Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_Madelon
Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:17

Ik ga in Maart naar New York, wil graag het Guggenheim in, hoe lang moet ik, minstens daarvoor uittrekken?



Napie
Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:22

Wij hebben een helikoptervlucht gemaakt in New York. Heel bijzonder en de prijs viel me eigenlijk nog wel mee.
Met de Ferry naar Staten Island. Is gratis maar dan kom je langs het Vrijheidsbeeld.
De empire State building altijd leuk. Zowel overdag als in de avond is het uitzicht mooi.
Fiets huren en door central park fietsen.
Gugenheim ben in in Bilbao Spanje geweest. Mooi gebouw maar de binnenkant viel enorm tegen. Of je moet echt in de moderne kunst zijn. Zoiets als een geheel zwart schilderij waarvan 1 hoekje wit is. Ook met de uitleg erbij zie ik er geen kunst in.
Eten is het leukste in de kleine districts zoals China town of little italie

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Suliko
Berichten: 4247
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:44

Meer (jonge) mensen hier die alleen reizen?

Ik zou heel graag komend jaar alleen willen gaan reizen, misschien een weekje in het voorjaar of juist echt een maand in de zomer maar zie vooral veel beren op de weg en keuzestress door alle opties. :')

Ik red het altijd prima op mezelf maar zou het ook wel leuk vinden om mensen te ontmoeten (gewoon spontaan, een groepsreis zie ik echt niet zitten, ik wil gewoon lekker op mezelf erop uit en met niemand rekening houden). Ik trek graag de natuur in en een dagje in een leuk stadje kan ik ook wel waarderen, maar dan kom ik al op de gedachte: stel je komt aan in de stad met een backpackje, hoe kom je dan in de natuur? Neem je dan een tent mee of ga je voor hostels? Huur je een auto? Plan je dat allemaal van te voren of zie je hoe het loopt?

Volgens mij maak ik het allemaal veel te moeilijk in mijn hoofd. Ik ben vooral bang dat ik ergens aankom, in een mega stad omdat daar het vliegtuig landt en ik dan geen idee heb waar ik heen moet of waar ik moet beginnen. :')

Iemand tips en ervaringen? Ook voor bestemmingen waar je gemakkelijk de natuur in kan trekken maar niet gelijk in the middle of nowhere bent of juist dat je in een mega stad bent waar je moeilijk uit geraakt?

Het liefst niet gelijk al te prijzig, ik hoef ook absoluut geen luxe, met een gaspitje en tentje vermaak ik me ook prima.

Volg mijn fietsavontuur Stockholm - Oslo - Bergen - Oslo - Kopenhagen
[VOLG] Op mijn stalen ros door Scandinavië
•••

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:45

Suliko schreef:
Meer (jonge) mensen hier die alleen reizen?

Ik zou heel graag komend jaar alleen willen gaan reizen, misschien een weekje in het voorjaar of juist echt een maand in de zomer maar zie vooral veel beren op de weg en keuzestress door alle opties. :')

Ik red het altijd prima op mezelf maar zou het ook wel leuk vinden om mensen te ontmoeten (gewoon spontaan, een groepsreis zie ik echt niet zitten, ik wil gewoon lekker op mezelf erop en met niemand rekening houden). Ik trek graag de natuur in en een dagje in een leuk stadje kan ik ook wel waarderen, maar dan kom ik al op de gedachte: stel je komt aan in de stad met een backpackje, hoe kom je dan in de natuur? Neem je dan een tent mee of ga je voor hostels? Huur je een auto? Plan je dat allemaal van te voren of zie je hoe het loopt?

Volgens mij maak ik het allemaal veel te moeilijk in mijn hoofd. Ik ben vooral bang dat ik ergens aankom, in een mega stad omdat daar het vliegtuig landt en ik dan geen idee heb waar ik heen moet of waar ik moet beginnen. :')

Iemand tips en ervaringen? Ook voor bestemmingen waar je gemakkelijk de natuur in kan trekken maar niet gelijk in the middle of nowhere bent of juist dat je in een mega stad bent waar je moeilijk uit geraakt?

Het liefst niet gelijk al te prijzig, ik hoef ook absoluut geen luxe, met een gaspitje en tentje vermaak ik me ook prima.


