Japan 2019: 行くぞ!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 22:23

Ik ben best benieuwd welke organisatie het is, zou je mij een PB'tje willen doen als je er comfortabel mee bent dat te delen?

Wel fijn dat het alsnog omgeboekt is (honestly, 32 uur vliegen om vervolgens retour te gaan daar schiet écht niemand wat mee op). Zelfs de meest doorgewinterde reiziger zit daar echt niet op te wachten :+ En als ze nu al zo moeilijk doen, kan ik niet eens beginnen met hoe ze het dan gaan spelen. 'Ja, je bent alsnog geweest maar het is niet onze schuld dat je het land niet in kwam'. Zo ken ik er nog een paar.


Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-20 17:21

Nou, april 2021 .. Let’s see :(


[ img ]


whoopylover
Berichten: 2598
Geregistreerd: 10-07-02
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 13:21

Ik had ergens anders begin maart gelezen dat ze het voor toeristen weer open willen gooien.
Daar hoop ik op aangezien ik 20 maart richting Japan wil vliegen :P
Fingers crossed!

http://www.anderskristal.nl : Dé winkel voor exclusieve cadeau's!
http://www.naskbijles.nl : Online natuur en scheikunde methode, het adres voor voor bijles en examentraining.

Emj_23
Berichten: 1178
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 19:31

Hoi, ik kom dit topic even omhoog schoppen. Mijn Corona tactiek is om plannen te maken voor de toekomst. Ik heb bedacht dat ik in het najaar 2021 of het voorjaar van 2022 naar Japan wil. Ik reis alleen. Ik twijfel nog heel erg om gewoon alles zelf te regelen of voor het eerst met een groepsreis mee te gaan. Factoren daarin zijn onder andere kosten, het alleen zijn en de risico’s kunnen afdekken bij een organisatie.
Ik wil stad en natuur/wildlife afwisselen en denk aan een periode van 14-21 dagen. Ik wil niet op een moordend tempo rond. Ik ben echt op zoek naar jullie ervaringen, tips en adviezen.

Courses
Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-21 20:39

Zelf regelen is in mijn beleving leuker én goedkoper, dus dat zou altijd mijn voorkeur hebben.

Emj_23
Berichten: 1178
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Japan 2019: 行くぞ!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-21 21:09

Ja, dat heb ik tot nu toe bij bijna al mijn reizen in Azië ook gedaan. En als ik zie wat ze vragen voor groepsreizen.... ik weet dat ik dat voordeliger kan regelen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_Y, Gaabje, jilinda, Roosch en 86 bezoekers