USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 10:03


Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-19 15:08

Sarasota is zo leuk! Gaan jullie alleen daar naar toe of nog meer in Florida?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Lau_
Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:02

Mijn broer gaat trouwen in Sarasota. Dus daar zijn wij 1 week en de andere week gaan we echt naar Orlando :D

Volg mijn strijd om van fastfood etende chick naar fitgirl te gaan op mijn instagram: https://www.instagram.com/laura_elleswijk/

Nadir
Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-19 16:28

Oh leuk zeg, mooie locatie om te trouwen! Wij zijn op Miami Beach getrouwd, maar Sarasota is (achteraf) mooier <3

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Danique07
Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 03:25

Ik kom opnieuw even binnenvallen voor een vraag!
Morgen gaan we paardrijden in Monument Valley.
Wordt het gewaardeerd als ik ook iets meeneem voor de paarden? (Wortels? Appels?) In Egypte nemen we altijd iets mee en dat wordt zeer gewaardeerd maar ik weet niet of dat hier ook het geval is. Iemand een idee?

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

Nimber
Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 05:47

Liek, ik kan je de route van onze reis in juni wel mailen? Wij hebben 15 daagse rondreis gemaakt en 4 dagen pretparken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 07:29

Danique07 schreef:
Ik kom opnieuw even binnenvallen voor een vraag!
Morgen gaan we paardrijden in Monument Valley.
Wordt het gewaardeerd als ik ook iets meeneem voor de paarden? (Wortels? Appels?) In Egypte nemen we altijd iets mee en dat wordt zeer gewaardeerd maar ik weet niet of dat hier ook het geval is. Iemand een idee?

Ik zou 't niet weten, daar heb ik nog nooit aan gedacht. En heb 't eerlijk gezegd ook nooit iemand anders zien doen als ik ergens in het buitenland ging rijden. Wellicht een pepermuntje, daar zijn de meeste paarden gek op en is makkelijker in je zak te stoppen.

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 12:00

Gewoon meenemen, ik denk niet dat het een probleem is. Wij hebben het eerlijk gezegd ook nooit gedaan.

Mitxa
Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:52

Ik kom hier ook even binnenvallen :)
Plannen staan nog in de kinderschoenen maar wij willen aankomend voorjaar een dag of 10 naar Orlando en daar een huisje (met zwembad :+ ) huren. In een ander topic heb ik gelezen dat bokkers dat al wel eens gedaan hebben. Mochten er tips zijn dan hoor ik het graag.

Ik zal dit topic ook nog eens wat terug lezen want er zal vast wel het een en ander over geschreven zijn.

Laat de voorpret maar beginnen *\o/*

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:55

Laatst bijgewerkt door Keet op 29-07-19 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:59

Mitxa schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen :)
Plannen staan nog in de kinderschoenen maar wij willen aankomend voorjaar een dag of 10 naar Orlando en daar een huisje (met zwembad :+ ) huren. In een ander topic heb ik gelezen dat bokkers dat al wel eens gedaan hebben. Mochten er tips zijn dan hoor ik het graag.

Ik zal dit topic ook nog eens wat terug lezen want er zal vast wel het een en ander over geschreven zijn.

Laat de voorpret maar beginnen *\o/*


Hier dezelfde plannen. Ben wel benieuwd waar jij alles wil gaan boeken?

Mitxa
Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:07

Ik denk dat we een hoop los gaan boeken. Maar ik moet nog een hoop informatie op gaan zoeken. En plannen maken wat we precies willen en welke parken we willen bezoeken.

Katja
Blogger
Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:09

Ik zou beginnen met bedenken welke parken je wilt bezoeken en aan de hand daarvan een locatie voor je villa uitkiezen. De afstanden zijn behoorlijk groot in Orlando en het verkeer kan echt dramatisch zijn.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:15

Ik zou juist in Orlando lekker met de gratis hotel shuttle naar de parken gaan. Anders betaal je dik 25 dollar per dag aan parkeergeld.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:34

Huisje met zwembad heeft in mijn ogen geen meerwaarde als je vooral de parken gaat bezoeken.

Je betaald flink geld om de parken te bezoeken, zonde om naar je huisje te gaan en daar dan in je zwembad te gaan liggen.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:38

Michelleex schreef:
Huisje met zwembad heeft in mijn ogen geen meerwaarde als je vooral de parken gaat bezoeken.

Je betaald flink geld om de parken te bezoeken, zonde om naar je huisje te gaan en daar dan in je zwembad te gaan liggen.