Ik ben als 22-jarige dit jaar helemaal alleen geweest (roadtrip, eigen auto gehuurd), jaar daarvoor alleen reizen maar op bestemming aangesloten bij een groep :) Ik was in IJsland, geweldige bestemming om de natuur in te trekken, superveilig in je eentje maar je moet wel een auto'tje hebben, maar allicht wel wat boven budget voor je voor nu.
Reis die ik voor 2020 gepland had staan zou ik ook alleen gaan doen, alleen blijkt m'n vriend toch mee te kunnen dus die sluit gezellig aan :D Maar die had in in eerste instantie wel ook gepland en uitgezocht voor mij alleen :)

Je mag altijd een pb sturen met vragen of als je wilt weten hoe ik het aangepakt heb bijv :)

Suliko
Berichten: 4247
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:52

Ik ben nu 22 jaar en merk nu echt de behoefte om er zelf op uit te gaan en ik denk dat het ook wel een kwestie is van gewoon doen, maar ik ben ook iemand die alles 100x overdenkt en gemakkelijk twijfelt over de kleinste dingen.
Toen ik 18 was ben ik met mijn ex naar Tsjechië gelift, dat was een hele leuke ervaring maar zou ik (nog) niet zo snel in mijn eentje doen.

IJsland lijkt me fantastisch, maar inderdaad nog wat boven mijn budget nu. Ik zat nu misschien te denken aan Portugal, daar een autotje huren en met een tent op pad gaan. Dan ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer en ben ik vrij om overal naartoe te gaan. Alleen ben ik bang dat je met een auto je algauw wat isoleert, aangezien ik ook juist zoveel leuke verhalen hoor van mensen die backpacken en in hostels overnachten. Maar goed, ik kan natuurlijk ook beide doen. :D

Waar gaat je komende reis naartoe en hoe had je die 'ingericht' als je alleen was gegaan?

Volg mijn fietsavontuur Stockholm - Oslo - Bergen - Oslo - Kopenhagen
[VOLG] Op mijn stalen ros door Scandinavië
•••

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:09

Liften zou ik als vrouw alleen ook niet snel doen nee.

Ik heb in IJsland inderdaad in hostels geslapen (en een enkele nacht in een hotel), ook omdat ik in September was en bijna alle campings waren al gesloten wegens het koude weer :)
Ik vind het niet erg om helemaal op mezelf te zijn en ben heel eerlijk in dat ik niet op reis ga om mensen te ontmoeten, en daar dan ook totaal niet mee bezig ben dus een auto heeeeerlijk vind :D Ik ga dus echt niet met zo'n bus, maar in IJsland kwam je dan ook niet zover :')

Ik had wel van tevoren m'n overnachtingen geboekt, maar dat was ook zo omdat er nou niet oneindig veel overnachtinsplaatsen in IJsland zijn als je wat verder het land in gaat. Volgende reis gaat naar Jordanië en om precies dezelfde reden ook wel de overnachtingen al geboekt.

Ik heb van tevoren gekeken wat ik perse wil zien en daar mn route/dagen per "stad" op aangepast, en dan eenmaal ter plekke nog wat dingen bezocht als ik tijd over had of als een local met een toffe tip kwam :)
Verder is het voor mij ook gewoon go with the flow, en daarom zweer ik wel echt bij eigen vervoer :j Ik vind dat alleen ook juist fijn, want mocht je nou laat nog ergens zijn en er gaat geen ov meer, hoef je niet in je eentje in een taxi oid.

ikke
Berichten: 37461
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:19

Suliko schreef:
Ik ben nu 22 jaar en merk nu echt de behoefte om er zelf op uit te gaan en ik denk dat het ook wel een kwestie is van gewoon doen, maar ik ben ook iemand die alles 100x overdenkt en gemakkelijk twijfelt over de kleinste dingen.
Toen ik 18 was ben ik met mijn ex naar Tsjechië gelift, dat was een hele leuke ervaring maar zou ik (nog) niet zo snel in mijn eentje doen.

IJsland lijkt me fantastisch, maar inderdaad nog wat boven mijn budget nu. Ik zat nu misschien te denken aan Portugal, daar een autotje huren en met een tent op pad gaan. Dan ben ik niet afhankelijk van het openbaar vervoer en ben ik vrij om overal naartoe te gaan. Alleen ben ik bang dat je met een auto je algauw wat isoleert, aangezien ik ook juist zoveel leuke verhalen hoor van mensen die backpacken en in hostels overnachten. Maar goed, ik kan natuurlijk ook beide doen. :D

Waar gaat je komende reis naartoe en hoe had je die 'ingericht' als je alleen was gegaan?

Wat is er mis met NL?

