Tryon 2018, wie nog meer??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-18 13:40

Komend najaar ga is samen met Rovinia hier op Bokt naar de Wereldruiterspelen in Tryon (NC).
Wij gaan naar alle dressuurwedstrijden. De tickets heb ik begin dit jaar al gekocht.
we reizen met een camper en plakken er een rondreis aan vast. De route zal er ongeveer zo uit zien:

Afbeelding


Wie gaan er nog meer heen?

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-18 20:16

Niemand? 8-)

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:55

Ziet er goed uit. Maar nee, ik ga niet.

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 20:59

Ziet er een leuke trip uit. Hoelang ga je?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 21:52

Pittig stuk rijden. In hoeveel tijd doen jullie dit?

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-18 06:43

In 3 weken. Tweede deel zal wat korter worden

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 07:43

Wat leuk, wat is je reisschema?

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-18 11:45

Dat ligt niet vast.
We gaan ongeveer de route rijden die hierboven staat, maar we zullen keuzes moeten maken.

We starten in Orlando, daar halen we de camper op. Dan hebben we 3 nachten voordat we in Tryon moeten zijn.
Dat worden waarschijnlijk st Augustin, Savannah en/of Charleston.
Na de WEG in Tryon hebben we nog anderhalve week voordat we de camper weer moeten inleveren.
Die tijd willen we via de Great Smokey Mountains, Nashville, New Orleans, de zuidkust, weer naar Orlando, waar we na het inleveren van de camper nog 2 nachten hebben (welke pretpark mogen we niet missen)

Rovinia

Berichten: 316
Geregistreerd: 07-02-05
Woonplaats: Z.O. Friesland

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 18:07

Jeeej en topic over onze reis!! zo'n zin in!!

Zou leuk zijn als er nog meer bokkers naar de WEG in Tryon gaan!

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 20:48

mooie reis! Nashville is zeker een aanrader, in Lynchburg kan je een tour door de Jack Daniels doen en is zeker de moeite, en verder lekker veel BBQ eten!

Wij verbleven toen aan de Grand Ole Opry en in de buurt was een RV park, ik zou eerder aan die kant blijven. Je bent met 20min in het centrum (gebruik Überhaupt of Lyft) maar ook lekker ontbijten in het Opry hotel. Er is daar ook een pleintje met restaurants en een Country Barrel, ook aanrader voor ontbijt.

Savannah is leuk, verschillende toeren waaronder ook eentje met ‘spookhuizen’, Charleston is mooi maar kan je best missen als de tijd te krap wordt.

Qua pretpark is Disney World fantastisch maar de keuze is reuze, ligt er net aan wat jullie leuk vinden

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:19

Ik vond New Orleans verreweg de leukste stad die ik tot nu toe in de USA ben tegen gekomen. Nashville was grappig voor een middagje door de hoofdstraat, maar daarna waren we de vele dronken stagparties wel zat.
Wij zijn in Orlando naar het park van Universal Studios geweest, die was leuk. Is wel al tijd geleden. Wij hebben 2x een rondje gedaan die bij de overlap jouw rondje vormen :D . En ook een keer een rondje met de WEG. Je weet niet wat je mee maakt daar, heel vele plezier!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 21:32

Jeeee, Ik ga ook *\o/*

Wij vliegen op DC en gaan dan via de kust naar beneden richting Tryon. We gaan alleen naar de Endurance. Watergooien naar TeamNL :D

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-18 22:50

Wat een leuke reacties ineens!

Zijn jullie ook in het GOO geweest Schuur? Zou het de moeite waard zijn om daar bv voor 18 september tickets voor te kopoen?

Jij vond Nashville dus niet echt wat Talida? New Orleans mogen we dus niet overslaan?

Hebben jullie een huurauto Psydoxy? En wanneer is de endurance?

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:00

Ja maar als je maar 1 nacht blijft zou ik eerder de stad in gaan. Lekker iets drinken bij live country music, of ergens een rooftop terrace uitzoeken. Het station is ook de moeite waard om te bekijken en aan de andere kant heb je een park. Verder ligt er de Bridgestone arena.

