Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 11:38

Ik sta inmiddels echt te popelen om weer naar Schotland te kunnen/mogen gaan. Nog meer mensen? :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27966
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 11:41

Jaaaaaa....! Wij hebben laatst een soort muurversiering aangeschaft van een Schotse hooglander en sindsdien kriebelt het weer :)) Maar ik wil toch eerst even alle gedoe afwachten. Ik wil pas gaan als ik totaal zorgeloos kan reizen, zonder ergens rekening mee te hoeven houden of sommige dingen niet (of aangepast) te moeten doen. Dus van de zomer vast nog niet... :(

gaucho

Berichten: 9517
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 12:01

Ik heb net de ferry voor mei gecancelled, hopelijk gaat volgend jaar wel lukken, kan inderdaad ook niet wachten.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 17:12

gaucho schreef:
Ik heb net de ferry voor mei gecancelled, hopelijk gaat volgend jaar wel lukken, kan inderdaad ook niet wachten.

Toch zie ik ook een voordeel. Tegen de tijd dat het weer kan, is waarschijnlijk ook duidelijk hoe het zit met import van kleinmateriaal uit GB.
Ik hoop niet dat ik zodadelijk van elk schroefje een kwitantie moet gaan overleggen waar het vandaan komt...... Dan worden beurzen in GB een stuk minder interessant.

Ilsje87

Berichten: 1278
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bokkers naar Schotland 2019 - Aye! Go on then!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:17

Jaaa hier ook! Kan niet wachten tot we weer kunnen! M'n komt uit Schotland en heeft zijn kinderen al meer als een jaar niet gezien :( . Dus kom maar op met het openen van die grenzen!