Ervaring terme catez slovenie

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Ervaring terme catez slovenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 11:56

Hai!

Wij zijn aan het kijken om met 2 kinderen (8 & 10) naar camping terme catez te gaan.

Iemand hier weleens geweest?
Hoe is het eten?
Is het een betaalbaar land (eten en drinken, boodschappen)
Hoe is de camping?
Leuke dingen in de buurt te doen?
Strand in de buurt?

Andere leuke, betaalbare landen/plaatsen met camping met waterpark (wel stacaravan of chalet of appartement, minimaal 2 slaapkamers en geen tent)

Bedankt alvast!

Dream it..
Wish it....
Do it.......


Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:02

Geen ervaring met deze camping. Maar de prijzen vond ik vergelijkbaar met Nederland.

Zoals mn voorganger zei, geen strand in de buurt :+

Edit: zie dat bericht van die persoon is verwijderd.

chamion
Huisheks
Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Ervaring terme catez slovenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:11

Mijn favoriete camping *\%/* *\%/* *\%/*

Ik ben er nu al enkele jaren niet meer geweest maar ik heb alle zwembaden gebouwd zien worden :)*
Werd logisch wel wat duurder dan simpele campings (voor met een camper staan red) in de omgeving maar als kind (tot 15 jaar) heb ik er mezelf prima vermaakt als waterrat.

Verder is Slovenië een prachtig land om in rond te reizen. Vriendelijke mensen en prachtige omgeving.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

DemiSisa
Berichten: 988
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:21

Ik ben hier afgelopen zomer geweest met mijn ouders en broertje. :)

Hoe is het eten?
Wij hebben eigenlijk niet gegeten op de camping, er was namelijk vrij weinig eetgelegenheid en het winkeltje lag voor ons helemaal aan de andere kant van de camping, wat toch zeker wel richting een halfuur lopen ging. Wij zijn iedere ochtend met de auto naar de Lidl geweest voor verse broodjes en andere boodschappen. Savonds hebben we gegeten buiten de camping. :)

Is het een betaalbaar land (eten en drinken, boodschappen)
Ja, het is inderdaad een beetje vergelijkbaar met Nederland.

Hoe is de camping?
Groot, heel groot. Wij moesten naar het zwembad steeds wel een eind lopen en dat vond ik persoonlijk wel minder. Ook waren het voornamelijk warmwater zwembaden en afkoelen in het water was dus niet heel goed mogelijk. Toen wij er waren was het namelijk goed warm. Er zijn wel heel veel zwembaden en ook leuk opgebouwd, inclusief leuke glijbanen etc. Wij hadden echter wel een leuk huisje met airco, heerlijk! Slapen snachts met de hitte was ook geen probleem dus. Strandbedden en parasols gaan echter tegen betaling, zelf een kleine parasol meenemen is dus wel aan te raden.

Leuke dingen in de buurt te doen?
Wij vonden zelf dat de echt leuke dingen voornamelijk dichtbij de grens van Italië lagen, mede door de hitte, maar ook zeker daardoor, zijn wij maar 1 dagje weggeweest. Dat viel ons dus stiekem wel een beetje tegen.

Strand in de buurt?
Voor zover ik weet niet?

Hopelijk heb je hier wat aan. :D

Chiko <3

B + 19 | L1 + 13

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Ervaring terme catez slovenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 12:41

Als je wel graag een strand in de buurt zou willen hebben zou je nog kunnen kiezen om iets verder te gaan, naar Kroatië. Ook een erg leuk land en goedkoper dan Slovenië.

Goof
Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Ervaring terme catez slovenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 18:38

Ik heb ook op de camping gestaan, geen bewuste keuze, maar we kwamen met de camper het land binnen en vonden daar onze eerste overnachting.
Ik vond het persoonlijk vreselijk omdat het enorm massaal en toeristisch was en door alle extra's was de camping ook erg duur. Ik zou er nooit meer heen gaan, maar kan me voorstellen dat je dat met kinderen just wel doet.
De omgeving is prachtig, ga vooral lekker touren. Alles is verder goed betaalbaar en je kunt er prima eten.
Er is geen strand, het ligt niet eens in de buurt van de zee. Zie google maps.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _mobo_, Charmaine, Fly_high, Furst, kosseh, MaanNaam, madeinspace, Whizz en 74 bezoekers