In de buurt van dat RV park heb je ook een restaurant Caney Fork Valley, moet he zeker eens binnenlopen. Is een soort museum van wildlife en in het midden een vijver met levende catfishes. Moet je trouwens zeker eens bestellen.
BB king’s blues club is ook een aanrader. Dat ligt in het centrum en ook heerlijk eten

New Orleans wil ook graag eens naartoe

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:04

Het RV park dat ik bedoelde is Two Rivers, een dikke 20min lopen van het Opry Hotel. Of je gooit je RV bij de Cracker Barrel of de outlet neer en loopt 3 min ;)

In mei 2019 mag ik weer naar daar!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 23:16

Ja, we hebben een huurauto. We gaan van hostel naar hostel of we kopen bij de Target een weggooi tent :') We slapen in de buurt van Tryon bij iemand thuis. AirBnB, die had waarschijnlijk niet in de gaten dat er een evenement was, dus tegen een super leuk prijsje :D

Ik ga van 4 tot 25 augustus. Een vriendin komt van 7 tot 15 september. De Endurance is de 12de, verder nog niet in verdiept. Zien we daar wel. We zijn 4 jaar geleden bij toeval ook samen naar Normandië geweest. Dat was zo geweldig dat we toch maar besloten hebben om nu weer te gaan :j. Nadat ik haar weer afgezet heb in Washington heb ik alle tijd. Waarschijnlijk ga ik de noordelijke staten bezoeken richting Canada.

Florida, Nashville, Memphis, overal al geweest. New Orleans niet, dat is wel even jammer, maar ben bang dat we niet de tijd hebben om daar heen te gaan.

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 08:10

Uitgestorven hier..... waar is de voorpret?

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-18 12:20

Haha, voorpret genoeg hoor.
Ik had alleen je berichtje van 19-8 niet gezien.
Weet ook niet of wij naar NO gaan, Nashville sowieso wel!
We hebben nu een plek voor de camper op loopafstand van het wedstrijdterrein. Beter kan niet!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 19:22

Goed geregeld yvonnepuntnl.

Morgenvroeg naar Schiphol. Dus heerlijk aan het 'hoe-krijg-ik-alles-in-de-tas' issue. Als vanouds onder de limiet van 9 kilo voor de backpacker :D Alleen die voorraad pepernoten en drop maakt het zo zwaar :Y)

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Re: Tryon 2018, wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 19:44

Haha, kunnen die niet in de handbagage?

Goeie reis!!

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:09

yvonnepuntnl schreef:
Haha, kunnen die niet in de handbagage?

Goeie reis!!


Ik heb een ticket zonder bagage, mag 1 'carry-on' en een handtas meenemen... best een leuke uitdaging :D

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 20:11

Hoi Yvonne,

Wij gaan je volgen als je ook een reisverslag ga doen. Wanneer ga je vliegen?? In ieder geval een hele fijne vakantie. Groetjes van ons <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:31

yvonnepuntnl schreef:
Dat ligt niet vast.
We gaan ongeveer de route rijden die hierboven staat, maar we zullen keuzes moeten maken.

We starten in Orlando, daar halen we de camper op. Dan hebben we 3 nachten voordat we in Tryon moeten zijn.
Dat worden waarschijnlijk st Augustin, Savannah en/of Charleston.
Na de WEG in Tryon hebben we nog anderhalve week voordat we de camper weer moeten inleveren.
Die tijd willen we via de Great Smokey Mountains, Nashville, New Orleans, de zuidkust, weer naar Orlando, waar we na het inleveren van de camper nog 2 nachten hebben (welke pretpark mogen we niet missen)

New Orleans is super leuk, Nashville zou ik persoonlijk overslaan als je niet een gigantische country fan bent. Vond persoonlijk dat er verder niet mega veel te doen was. Maar dat kan persoonlijke smaak zijn.

yvonnepuntnl

Berichten: 4477
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-18 21:59

BETUWE schreef:
Hoi Yvonne,

Wij gaan je volgen als je ook een reisverslag ga doen. Wanneer ga je vliegen?? In ieder geval een hele fijne vakantie. Groetjes van ons <3

We vliegen morgen.
Misschien wat foto's, maar ik ben niet zo'n "reisverslagschrijver"

Dankjewel voor je reactie Emma. Waarschijnlijk blijven we maar 1 nacht in Nashville

Psydoxy

Berichten: 2124
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 02:14

Ik had vandaag een extra toeristische attractie :D

Mr. President just left the building.
Afbeelding

Met 3 choppers vlogen ze vervolgens weg bij the White House.