USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-19 20:22

NY NY vonden wij erg leuk.

Leuk dat je toch zelf alles gaat regelen, het is echt zo leuk om te doen en helemaal niet ingewikkeld.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:52

Ik ga even jullie Fitzroy en Ceetje, dank jullie! We zoeken vooral gewoon een bedje en een schone badkamer, mar ook wel een beetje het Las Vegas gevoel dus strip heeft wel de voorkeur. Venetian heb ik bijvoorbeeld serieus naar gekeken omdat het me echt een leuke ervaring leek, maar dat geld steken we liever in hotels zo dichtbij mogelijk bij de national pars daar wil je toch die reistijd wel beperken

x_spekkie_x
Berichten: 4351
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 21:35

Ik heb via hotwire een verrassingshotel geboekt in Las Vegas. Het was een van de vier opties die allemaal 5 sterren hotels waren. Uiteindelijk zaten we in Encore @ Wynn voor 168 dollar per nacht (inclusief resort fee). Was een geweldige ervaring :D


Tierania_
Berichten: 4508
Geregistreerd: 29-11-05

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:41

Ik boek Las Vegas ook altijd via Priceline of Hotwire en dan ook verassing inderdaad.
Hier in The Cosmopolitan gezeten en in het Aria hotel. Beide super! En ook eens een nachtje voor $ 30 in The D hotel maar die ligt niet aan de strip maar in Fremont Street.

Denver | Z springen, Z2 dressuur en M eventing

Katja
Blogger
Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 15:00

Wij hebben las Vegas toen ook via priceline geboekt en zaten voor een hele goede prijs in The Venetian. Waanzinnige mooie kamer.

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:40

Ik meld mijzelf hier ook! Wij willen volgend jaar graag die kant op. Vriend wil voornamelijk pretparken bezoeken. Ik vind alleen zoveel op internet dat ik geen idee heb waar te beginnen. Als er tips zijn hoor ik het graag!

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:43

L_iek schreef:
Ik meld mijzelf hier ook! Wij willen volgend jaar graag die kant op. Vriend wil voornamelijk pretparken bezoeken. Ik vind alleen zoveel op internet dat ik geen idee heb waar te beginnen. Als er tips zijn hoor ik het graag!

Wat wil jij bezoeken? Kijk of je een goede mix kunt vinden als jij bijv natuurparken wil en je vriend pretparken. Dan kun je 't afwisselen.

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:47

elnienjo schreef:
L_iek schreef:
Ik meld mijzelf hier ook! Wij willen volgend jaar graag die kant op. Vriend wil voornamelijk pretparken bezoeken. Ik vind alleen zoveel op internet dat ik geen idee heb waar te beginnen. Als er tips zijn hoor ik het graag!

Wat wil jij bezoeken? Kijk of je een goede mix kunt vinden als jij bijv natuurparken wil en je vriend pretparken. Dan kun je 't afwisselen.


In ieder geval Disney en de Everglades. Ik kom voornamelijk geplande rondreizen tegen. Dat willen we juist niet. Zag bij TUI en dergelijke wel pakketreizen met vlucht, transfer en hotel alleen dan ben je natuurlijk aan dat hotel gebonden. Het is in ieder geval duidelijk dat wij richting Orlando willen met een huurauto er bij.

SdaphneS
Berichten: 11417
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 09:58

Dan gewoon beginnen met alles zelf plannen. Je zou de gevonden route kunnen gebruiken als richtlijn en kijk eens in dit topic of op het alles Amerika forum. Daar staat een bak met informatie.

Bellex
Berichten: 9294
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:06

En gewoon zelf je vlucht en auto boeken? Als je geen vast programma wilt kun je ook daar pas hotels/airbnb plannen, al zou ik dat zelf in hoogseizoen niet aandurven. Maar ik ben niet eerder naar Florida geweest dus ik weet niet hoe dat daar is :)

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:08

zou lekker een week een villa huren bij orlando en vanuit daar gaan :) alle pretparken en natuur binnen handbereik. eventueel met de auto richtin miami en vanaf daar terugvliegen :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Cowboy55
Berichten: 8445
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:11

knabbelgirl schreef:
En gewoon zelf je vlucht en auto boeken? Als je geen vast programma wilt kun je ook daar pas hotels/airbnb plannen, al zou ik dat zelf in hoogseizoen niet aandurven. Maar ik ben niet eerder naar Florida geweest dus ik weet niet hoe dat daar is :)


Easy peasy. Gewoon 1e hotel vooruit boeken. Daarna bepalen waar je de volgende dag naar toe wil en het volgende hotel online boeken.

In de tijd voor de interwebz gingen we helemaal op de bonnefooi. Gewoon rijden en bekijken wat je wil bekijken. dan in de loop van de middag een hotel gaan zoeken. Vroeg van de weg = kans op een hotel op een leuke plek. Later van de weg af = minder keus of uiteindelijk zelfs maar pakken wat je nog pakken kunt (Motel 6 naast een Denny's en 4 tankstations op een industrieterrein in Batavia, NY om maar eens wat te noemen).

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:11

knabbelgirl schreef:
En gewoon zelf je vlucht en auto boeken? Als je geen vast programma wilt kun je ook daar pas hotels/airbnb plannen, al zou ik dat zelf in hoogseizoen niet aandurven. Maar ik ben niet eerder naar Florida geweest dus ik weet niet hoe dat daar is :)


Dat durf ik ook niet aan. Wil het wel van te voren geregeld hebben. Een villa heb ik nog niet bekeken, dat ga ik eens doen.

