USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Cowboy55
Berichten: 8420
Geregistreerd: 11-10-05

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:38

Niemand beef jerky? Is het eerste dat dochterlief en ik kopen.....

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias


_Lois_
Berichten: 3277
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

Op mijn lijstje staat Victoria Secret <3
En verder ook gewoon kleding en schoenen.
Ook neem ik bijna altijd een bakmix van cake mee, die zijn altijd zo lekker moist, zo ben ik ze in Nederland nog niet tegen gekomen :P
M’n moeder wil altijd Reeses maar die verkopen ze hier ook gewoon :Y)

Iemand nog tips voor bepaalde tours of andere dingen om te doen als solo reiziger in New York?
Ik zit in een YMCA die volgens de beoordelingen niet echt qua sfeer zo is dat je er makkelijk mensen ontmoet :+
Dus ik zoek andere manieren om dat wel te kunnen doen, leeftijdscategorie 20-30 :)
Heb overigens de meeste toeristen dingen in de stad wel al bezocht.
Zat zelf te denken aan een fotografie workshop oid.

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

Ik heb twee grote zakken meegenomen. Hebben geen twee weken overleefd.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:40

_Lois_ schreef:
Op mijn lijstje staat Victoria Secret <3
En verder ook gewoon kleding en schoenen.
Ook neem ik bijna altijd een bakmix van cake mee, die zijn altijd zo lekker moist, zo ben ik ze in Nederland nog niet tegen gekomen :P
M’n moeder wil altijd Reeses maar die verkopen ze hier ook gewoon :Y)

Iemand nog tips voor bepaalde tours of andere dingen om te doen als solo reiziger in New York?
Ik zit in een YMCA die volgens de beoordelingen niet echt qua sfeer zo is dat je er makkelijk mensen ontmoet :+
Dus ik zoek andere manieren om dat wel te kunnen doen, leeftijdscategorie 20-30 :)
Heb overigens de meeste toeristen dingen in de stad wel al bezocht.
Zat zelf te denken aan een fotografie workshop oid.


Even op groupon snuffelen.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Cowboy55
Berichten: 8420
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:41

Nabster schreef:
Ik heb twee grote zakken meegenomen. Hebben geen twee weken overleefd.


You know it! :j

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Ceetje_bokt
Berichten: 5125
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:51

_Lois_ schreef:
Iemand nog tips voor bepaalde tours of andere dingen om te doen als solo reiziger in New York?
Ik zit in een YMCA die volgens de beoordelingen niet echt qua sfeer zo is dat je er makkelijk mensen ontmoet :+
Dus ik zoek andere manieren om dat wel te kunnen doen, leeftijdscategorie 20-30 :)
Heb overigens de meeste toeristen dingen in de stad wel al bezocht.
Zat zelf te denken aan een fotografie workshop oid.

Probeer om een Big Apple greeter te krijgen. Een gratis rondleiding met een echte New Yorker. Je mag ze niet betalen, maar een blikje met stroopwafels is wel heel welkom.

Lau_
Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:51

Ik kijk vooral uit naar de ulta om Kylie cosmetics te kopen :D

En de walmart gewoon in het algemeen hahah

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:52

Lays Mesquitte bbq chips! :9

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:14

Lau_ schreef:
Ik kijk vooral uit naar de ulta om Kylie cosmetics te kopen :D

En de walmart gewoon in het algemeen hahah

Ik ben al aan het zoeken geweest waar ik Kylie Cosmetics kan kopen, maar kon niks vinden.
Dus bedankt :D

Fitzroy
Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 06:05

MoniqueT schreef:
Wij gaan drie weken rondtoeren in Florida, alles dus mogelijk. Plus samen vier koffers terug als we willen. Ben benieuwd wat jullie nu op die lijstjes zetten


Tommy Hilfiger-kleding en kleding in het algemeen
Slaappillen, neusspray, Pijnstillers, Vitaminepreparaten
24 hrs lipstick
Qua eten verder niets
Soms wat elektronica, zoals iPad.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 07:26

Lois zit je in die aan 42th street? Daar heb ik wel eens gezeten. Leuke plek.

Ik ben meerdere keren alleen op reis geweest in zowel NY als LA. Echt prima te doen en er is super veel te beleven en te zien. Ik heb altijd super snel aanspraak.

Monique in de Macys hebben ze vaak een speciale plus size afdeling en daar ben ik altijd super goed geslaagd.

Ik zet altijd Nike, Adidas en Levi op mijn lijst als ik daar ben.

Verder is manlief een behoorlijke gadget vent en die sleept de halve Apple store mee naar huis. We hebben al twee jaar de HomePod in huis en ik praat dus al twee jaar Engels tegen Siri zodat E lampen, tv verwarming etc aanzet :D

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

MoniqueT
Berichten: 8829
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:25

Uf, ik hoef gelukkig alleen nog maar tegen de lampen en de Sonos te kletsen. Macy’s ga ik zeker weer eens doen, lang geleden. Mijn kleindochter heet Macy trouwens :-)

Slaappillen gelukkig niet nodig, ik nam altijd wel Tylenol en Neosporin mee. Ik ontdekte nu een neuropathiecreme, die heb ik gisteren besteld bij Amazon.es. Als het werkt gaat er heel veel mee voor Albert, die smeer ik nu vaak in met Voltaren, maar dat is ook niet echt gezond. Maar als je pijn hebt, moet je wat. Zenuwpijnen zijn erg naar.

