Flevopolder en omgeving, weekend uitjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Flevopolder en omgeving, weekend uitjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 14:20

Hoewel ik in Lelystad heb gewoond twee keer en de omgeving al aardig ken daardoor. Toch een topic want wie weet is er iets in die omgeving wat ik niet ken. Mag niet teveel energie kosten omdat ik herstellende ben van longontsteking.

We gaan uiteraard de tulpenroute doen in de nop en eventueel rond lelystad. Voor mij de geen idee hoeveelste keer, mijn reisgenoot zijn eerste keer. :P Bataviastad dit keer niet de bedoeling. De batavia misschien wel een bezoek brengen. De orgideen hoeve is vorig jaar al bezocht en ben ik zelf ook vaak geweest. Schokland mogelijk wel dit keer, misschien museum in Enkhuizen.

Boottochtjes tips zijn ook welkom, maar geen idee of die op korte termijn te regelen zijn. In de polder of er omheen.

We gaan in principe met de camper, op zich de overnachtingsplek al geregeld, maar misschien nog een leuke low budget plek als overnachting is ook ok. Mits maar verwarmd of een niet zo bekende camperplek.

Ook kortingen/gratis uitjes die er te doen zijn met een jarige zijn welkom :P :D

Onder het mom als ik niet in Bali zit met mijn verjaardag dan maar de polder en omgeving :') .

Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:11


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 15:15

Dit weekend ja, landgoed Kemphaan ken ik. Ik wist niet dat dit was ook. Ga eens kijken of het te doen is met oa rolstoel en mijn allergie. Zijn allebei wel eetliefhebbers maar wil ook niet gefrustreerd kwijlend rondgaan en niks mogen hebben :P dat is zelfkwelling dan.

Bedenk me net volendam/marken ook redelijk in de buurt. Foute toerist uithangen _O- of zo of bootje varen van ene naar andere plaats.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 09:30

Inmiddels terug, wat hebben we gedaan :+ niet veel. Hihi vrijdag avond uit wezen eten en slaapplek gezocht. Dag erop via urk en visje eten start gemaakt met tulpenroute. Daar ook korte helivlucht gemaakt over de bollenvelden. Heel rustig rondje genaakt hier en daar gekeken. Zelf hap opgewarmd onderweg. S avonds op 3/4 van de route slaapplek gezocht. Dag erop tulpen geplukt en ronde afgemaakt. Toen was idee rondvaart giethoorn. Maar uiteindelijk helemaal binnendoor gereden door weerribben en bos en hei naar huis. En pas tegen 2000 weer thuis.

Oftewel we hebben nog voldoende keuze voor volgende keren. :')

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Flevopolder en omgeving, weekend uitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 09:52

De bokkersbokaal zoeken <<)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 09:54

Ah verrek |o |o |o dat was het oh wat dom, een van de redenen dat we die kant op wilden helemaal vergeten. :oo hoezo nog niet fit en helder. -O-

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Flevopolder en omgeving, weekend uitjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:48

Zie nu pas dat je al terug ben. :+

Denk dat hij al vergaan is :D