Alleen brengt je heel snel in contact met "de locals". Zo zat ik eens in Wales in een pub, even voor 18.00, pub leeg. Klokslag 18.00u, pub vol locals :D :D (er was een wet die niet toestond dat een pub voor 18.00u eten te serveren) aangezien ik alleen aan een grote tafel zat, zat ik opeens tussen allemaal Welsh die echt niet te verstaan zijn. Maar de man naast me wilde weten of die auto met NL-kenteken op de parkeerplaats van mij was. Ja dus. Op datzelfde moment ging de conversatie aan "mijn" tafel in keurig Engels. Waar ik vandaan kwam, wat ik van Wales vond en wat hen, als bewoners, zoal bezig hield. Dat was een hele gezellige avond :j

Ik reis graag buiten het seizoen en dan is het mijn ervaring dat je in GB eigenlijk niks hoeft te reserveren. Er is altijd wel ergens een plekje te vinden en juist niks reserveren brengt je op onverwachte plekken: https://christianguild.co.uk/willersley/ of een authentieke 17e eeuwse herberg waarvan ik helaas niet meer weet waar ie staat, of in een kippenhok naast een monument: https://goo.gl/maps/jDLRLxzbxrBXNBFs9 vind je nergens terug, maar het huisje naast het monument heeft een B&B in een verbouwd kippenhok.

De auto is een snel en efficient vervoermiddel en ik zweer erbij in GB. Het is belangrijker hoe je je opstelt tegenover "de locals" op het moment dat je contact maakt. Als je laat blijken dat je interesse hebt in de mens, worden de meeste mensen heel gastvrij.
Zo kwamen we aan dat kasteel maar ook aan die herberg. Beide geregeld door locals nadat we een goed gesprek hadden met deze mensen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Napie
Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 15:24

Ik zou ook altijd nog een keer alleen willen reizen. Ik ben nu 42 en ben nooit verder gekomen als kamperen in Nederland alleen maar dan bij kennissen . Maar mijn vriend is gewoon een goede reispartner hoewel we altijd compromissen moeten maken. Soms ga ik er tijdens onze vakantie samen er wel alleen op uit maar nooit een hele dag.
Ik denk dat het enorm bij draagt in je persoonlijke ontwikkeling en het gewoon moet doen.

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:43

Napie schreef:
Ik zou ook altijd nog een keer alleen willen reizen. Ik ben nu 42 en ben nooit verder gekomen als kamperen in Nederland alleen maar dan bij kennissen . Maar mijn vriend is gewoon een goede reispartner hoewel we altijd compromissen moeten maken. Soms ga ik er tijdens onze vakantie samen er wel alleen op uit maar nooit een hele dag.
Ik denk dat het enorm bij draagt in je persoonlijke ontwikkeling en het gewoon moet doen.


Doen! Jij ook, gewoon gaan! :D
Mijn vriend is de perfecte reispartner, van compromis geen spraken want we houden echt van hetzelfde. Maar alsnog is het tof om eens in de zoveel keer een keer solo op pad te gaan! Zowel hij als ik doet dat, en het bevalt heel goed :)

gaucho
Berichten: 9494
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:18

Paar maanden terug nog alleen naar Toscane geweest :-) autootje gehuurd en lekker op mijn gemak rondgetourd. Aanrader hoor :j

Ik moet zeggen dat ik voor een bestemming als Mongolië waar ik komende zomer heen ga dan weer wel eerder voor een (kleinschalige) groepsreis kies.

Life begins at the end of your comfortzone.

SplashIsLief
Berichten: 33019
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:52

Bedankt voor de New York tips :D
Madelon leuk dat jij ook gaat!



Alleen reizen; ik zeg doen!
Ik heb altijd gezegd dat het voor mij mijn grootste nachtmerrie was, maar het was onwijs fijn. Ik ben eerst in mijn eentje naar Dublin geweest (3 dagen) en later 16 dagen naar Canada. Ik had het voor geen goud willen missen.
Ook als je in een relatie zit moet je soms tijd voor jezelf maken (imo). Alleen een trip maken is een mooie manier :j

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 21:31

Suliko schreef:
Meer (jonge) mensen hier die alleen reizen?

Ik zou heel graag komend jaar alleen willen gaan reizen, misschien een weekje in het voorjaar of juist echt een maand in de zomer maar zie vooral veel beren op de weg en keuzestress door alle opties. :')

Ik red het altijd prima op mezelf maar zou het ook wel leuk vinden om mensen te ontmoeten (gewoon spontaan, een groepsreis zie ik echt niet zitten, ik wil gewoon lekker op mezelf erop uit en met niemand rekening houden). Ik trek graag de natuur in en een dagje in een leuk stadje kan ik ook wel waarderen, maar dan kom ik al op de gedachte: stel je komt aan in de stad met een backpackje, hoe kom je dan in de natuur? Neem je dan een tent mee of ga je voor hostels? Huur je een auto? Plan je dat allemaal van te voren of zie je hoe het loopt?

