Ervaringen verblijf Europapark

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Binck8
Berichten: 424
Geregistreerd: 21-05-19

Ervaringen verblijf Europapark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-20 11:27

Hoi,

Dit jaar in de winter zijn we 12.5 jaar getrouwd en denken we erover om met de kinderen naar Europapark in Duitsland te gaan. We zijn daar nog nooit geweest (wel Efteling, Phantasialand, Toverland e.d.).
Kinderen zijn dan 9 en bijna 11 en houden van achtbanen.
Ik zag dat er wat hotels zijn, maar misschien heeft iemand tips voor verblijf daar op of dicht bij het park? Is het weer mooi/leuk etc in die tijd van het jaar?

Bedankt alvast

When you get tired, learn to rest, not quit.


Jessica007
Berichten: 260
Geregistreerd: 09-08-12
Woonplaats: Culemborg

Re: Ervaringen verblijf Europapark

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:53

In januari en februari is het park gesloten dacht ik

Veriye
Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 11:58

Nee is wel open, alleen andere openingstijden.
Alleen staan die voor volgend jaar nog niet op de site.
Je hebt kwa verblijf verschillende mogelijkheden. Je hebt een camping of hotels direkt in het park (krijg je ook een half uur voor opening al de mogelijkheid om het park in te lopen volgens mij) mar er zijn ook campings in de buurt die dan wel een stuk goedkoper kunnen zijn.
Het zou wel kunnen dat door sneeuw en ijs niet alle attracties open zijn. Dus ik zou liever in het voorjaar gaan.

Wij zijn jaren geleden dus op een camping dichtbij geweest. Was wel leuk, omdat wij een rustig plekje hadden terwijl het op het park zelf erg druk was.

poes
Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 00:39

In die periode zullen sowieso veel attracties dicht zijn. Zeker de grote thrills.
Ik heb overnacht in 1 van de hotels. De prijs is duurder dan iets in de buurt maar ik heb dus ook al eens op 25 min van het park geslapen en zou dit niet meer doen. Vanuit het hotel mag je eerder binnen, ben je zo het park in, en kan je overdag even snel naar de kamer.
Zou alleen echt een andere maand kiezen!
Europapark is mi het beste park in Europa dus veel plezier :D

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Albertina71, Amparo, Barramundi, Century, ellen05, F_inley, Karmandi, Mitch_Beauty, moonsparkle, Nathalie18x, Paisy, purny, secricible, sjaslique, vikawiek en 85 bezoekers