiten is dat niet zo moeilijk te bedenken, maar voor binnen activiteiten zoek ik nog wel wat inspiratie.
Dus zijn er mensen met leuke (concrete) tips om te doen in de herfst/winter?
Evenementen, musea's die ook leuk zijn voor niet-museumgangers :+, aquarium, dingen die je een keer gedaan moet hebben?!

Wij wonen zelf in Zeeland, rijden is geen enkel probleem maar richting Friesland/Groningen wordt een weekend weg (is ook een optie maar dan moet het wel de moeite waard zijn).
In Zeeland/West-Brabant/net over de grens hoeft het ook geen dag vullend programma te zijn maar is een paar uur ook prima.

Wat activiteiten die we al hebben gedaan/op de planning staan:
- Foodtruck festival
- Op het water (suppen/wind-surfen/kanoeën - Veerse meer)
- Wandelen/fietsen (2 weken terug naar de Utrechtse heuvelrug gegaan, mooi nu met de bloeiende heide)
- Dagje naar Volendam, Amsterdam oid.
- Escape room (bij de meeste wel met min 3 personen, tips voor rooms die met 2 kunnen zijn welkom!)
- Brunchen
- Dagje sauna (Zwaluwhoeve is favoriet maar dan wel met overnachting, pas naar Spa Puur geweest die vonden we ook erg fijn!)

Ben benieuwd wat voor originele tips gaan komen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, AhrefsBot, Ashleytjuhh, Blue_flower, Dammie, Eliana, Eskimo, larapurdy, luxx, mvdende, Steppe, Supertje en 73 bezoekers