Volgens mij maak ik het allemaal veel te moeilijk in mijn hoofd. Ik ben vooral bang dat ik ergens aankom, in een mega stad omdat daar het vliegtuig landt en ik dan geen idee heb waar ik heen moet of waar ik moet beginnen. :')

Iemand tips en ervaringen? Ook voor bestemmingen waar je gemakkelijk de natuur in kan trekken maar niet gelijk in the middle of nowhere bent of juist dat je in een mega stad bent waar je moeilijk uit geraakt?

Het liefst niet gelijk al te prijzig, ik hoef ook absoluut geen luxe, met een gaspitje en tentje vermaak ik me ook prima.


Ik ben een echte planner, juist om te voorkomen dat je ergens aankomt en geen idee hebt wat je moet doen.. als je je goed ingelezen hebt is het al de helft minder spannend is mijn ervaring. n overal beren op de weg zien is niet per definitie negatief hoor, dat betekent juist dat je waarschijnlijk op heel veel mogelijke problemen voorbereid bent (al valt uiteraard niet alles te plannen, er zullen altijd dingen anders gaan dan verwacht). Natuurtrips zijn alleen niet de meeste ideale vakanties om zonder auto te doen :') In jouw geval zou ik eens naar Schotland kijken, supermooi en vond het best redelijk te doen met het OV. Oke, in sommige delen van het land komt de bus maar 2x per dag langs, maar veel is wel behoorlijk goed bereikbaar :j Ik ben bijvoorbeeld jaren en jaren geleden op de Orkneyeilanden geweest, maar Skye en de Outer Hebrides zijn ook waanzinnig mooi <3 <3 <3

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:30

Zelf ben ik niet een extreme planner en zie ik ter plekke wel wat lukt en leuk is. Soms is het juist leuk om aan locals te vragen wat zij graag doen, het voorkomt ook vaak dat we zo vol gepland zijn, dat alles haast haast is. Waar ik echt niet van hou is het afraffelen van een land. Ik pak liever de tijd en als we niet alles gedaan hebben, dan is het een goede reden om terug te komen :D

Ik was ook een jonge alleenreiziger. Ik heb me nooit eenzaam gevoeld, je komt echt zoveel mensen tegen. Elk stukje van de route heb ik wel weer iemand ontmoet. Eén keer was het zo erg dat ik al een uur in het Engels met iemand sprak toen opeens de vraag kwam; waar kom je eigenlijk vandaan? Uuuuh Nederland, haha ik ook! Dus lekker in het Nederlands verder ;-)

Kan iemand mij hier vanaf helpen? Ik heb Pakistan op mijn lijstje staan. Hoe meer ik lees en zie, hoe liever ik die kant op wil...

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:57

Ik plan ook, maar juist zodat ik niks af hoef te raffelen en ik plan ook tijd in om ter plekke nog wat te kunnen doen met bijv de tips van locals :)

Niet plannen ben ik bang dat je heel veel moois mist waar je prima de tijd voor had! Of waarvan je gewoon niet weet dat het er zit omdat het het niet uitgezocht had :D Dat laatste was mij in IJsland zeker een paar keer gebeurd als ik niks uitgezocht had, maar IJsland zit sowieso vol met 'hidden gems' <3

gaucho
Berichten: 9494
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:43

Sakura789 schreef:
Kan iemand mij hier vanaf helpen? Ik heb Pakistan op mijn lijstje staan. Hoe meer ik lees en zie, hoe liever ik die kant op wil...


Ik weet niet of ik daar alleen heen zou gaan... Beyond Borders organiseert een kleinschalige groepsreis met naar ik verwacht een redelijk flexibele invulling en genoeg tijd voor interactie met de locals. Sowieso een leuke reisorganisatie als je een niet-standaard groepsreis wil.

https://beyondborders.be/discover-pakistan/

Life begins at the end of your comfortzone.

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:11

Ik neem iemand mee!

Alhoewel die mij weer aan ziet komen met mijn onmogelijke bestemmingen.

Dank voor de tip, ga zeker even kijken!

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:00

Sakura789 schreef:
Ik neem iemand mee!

Alhoewel die mij weer aan ziet komen met mijn onmogelijke bestemmingen.

Dank voor de tip, ga zeker even kijken!


Hahaha dat had mijn vriend ook altijd!
"Ehh, waar ga je ook al weer heen?" :')

Narya
Berichten: 5228
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:15

Sakura789 schreef:
Ik neem iemand mee!

