Tips voor Citytrip Madrid

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marcha
Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Tips voor Citytrip Madrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-19 19:06

Samen met een vriendin ga ik eind september een lang weekend naar Madrid. (Vrijdag tot maandag)
Heeft er iemand nog tips voor een leuk betaalbaar hotel? Ook tips voor restaurantjes en things to do zijn van harte welkom! :)

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+11 / L2+7 :-)


SdaphneS
Berichten: 11417
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:18

Kijk even in het stedentrip topic. Daar zijn heel veel tips genoemd over Madrid. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:26

Ohhh ik ben gek op Madrid!
Wij zaten in Best Western Hotel Mayorazgo. Ideaal qua ligging. Alles is prima te lopen. Maar de hop on hop off bus vond ik ook erg fijn.
Tommy Mel's voor burgers en shakes ter afwisseling van de tapas.
Als je met de kabelbaan omhoog gaat heb je een pretpark en dierentuin, best leuk ook.
De avonden lekker op een terrasje, ontzettend gezellig!

SdaphneS schreef:
Kijk even in het stedentrip topic. Daar zijn heel veel tips genoemd over Madrid. :)

Dat heb ik net nog even gecheckt en dat is eigenlijk niet bepaald zo. 20 resultaten, weinig tips in dat topic.

Marcha
Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-19 21:05

Anoniem schreef:
Ohhh ik ben gek op Madrid!
Wij zaten in Best Western Hotel Mayorazgo. Ideaal qua ligging. Alles is prima te lopen. Maar de hop on hop off bus vond ik ook erg fijn.
Tommy Mel's voor burgers en shakes ter afwisseling van de tapas.
Als je met de kabelbaan omhoog gaat heb je een pretpark en dierentuin, best leuk ook.
De avonden lekker op een terrasje, ontzettend gezellig!

SdaphneS schreef:
Kijk even in het stedentrip topic. Daar zijn heel veel tips genoemd over Madrid. :)

Dat heb ik net nog even gecheckt en dat is eigenlijk niet bepaald zo. 20 resultaten, weinig tips in dat topic.


Thanks voor je tips, ik zal het hotel eens opzoeken. :)
Ik had ook de zoekfunctie al gebruikt maar kon ook weinig vinden, ook weinig recents.

Enjoy (Maestro x Farrington x Ferro) B+10 / L1+11 / L2+7 :-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Earth, F_inley, friezenfan2, Isab123, Kimmie235, mvdende, redbutton, Roosch, Sannek90, secricible, turtlelito, xSimonee, Zick_Zack en 80 bezoekers