Ik ga op vakantie en neem mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nico_lette
Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Ik ga op vakantie en neem mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 19:53

Joejoe,

Ik ga over een paar dagen op vakantie naar Bulgarije met een groep vriendinnen. Ik heb al een lijstje gemaakt met wat ik mee moet nemen, maar volgensmij vergeet ik echt de helft :')

Wat zijn dingen die jij altijd meeneemt, en wat moet echt niet vergeten worden? :D

Never apologize for being yourself


Nyaleti
Berichten: 6096
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Ik ga op vakantie en neem mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:56

Schaar, typrips (hoe schrijf je dat?), ductape. Als je gaat kamperen is een hoofdzaklamp zo veel fijner dan eentje die je in de hand moet houden

Goof
Berichten: 28728
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:59

Paspoort, pinpas en medicatie is het enige dat belangrijk is. De rest kan je allemaal kopen als je het vergeet. Niet te druk maken dus ;)

Edit; oh, en heel persoonlijk; ik neem altijd oordopjes mee anders slaap ik 'snachts gewoon niet.

xPabloBokt
Berichten: 9359
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:20

casperzazoe schreef:
Schaar, typrips (hoe schrijf je dat?), ductape. Als je gaat kamperen is een hoofdzaklamp zo veel fijner dan eentje die je in de hand moet houden


Tiewraps :D

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:43

casperzazoe schreef:
Schaar, typrips (hoe schrijf je dat?), ductape. Als je gaat kamperen is een hoofdzaklamp zo veel fijner dan eentje die je in de hand moet houden


Waarvoor heb je die 3 dingen in hemelsnaam nodig? Krijg er een beetje een 50 shades gevoel bij :')

Esmee_RS
Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:50

Relaxed schreef:
casperzazoe schreef:
Schaar, typrips (hoe schrijf je dat?), ductape. Als je gaat kamperen is een hoofdzaklamp zo veel fijner dan eentje die je in de hand moet houden


Waarvoor heb je die 3 dingen in hemelsnaam nodig? Krijg er een beetje een 50 shades gevoel bij :')

Tiewraps gebruik ik altijd wanneer ik met mijn vriend ergens heen ga en er alleen 1 persoonsbedden zijn. Zo maak je die bedden makkelijk aan elkaar, en valt er niemand tussen :Y) Vind apart slapen vreselijk ongezellig _O-
De schaar om ze los te knippen. En er is niets wat je niet kan fixen met ductape, altijd handig :D

Nyaleti
Berichten: 6096
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:07

Relaxed schreef:
casperzazoe schreef:
Schaar, typrips (hoe schrijf je dat?), ductape. Als je gaat kamperen is een hoofdzaklamp zo veel fijner dan eentje die je in de hand moet houden


Waarvoor heb je die 3 dingen in hemelsnaam nodig? Krijg er een beetje een 50 shades gevoel bij :')



Mijn vakanties zijn altijd heel spannend <<)
Nee, voor een 'gewone' vakantie niet cruciaal maar ik heb veel gereisd in uitgestorven gebieden en dan komt het altijd van pas. Schaar en ductape altijd handig als er iets kapot gaat ofzo. Tiewraps heb ik een keer gebruikt om m'n tent dicht te krijgen in een kamp met veel hyena's dus sindsdien gaan die altijd maar mee :+

moonsparkle
Berichten: 21698
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:20

Alles wat je thuis gebruikt? Oplader, tandenborstel, kleding etc

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Travel_me
Berichten: 1266
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Ik ga op vakantie en neem mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:01

Zoals hierboven gezegd wordt: ductape! Kan je alles mee maken, maar ook bijvoorbeeld je wasbak mee dichtmaken om wat kleding te wassen enz.
Daarnaast: toilettas, medicatie, paspoort en pinpas. Verder kan je alles daar kopen mocht je iets vergeten zijn.

Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Ik ga op vakantie en neem mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:09

Opladers en usb-kabels voor al je apparatuur: telefoon, tablet, e-reader, gps, camera etc.
Paspoort en creditcard/pinpas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, GrapeshotBot, HopeMyDay, Joesje, Poety, Sewri, singa, WithinYuuri en 64 bezoekers