Alhoewel die mij weer aan ziet komen met mijn onmogelijke bestemmingen.

Dank voor de tip, ga zeker even kijken!


En anders, Nar meenemen. Pakistan staat al heel lang op mijn lijstje, maar echt niet om alleen te doen :')

Düsler mi gerçek, gerçekler mi bir düs yoksa
Gerçeklesir belki bir gün, bitmesin, düs bile olsa

Sakura789
Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 19:44

Oooohhhh ik heb het net aan de keukentafel verteld. Iets voor 2025, nou eeeeh ik dacht iets eerder :D

En anders ga ik zeker met jou Nar! *\%/*

Ik ga wel iedereen vertellen dat ik naar Spanje ga, want het gedoe wat ik al had voor Jordanie en Libanon, heb ik geen zin meer in :evaw:

moonsparkle
Berichten: 21657
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-20 11:06

Zo ik ben net twee weken terug van Tenerife en wat een mooi eiland is dat. Ik heb er drie prachtige hikes gemaakt en opgeladen in de zon. Ik spam even een foto's, ik snap niet waarom er een steeds gedraaid komt?


[ img ]

[ img ]

Als volgende staat Australië op de planning dus daar kan ik me helemaal op uit leven, daarna Canada en daartussen hoop ik een roadtrip noord/west Spanje en het noorden van Portugal te maken.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 08:24

Hallo reisplannende bokkers!

Misschien kunnen jullie mij helpen!
Wij gaan in Juni trouwen en zijn opzoek naar een honeymoon eind juni

Onse wensen
- 25+ graden
- mooie stranden (bounty gevoel)
- mag 12 uur vliegen
- geen regenseizoen
- in de buurt dingen ondernemen
- in de buurt van gezellig dorpje

Wij zien door de bomen het bos niet meer

Party like there is no tomorrow!
Dance like there's nobody watching!

Anoniem

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 09:39

Mauritius? Ik ben daar 2019 geweest, heerlijk. Zowel op als buiten resort heerlijk vertoeven, veel te zien en ondernemen. Ook leuke dorpjes, winkelcentra maar ook mooie jungle, prachtige stranden.. <3

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Meer liefhebbers van het plannen van reizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 15:39

Lijkt ons echt fantastisch maar wat we begrijpen is het weer eind juni nog kouder...dat houdt ons tegen om daarheen te boeken

Party like there is no tomorrow!
Dance like there's nobody watching!

Queelens
Berichten: 8018
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:38

Oh dit topic zou ook zo van mij kunnen komen indd. Kan me ook haast niet voorstellen dat mensen het niet leuk vinden. Ik heb alleen voor Zuid-Afrika geboekt in samenwerking met een bureau maar daarin wel zelf uitgezocht. Wilde dat via hen doen zodat ik 100% zeker wist dat ik op betrouwbare adresjes kwam.

Ik begin nu met uitzoeken voor bali en komodo eilanden. Heb globaal al een plan natuurlijk maar hopelijk dit weekend vliegtickets boeken en dan verblijven uitzoeken en de specifieke route uitstippelen. :D

Bali is wel pas september/oktober dus voor die tijd nog iets anders voor een weekje uitzoeken, maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Het gaat nog van Valancia, tot Parijs tot Londen en Stockholm. Het probleem is dat ik overal van deze al een of meerdere keren ben geweest, alleen mijn vriend nog niet :+

Mijn vorige reisje was New York. Dat was vrij eenvoudig alleen vluchten en verblijf boeken. Daarvoor Kroatië en daarvoor dus Zuid-Afrika en Griekenland vorig jaar en ik hoop na Bali naar of Namibië of West-Amerika te gaan :)
Laatst bijgewerkt door Queelens op 14-02-20 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij

Queelens
Berichten: 8018
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 15:39

HouVanUtopia schreef:
Hallo reisplannende bokkers!

Misschien kunnen jullie mij helpen!
Wij gaan in Juni trouwen en zijn opzoek naar een honeymoon eind juni

Onse wensen
- 25+ graden
- mooie stranden (bounty gevoel)
- mag 12 uur vliegen
- geen regenseizoen
- in de buurt dingen ondernemen
- in de buurt van gezellig dorpje

Wij zien door de bomen het bos niet meer

Bali? Is alleen ieeetsss langer dan 12u vliegen...

Peri H.h. B+10, L1+12, L2+20, M1+28 M2+12! 5x 1e 5x 2e - pensioen
Il Bueno Charmeur x United - B+20

Want ZIJ, zij was de betere helft van mij


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Isab123, roosjenat en 70 bezoekers