Cotswolds buitenrit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Cotswolds buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 11:30

Hee,
Ik vroeg mij af of iemand misschien een leuke accomodatie weet waar ik een buitenrit samen met mijn zus zou kunnen maken in de Cotswolds.. Ik heb namelijk al op internet gezocht en vond alleen maar van die stapritjes door dorpjes. Terwijl ik eigenlijk liever natuur heb. (en het is natuurlijk ook wel leuker om meer te doen dan alleen stappen). En wij zijn ook niet op zoek naar zo'n (beginners) rit waarbij je word vastgehouden oid..

Dus als iemand iets weet, let me know!

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Cotswolds buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 11:59

Niemand weet iets?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Cotswolds buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:01

Je zou het aan Carl kunnen vragen, nee dat is een grapje. Ik ken wel wat mensen/stallen in die regio maar vreemd genoeg niemand voor echt uitdagende ritten. Maar zal er via Google vast wel zijn, toch?

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Cotswolds buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 19:35

Omdat dit onderwerp beter op Buitenrijden, ruitervakanties en trektochten past verhuis ik hem daarheen.

BEU->BRT

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 17:30

Ailill schreef:
Je zou het aan Carl kunnen vragen, nee dat is een grapje. Ik ken wel wat mensen/stallen in die regio maar vreemd genoeg niemand voor echt uitdagende ritten. Maar zal er via Google vast wel zijn, toch?


Geen idee wie je überhaupt met Crl bedoelt, ben ik te dom voor waarschijnlijk haha :') maar ken je wel ritten in die buurt die gewoon zijn?

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 19:42

Googlen op google maps met horse riding of pony trekking.

Maar dat geeft maar beperkt hits, zie ik.

Maar bosritten zoals in NL is in GB veel minder gebruikelijk. Op de North York moors wel ritten door het bos gereden en ook in het lake district zijn mooie mogelijkheden, maar dat is best een stukkie gaans vanaf de Cotswolds.

uxgranta
Berichten: 131
Geregistreerd: 06-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 20:24

Er zit een manege/riding school in Stanton. Heb ze daar regelmatig buitenritten met klanten/toeristen zien maken. Stanton ligt in de buurt van Broadway in het noordwesten van de Cotswolds.