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:13

Laatste keer hebben wij eerst een week een villa (met zwembad :+: ) gehuurd en vanuit daar de pretparken en wat natuur gedaan. Toen zelf een hotel bij Sanibel Island en Key Largo geboekt. Dan rij je via de Everglades.
En dan de auto ingeleverd en terug gevlogen vanaf Miami :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

_Jitske_
Berichten: 5541
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:25

knabbelgirl schreef:
Voor Las Vegas twijfelen wij tussen het Excalibur, Luxor en New York New York, iemand ervaringen met een van die hotels en wat zouden jullie aanraden? Op foto's/beschrijvingen heb ik een sterke voorkeur voor Luxor, maar hoor graag input. Het is allemaal zo groots en indrukwekkend

Wij hebben in 2016 overnacht in het Excalibur, was echt meer dan prima :j.

      .♥. Velvet Brown .♥.
Dressuur: L2 + 2 Springen: M + 5 SGW: L + 10
        .♥. Britt .♥.
Dressuur: M2 + 3 Springen: M + 6 SGW: M + 8

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 10:52

L_iek schreef:
In ieder geval Disney en de Everglades. Ik kom voornamelijk geplande rondreizen tegen. Dat willen we juist niet. Zag bij TUI en dergelijke wel pakketreizen met vlucht, transfer en hotel alleen dan ben je natuurlijk aan dat hotel gebonden. Het is in ieder geval duidelijk dat wij richting Orlando willen met een huurauto er bij.

Ik zou gewoon een vliegticket en een huurauto boeken, dan kun je alle kanten uit. Van de budgetmotels zijn econolodge, super8, daysinn etc gewoon prima. In Orlando kreeg ik bij het welcomecenter zo'n goeie aanbieding van een resort (slechts 50 dollar per nacht) dat ik mijn bestwestern geannuleerd heb.

Als je van natuur houdt zou ik ook naar Crystal River gaan om met manatees te snorkelen.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:39

Wij zaten in het Best Western aan de strip. Prima hotel met zeer centrale ligging en niet massaal. Volgende keer boek ik die weer.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 14:41

elnienjo schreef:
L_iek schreef:
In ieder geval Disney en de Everglades. Ik kom voornamelijk geplande rondreizen tegen. Dat willen we juist niet. Zag bij TUI en dergelijke wel pakketreizen met vlucht, transfer en hotel alleen dan ben je natuurlijk aan dat hotel gebonden. Het is in ieder geval duidelijk dat wij richting Orlando willen met een huurauto er bij.

Ik zou gewoon een vliegticket en een huurauto boeken, dan kun je alle kanten uit. Van de budgetmotels zijn econolodge, super8, daysinn etc gewoon prima. In Orlando kreeg ik bij het welcomecenter zo'n goeie aanbieding van een resort (slechts 50 dollar per nacht) dat ik mijn bestwestern geannuleerd heb.

Als je van natuur houdt zou ik ook naar Crystal River gaan om met manatees te snorkelen.


Deze motels hebben wel weinig sfeer. Ik zou echt zoeken naar een wat unieker ervaring. Super8 is deprimerend clean en 13 in een dozijn. Days Inn beviel ons wel goed. Ik heb alles geboekt die booking. Alles overzichtelijk op een rijtje.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

purny
Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 18:18

Red roof inn is ook een goede. Wij hebben in Pennsylvania en Virginia de hotels ter plekke gedaan.
Boekjs met coupons bij het welcome center halen en bekeken waar we wilden slapen

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 19:00

We hebben regelmatig overnacht in een motel6, super8 etc, geslapen. Voor alleen een overnachting is het prima.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 20:52

Nabster schreef:
Deze motels hebben wel weinig sfeer. Ik zou echt zoeken naar een wat unieker ervaring. Super8 is deprimerend clean en 13 in een dozijn. Days Inn beviel ons wel goed. Ik heb alles geboekt die booking. Alles overzichtelijk op een rijtje.

Tis maar voor te slapen en kan met mijn budget niet elke nacht zo duur zijn als 'n gave cabin in een NP of een sfeervolle B&B. Vind de motels van de ketens prima in orde, vaak ook usb stopcontacten naast het bed.

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-19 22:09

Voor op doorreis vonden wij een simpel motel op een saaie plek prima, we bleven dan toch maar 1 nacht en sliepen daar alleen. Op plekken waar we meerdere nachten verbleven kozen we wel voor een beter hotel. Zo heeft iedereen weer zn eigen voorkeuren en budget. Dat moet je gewoon zelf gaan ervaren.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Lau_
Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:13

Wij gaan volgend jaar naar Sarasota en Orlando dus als iemand nog tips heeft heel graag! :D

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:23

Lau_ schreef:
Wij gaan volgend jaar naar Sarasota en Orlando dus als iemand nog tips heeft heel graag! :D


Probeer de zoekfunctie onderin eens :)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Lau_
Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 09:59

Keet schreef:
Lau_ schreef:
Wij gaan volgend jaar naar Sarasota en Orlando dus als iemand nog tips heeft heel graag! :D


Probeer de zoekfunctie onderin eens :)


Op Sarasota kon ik niks vinden ;)

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Jade91, komone, Ponylover_11, Tellie, Zeepsop en 85 bezoekers