Retreatment/Meditatie/Yoga-reis

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Retreatment/Meditatie/Yoga-reis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-22 20:32

:wave:

Ik wil er dus even tussenuit en mij tijdens mijn reis verdiepen in meditatie en/of yoga.
Nou wil ik daarover graag ervaringen lezen van mensen die dit al eens hebben gedaan, dus gooi ik hier even het balletje op.

Voor welke bestemming heb je gekozen en waarom? Hoe ben je bij een bepaalde organisatie gekomen en wat heeft het je in totaal gekost? Is dat bevallen en zou je het aanraden of niet?
Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden/op moet letten bij dit soort reizen?

Alle tips zijn welkom! :)

Ik zat zelf te denken aan Bali; wil dan eigenlijk iets van 3 weken erheen waarvan 1 week dus verdiepen in het bovenstaande.
EDIT: ^vanwege bovenstaande, dus het verblijf buiten de retreatment om, ben ik wel op zoek naar verder een vrij low-budget bestemming :Y)
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 15-10-22 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt


Suzanne F.
Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Retreatment/Meditatie/Yoga-reis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 20:50

Ibiza is ook heel geschikt voor yoga retreats!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Dreamy
Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-22 20:57

Suzanne F. schreef:
Ibiza is ook heel geschikt voor yoga retreats!

Thanks! :D Ibiza zelf is volgensmij best vrij prijzig verder, toch? Ik heb even een toevoeging gedaan in mijn beginpost, ik wil namelijk ook nog wat langer in het dan desbetreffende land blijven en zoek wat dat betreft dan wel weer een vrij low-budget bestemming. :o

Prairy
Berichten: 8982
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Retreatment/Meditatie/Yoga-reis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 21:39

In Portugal zitten ook diverse meditatie en retraite opties. Portugal is niet heel prijzig om naartoe te gaan en ook qua uitgaves valt het wel mee.

Cowgirl
Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 09:04

Ik doe zelf niet aan yoga maar ik was 2 weken terg op Kos en ben daar (via de animal welfare) in contact gekomen met iemand die daar Yoga vakantie's organiseert. Nederlandse vrouw.

Bij intresse stuur even een PB dan kan ik je haar FB/Naam even doorgeven.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Retreatment/Meditatie/Yoga-reis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 09:50



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Ashleytjuhh, cissy, danielle_x, Dido2316, Domi_94, Fenn, Furst, IASCrawler, Ineke2, Ipsiedipsie, mireilledons, mvdende, nien81, RenskeFrea, Sanne_zepp, Tatjanaa, Tazzey en 95 bezoekers