USA deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 06:50

Ha ja, love it or hate it. Ik ben meer van het laatste, alleen een paar goede shows daar vind ik wel super. Ik ben sowieso niet van de drukte hoor, maar ik kan me voorstellen dat anderen het geweldig vinden. Na vier keer heb ik het wel gezien, mijn reisgenoten altijd een plezier gedaan door mee te gaan, maar nu is het klaar :-)

Webshop - digital art: MoTekent


Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 07:24

I love Vegas <3 De idioterie ten top.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 07:29

SdaphneS schreef:
Inmiddels aan het genieten in Las Vegas. Wat een stad!

[ [url=m/3Gu79U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OKuKtX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vEg7vd.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geniet er van!! Het is een bizarre stad om mee te maken!

Niet voor mij weggelegd, 1 keer was voldoende, maar het is een belevenis. :j

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Nadir
Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-23 15:11

Super leuk Daphne, enjoy! :):)

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

D_akota
Berichten: 661
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 18:10

Ben er nu 2 x geweest maar zou zo weer gaan. Blijft leuk om daar even rond te lopen.

I was normal, two horses ago…

Victory-Boy
Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-23 19:54

Prachtige foto's! Steden zijn niets voor mij, maar toch lijkt het me wel gaaf om het een keertje gezien te hebben. ;)

Honden: Mulak, Ninja, Chendo
Pony's: Victor, Mouse, Bloem

Cer
Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 08:22

SdaphneS schreef:
Cer schreef:
Heb je je overnachtingen van tevoren geboekt al? En heb je daar nog rekening gehouden met een speciale keten, of reviews gelezen ? Heb je het allemaal zelf geregeld?

Wij hebben allemaal hotels of airbnb's geboekt, alles zelf uitgezocht.
Reviews gelezen en gecheckt, maar het blijft altijd een gok natuurlijk.
Of heb je specifiek iets waar we op moeten letten, gezien je vraag?

Nou of jullie nog op een bepaalde keten hebben gelet, of motels/hotels waar je perse niet in moet overnachten, of ketens die eigenlijk altijd wel goed zijn :)

(ik had deze vraag eerder in dit topic ook al gesteld, kwamen ook goede tips op :j )

MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:06

Ik heb geen voorkeur of speciale afkeur voor ketens. Wat ik wel doe, is veel reviews lezen op Booking. Vaak boek ik dan alsnog rechtstreeks, maar alles wat minder dan een 8 op Booking krijgt, schuif ik sowieso opzij. En dan let ik ook nog op locatie (op Google Maps, restaurant in de buurt (veel hotels hebben geen restaurant of zijn heel duur), geen klachten over slechte bedden en makkelijk parkeren. Dat zij eigenlijk wel mijn kernfilters.

Webshop - digital art: MoTekent

Bellex
Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 09:44

Wat een gave Vegas foto's! Heel veel plezier!

Ik kijk inderdaad ook naar reviews op boeking maar nog meer op tripadvisor. Daarbij kijk ik eerst algemeen en dan sorteer ik op jaartal. Slechte zaken kunnen immers verbeterd zijn tegenwoordig. En naar gratis parkeren op eigen terrein. 1x gehad dat bij boeken het parkeren 25 dollar was en vervolgens bij aankomst 75, dus dat doe ik niet meer.

Katja
Blogger
Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 20:47

Ik mag me ook eindelijk weer eens melden in dit topic. Na een aantal Amerika vrije jaren hebben we eindelijk weer een trip in de planning. In september willen we twee weken weg en dan vliegen naar Denver en vanuit daar een weekje roadtrip naar Yellowstone.

MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 21:19

Gaaf, Katja! Het is wel een hele trip hoor, vanuit Denver en dan in twee weken. Is Salt Lake City geen optie?

Webshop - digital art: MoTekent

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 21:21

Dat hebben wij toen ook gedaan, was een mooie reis! Ga je ook een stop bij de mustangs in de Prior Mountains doen op weg naar Yellowstone? :D Ik kan een tour met Steve en Nancy van harte aanbevelen! Wij hebben toen de tour gedaan (volle dag) en zijn eind vd dag doorgereden naar Cody.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Katja
Blogger
Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 21:36

Leo schreef:
Ga je ook een stop bij de mustangs in de Prior Mountains doen op weg naar Yellowstone? I
Die had ik nog niet op mijn lijst staan maar ik had het ook nog niet gezien. Eens kijken of dat een dat een optie is. We hebben eigenlijk te weinig tijd zoals ik het nu bedacht heb en ik wil mijn man ook voldoende tijd in de stad gunnen. Die is wat minder buitenmens dan ik ben.