Ik vond het juist een grote meerwaarde hebben :j lekker in de privacy, lekker afkoelen in het zwembad na een lange dag pretpark/rondrijden/dingen bezoeken.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Mitxa
Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:39

Michelleex schreef:
Huisje met zwembad heeft in mijn ogen geen meerwaarde als je vooral de parken gaat bezoeken.

Je betaald flink geld om de parken te bezoeken, zonde om naar je huisje te gaan en daar dan in je zwembad te gaan liggen.


Er gaan twee kinderen mee (waarvan de jongste 4,5 is op dat moment), dus heel laat zullen we niet altijd terug zijn en misschien zelfs niet iedere dag naar een park. Dan is het wel lekker om 's avonds even een duik te kunnen nemen.

Keet schreef:
Ja :+: ideale manier van verblijven in dat gebied :+: lekker veel privacy en ruimte :D

https://www.airbnb.co.uk/rooms/31379483 ... GMEBHKhPsj
Wij hebben onze eerste vakantie in deze villa gezeten. Gehuurd via Jan Doets (https://www.jandoets.nl/reizen/autorond ... -fun-trip/)

Die van de laatste trip kan ik 123 niet terug vinden. Maar soort gelijk huis ::)


Die gaan we eens bekijken, dankjewel!

Keet
Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:51

Dan is het helemaal lekker :j Wij haalden ook wel eens een pizza op weg naar huis en aten die daar op :) lekker aan het zwembad. Muggenkooi (antialligatorkooi zoals wij het noemen) houdt meeste insecten weg, lekker dichtbij het huisje. Hek of deuralarm als beveiliging zodat de kinderen er niet ongemerkt kunnen komen.

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Katja
Blogger
Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:54

elnienjo schreef:
Ik zou juist in Orlando lekker met de gratis hotel shuttle naar de parken gaan. Anders betaal je dik 25 dollar per dag aan parkeergeld.
Wij hadden de laatste keer een appartement dichtbij universal en gingen voor rond de $5 met een Uber.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 15:07

Michelleex schreef:
Huisje met zwembad heeft in mijn ogen geen meerwaarde als je vooral de parken gaat bezoeken.

Je betaald flink geld om de parken te bezoeken, zonde om naar je huisje te gaan en daar dan in je zwembad te gaan liggen.

Ook dit.
Ik was na 'n dag in zo'n pretpark afgebrand en enige bad wat ik heb gezien was dat op mijn hotelkamer.
Terwijl het resort iets van 6 zwembaden had!

Pretparken zijn hard werken, voor het relaxonderdeel van je Floridareis zou ik iets aan 't strand kiezen en/of gewoon lekker gaan roadtrippen om de hele staat te zien.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:10

Ik vind een villa met zwembad echt heerlijk! Maar ik ben dan weer niet zo van de pretparken.
Op homeaway.com stikt het van de villa’s. Ook holidaylettings.co.uk is een goede optie.
Ik heb ook wel eens via traumferien.de gehuurd of fewo-direkt.de dan heb je van Duitsers. Dat zijn villa’s die met Deutsche Gründlichkeit ingericht zijn en het is makkelijk betalen met euro’s naar Duitsland.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

elnienjo
Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 16:13

Na 2 dagen pretpark ben ik weer doorgereisd.

Ceetje_bokt
Berichten: 5135
Geregistreerd: 01-05-07

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 17:22

We hebben in 2015 in een villa gezeten in Kissimmi, heerlijk! De ruimte, een eigen zwembad met muggenkooi. Van daar uit diverse uitstapjes gemaakt incl. Drie parken. Het was de eerste usa vakantie waarvan ik echt uitrustte. Eigenlijk was het plan een roadtrip in Texas, maar we waren allebei zo moe dat het dit was geworden.

purny
Berichten: 27394
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 18:26


Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Liebeskind
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:38

elnienjo schreef:
Nabster schreef:
Deze motels hebben wel weinig sfeer. Ik zou echt zoeken naar een wat unieker ervaring. Super8 is deprimerend clean en 13 in een dozijn. Days Inn beviel ons wel goed. Ik heb alles geboekt die booking. Alles overzichtelijk op een rijtje.

Tis maar voor te slapen en kan met mijn budget niet elke nacht zo duur zijn als 'n gave cabin in een NP of een sfeervolle B&B. Vind de motels van de ketens prima in orde, vaak ook usb stopcontacten naast het bed.


Een leuke sfeer hoeft niet perse veel te kosten natuurlijk.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Zoe_97 en 67 bezoekers