Jouw vakantieplannen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
MarliesV
Berichten: 15147
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Jouw vakantieplannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:03

MarijeR, ben niet jaloers O:) O:), wel dus! Wat super gaaf, jullie hebben neem ik aan van je passie, je werk gemaakt?

Life is short....SMILE while you still have teeth!


Goof
Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:07

MarijeR schreef:
Ben nog druk bezig met de planning voor 2020.
Eerst nog in december 2 weken naar de USA.

Wat voor 2020 vast staat:
Februari: Wit Rusland
April: Kenia
Juni: Oeganda
Juli: Faeröer eilanden
Juli/augustus: Kenia
Sept/okt: Zuid Afrika, Botswana, Zimbabwe

Daar zal ongetwijfeld nog wat tussen gepropt worden waar mogelijk.
Alle trips zijn voor wildlife fotografie en een aantal gidsen/cursus geven of juist cursus volgen.


Ik vraag me dan meteen af of je niet een baan of studie hebt ofzo dat je zo vaak en veel weg kan. Of zijn het werkgerelateerde trips wellicht?

Whale
Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Jouw vakantieplannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-19 16:20

Ik denk ook dat het d'r werk is :D

MarijeR
Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:22

Goof schreef:
Ik vraag me dan meteen af of je niet een baan of studie hebt ofzo dat je zo vaak en veel weg kan. Of zijn het werkgerelateerde trips wellicht?

Het is een uit de hand gelopen hobby. En wat conservation projecten in de planning.
Heb daar gewoon een baan naast maar wel waar ik mijn eigen tijd in kan delen en flexibel ben.

Heb helaas geen plekje vrij in de koffer of broekzak, sorry :D

Oshaa
Berichten: 1041
Geregistreerd: 19-09-14
Woonplaats: Maple Ridge, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:24

Altijd leuk om uit te kijken naar de reizen die op de planning staan!
Hier net terug van een weekje Engeland
December / januari: 10 dagen Finland en Zweden
Februari: Schotland
Mei: Noorwegen (voor studie)
September: 4 weken roadtrip USA

En daarna wie weet! Ga me na mijn afstuderen in juli inschrijven voor het vrijwilligersprogramma van de VN om op uitzending te gaan. Geen idee waar dat naartoe gaat zijn :)

Goof
Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:28

MarijeR schreef:
Goof schreef:
Ik vraag me dan meteen af of je niet een baan of studie hebt ofzo dat je zo vaak en veel weg kan. Of zijn het werkgerelateerde trips wellicht?

Het is een uit de hand gelopen hobby. En wat conservation projecten in de planning.
Heb daar gewoon een baan naast maar wel waar ik mijn eigen tijd in kan delen en flexibel ben.



Ah vandaar, lekker hoor!
Ik werk in het onderwijs, maar zelfs mij lukt het niet zo vaak weg te gaan hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:28

Wij gaan juli/augustus 2020 4 weken naar Canada. Voor het eerst sinds tijden dat we weer op vakantie gaan. En voorheen altijd binnen Europa. Dus dit word een trip om nooit te vergeten.

Westhof
Berichten: 2890
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 16:29

Ik ga woensdagavond zitten met een vriendin om in januari een lang weekend Parijs te boeken :D

Verder nog geen plannen, maar die gaan er zeker komen.

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 18:13

Ik moet sparen dus een week tenerife in de winter (even lekker naar de zon) en de vakantie daarna gaat naar Australië voor 9 weken

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agee, Appel_33, ChanelR, Chinas, corinec, douschka, Emj_23, Emmaa_92, F_Orumster, fohadie, Furst, GoogleAdsense, GrapeshotBot, lizy29, Maanon_, Marloes_92, milatje, Patriesje, pony33, SentiBot, xPabloBokt en 74 bezoekers