MoniqueT schreef:
Gaaf, Katja! Het is wel een hele trip hoor, vanuit Denver en dan in twee weken. Is Salt Lake City geen optie?

Is zeker een optie want ik heb de vluchten nog niet geboekt. Het rondje vanuit Denver spreekt me op het eerste gezicht meer aan. En ook Denver als stad vind ik aantrekkelijker dan Salt Lake City maar ik ga er morgen nog eens even naar kijken.
Vluchttijden zijn voor ons wel minder gunstig en de prijs ook wat hoger. Ik heb vouchers voor United dus zit daar een beetje aan vast.

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 22:15

SLC vond ik als stad niet zo speciaal. Denver ook niet perse, maar vind het wel fijn vliegen en een top uitgangspunt. Cody was echt een leuk stadje om te verblijven!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 22:42

Toeval bestaat niet, ik moest vandaag nog aan je denken.
Leuke plannen, ik vind het vanaf Denver idd best een eind. Heb je ook al naar Billings of Bozeman gekeken? Vriendin van mij was naar Billings gevlogen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Cer
Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 07:35

Bozeman, dat klinkt heel erg Yellowstone <3

MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 08:49

Maar niet handig als je inderdaad een stad-natuurcombi wil maken. Nu vind ik ook niet dat Denver een bruisend stadscentrum heeft, maar bijvoorbeeld Boulder is wel weer heel leuk, net als Golden.

Katja, misschien is een one way een optie? Heen Denver, terug vanaf Bozeman, Billings of SLC? Als je vast zit op United weet ik niet precies wat mogelijk is.

Webshop - digital art: MoTekent

Cer
Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:01

Wat is dan in die regio het goedkoopst aanvliegen? Zit daar nog verschil in?

Fitzroy
Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:26

Misschien het stadsgedeelte in een stopover doen? Dat kan ook nog.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Katja
Blogger
Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:46

Qua tickets is alles eigenlijk wel mogelijk. Naar Billings vliegen is niet duurder dan een retour Denver. Ik zou alleen even naar de drop off kosten moeten kijken.
Stopover zou ook nog een optie zijn maar de route die ik al een beetje bekeken had om erheen te rijden vind ik erg mooi met een aantal leuke plaatsen. En we houden wel van autorijden als de omgeving mooi is.

We hoeven geen enorm bruisende stad te hebben maar als we lekker kunnen eten, filmpje kunnen pakken en wat kunnen shoppen is mijn man al heel gelukkig. Denver heeft dat allemaal wel net als een aantal mooie musea en de mogelijkheid om een sportwedstrijd te bezoeken.

Wel echt fijn om even lekker te sparren met jullie.

Bellex
Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:50

Gaaf Katja! Klinkt als een mooie reis. Veel plezier alvast!
Ik heb voor een bruiloft een week in Salt Lake gezeten, als je er mensen kent of interesse hebt voor de gemeenschap is het interessant, maar een leuke stad noem ik het niet. De kerken etc zijn mooi maar dat heb je na 1 ook wel gezien. Vond het wel echt een super fijn vliegveld, mega snel overal doorheen, zeker vergeleken met LAX en JFK

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:56

Ik heb in 2017 de route Denver - Yellowstone gereden en vond dat echt prima en heel mooi! Uit mijn hoofd hebben we 2 tussenstops gemaakt in Wyoming (Douglas en Greybull), toen de Pryor Mountains bezocht op dag 3 en dan die avond in een uurtje doorgereden naar Cody. De dag er na door naar Yellowstone.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:46

Vrienden van ons hebben 20 jaar lang de KOA-camping in Greybull gehad. We hebben met een camper gereisd toen we bij heb waren, maar mochten hun auto mee naar de Bighorn Mountains. Prachtig gebied, veel mustangs gezien.

Ik stuur je via Messenger ons verslag wel even toe, Katja.

Webshop - digital art: MoTekent

Leo
Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 17:01

Ohh misschien hebben we ook wel bij hen gestaan! Waren inderdaad Nederlanders!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

MoniqueT
Berichten: 8844
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:18

Ha, Cor en Ria, hadden toen twee boxers. Inmiddels al zeker een jaar of vijf weg daar. Ik ken hen al bijna 30 jaar. Ze overwinteren nu met de camper in Spanje, wonen in België. We zien elkaar zeer geregeld als ze hier zijn in die winterperiode.

Camping is verkocht aan Amerikanen, dus jullie moeten bijna wel bij hen geweest zijn.

NB: ik zie net dat de huidige eigenaren in 2017 meegewerkt hebben om de camping te leren kennen. Jullie zij. Dus inderdaad nog bij onze vrienden geweest.

Webshop - digital art: MoTekent


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SjakieXX, stijntilla en 133 bezoekers