Webshop - digital art: MoTekent

purny
Berichten: 27354
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:34

knabbelgirl schreef:
Ik ga ook altijd voor nieuwe kleding, vind het leuk dat je dan iets anders hebt dan half Nederland al draagt. Ook koop ik altijd een leuk kerstornament en shop ik graag starbucksmokken. Wil komende keer ook voor leuke schoenen kijken en wat camera spullen

Ik heb 2 jaar geleden leuke kerstdingen gekocht idd. Ook maar even kijken voor raamstickers en een foute kersttrui :D

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

_Lois_
Berichten: 3277
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:07

Nabster schreef:
Even op groupon snuffelen.


Thanks voor de tip!

Ceetje_bokt schreef:
Probeer om een Big Apple greeter te krijgen. Een gratis rondleiding met een echte New Yorker. Je mag ze niet betalen, maar een blikje met stroopwafels is wel heel welkom.


Dat klinkt leuk :D

Nimber schreef:
Lois zit je in die aan 42th street? Daar heb ik wel eens gezeten. Leuke plek.

Ik ben meerdere keren alleen op reis geweest in zowel NY als LA. Echt prima te doen en er is super veel te beleven en te zien. Ik heb altijd super snel aanspraak.


Nee ik zit op 5 W 63rd Street :j Denk dat jij de Vanderbilt YMCA bedoelt?


Ik zit nu al restaurants te bekijken voor kerstavond en kerstdag, schijnt dat je op tijd moet reserveren :')
Vind dat wel lastig kiezen in m'n eentje, in een restaurant vol gezinnen zitten benadrukt ook weer zo dat je daar alleen zit :=

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:18

_Lois_ schreef:
Ik zit nu al restaurants te bekijken voor kerstavond en kerstdag, schijnt dat je op tijd moet reserveren :')
Vind dat wel lastig kiezen in m'n eentje, in een restaurant vol gezinnen zitten benadrukt ook weer zo dat je daar alleen zit :=

Zou gewoon een pizza laten komen op je hotelkamer en dan lekker op bed gaan liggen netflixen.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 10:15

Voorlopig geen Amerika op de reislijst staan.. maar normaal neem ik een extra koffer mee terug.
Victoria sectret
EOS
Bath & Bodyworks <3
Levi
poptarts
Jello
Souvenirs
Lady speedstick
Speciale oreosmaken
Zonnebrand spuitbus
Reese peenutbutter

volgens mij vergeet ik nog een hoop . :P

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

purny
Berichten: 27354
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 11:51

Ik zit in YMCA Vanderbilt. Goede locatie. Op loopafstand van times Square. Deze zit op east 47th street

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Fitzroy
Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 12:35

O ja, bussen zonnebrand, die gaan bij mij ook zeker mee!

Ik weet niet hoe het in NY is maar in Florida is bijna alles dicht met kerstavond en 1e kerstdag, zowel winkels als restaurants. Dat wordt nog een uitdaging voor mij om wat te vinden :=
Laatste keer dat ik op Key West was konden we met moeite 1 restaurant vinden dat open was. We belandden bij TGIF en er was geen speciale kaart of zo.
Kerst is in de USA echt een familiefeest.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:39

Ik denk dat jullie in NL echt een uitzondering zijn want Kerstdag is in heel veel landen de belangrijkste feestdag. In België is het de ene dag dat alles gesloten is. Vind het altijd zo grappig als Nederlanders naar het buitenland gaan met kerst want ik vraag me dan oprecht af wat je daar dan doet :D Want ik ben van in België gewoon dat alles gesloten is en je de hele dag bij familie doorbrengt. Hier in Australië is het ook zo dat alles met Kerst en Boxing Day gesloten is.

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:44

In nl zijn we kerst een beetje uit het oog verloren. Alle supermarkten zijn open bij ons en de meeste restaurants ook. In ieder geval 2de kerstdag

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Katja
Blogger
Berichten: 42163
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:51

Voor kerst zou ik kijken of je niet ergens terecht kunt met Eat With of een soortgelijke website. Dat lijkt me leuker dan alleen ergens gaan zitten.

Leuk om te lezen wat iedereen allemaal mee terug sleept.
Hier is het altijd een flinke trip door de Sephora.
M&M's Peanutbutter en Mint
Muggencreme met lidocaine
Spuitbussen zonnebrand
Veel schoenen en kleding
En vaak vul ik de ruimte die nog over is op met eten zoals cakemixen, maistortilla's en mijn guilty pleasure Hamburger Helper

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:52

Muggencreme met lidocaine klinkt interessant. Heb je daar een merk van?
Mijn man heeft nooit het geduld rustig te struinen in de supermarkt dus ga mijn kans grijpen

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

purny
Berichten: 27354
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 14:54

Keet schreef:
In nl zijn we kerst een beetje uit het oog verloren. Alle supermarkten zijn open bij ons en de meeste restaurants ook. In ieder geval 2de kerstdag

Er zijn zelfs supermarkten die eerste kerstdag ook open zijn.
Ik mis heel erg het aantal versieringen. Dit is in NL gewoon bijna niet te vinden

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Katja
Blogger
Berichten: 42163
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 15:15

Keet schreef:
Muggencreme met lidocaine klinkt interessant. Heb je daar een merk van?
Mijn man heeft nooit het geduld rustig te struinen in de supermarkt dus ga mijn kans grijpen

Bij Walmart hebben ze er meestal genoeg liggen van allerlei verschillende merken.

Anoniem

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 15:19

Ik heb sowieso een zieke fascinatie voor apotheken/drogisterijen in het buitenland en de VS slaat echt alles. De zooi die je daar kan krijgen zonder recept := := :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers