Alleen op vakantie!

Moderators: MirandaT, Essie73, Duhelo, Muiz, Ods

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 20:43

MaiNat schreef:
@Faelynn Jeetje wat naar! Heb zelf bij Peter Langhout ook vaak meegemaakt, maar kwamen ze met een andere reis als optie. Bolderman heeft vertrekgarantie en daarbij gelukkig nog nooit meegemaakt!

Deze had inderdaad ook vertrek garantie, maar zat dus gewoon al volgeboekt en dat waren ze vergeten op de site aan te passen, ze kwamen ook niet met andere opties helaas.

Vind op de bonnefooi gaan rondrijden en hotels pakken nog iets te spannend, ben nog nooit alleen weg geweest en heb nog nooit rond gereisd, altijd georganiseerde reizen op een plek, dus wil dan wel van te voren alles boeken, veel te bang dat ik anders niks kan vinden of verdwaal en in paniek raak :+

MaiNat
Ik ben zaterdag op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:10

Faelynn schreef:
MaiNat schreef:
@Faelynn Jeetje wat naar! Heb zelf bij Peter Langhout ook vaak meegemaakt, maar kwamen ze met een andere reis als optie. Bolderman heeft vertrekgarantie en daarbij gelukkig nog nooit meegemaakt!

Deze had inderdaad ook vertrek garantie, maar zat dus gewoon al volgeboekt en dat waren ze vergeten op de site aan te passen, ze kwamen ook niet met andere opties helaas.

Vind op de bonnefooi gaan rondrijden en hotels pakken nog iets te spannend, ben nog nooit alleen weg geweest en heb nog nooit rond gereisd, altijd georganiseerde reizen op een plek, dus wil dan wel van te voren alles boeken, veel te bang dat ik anders niks kan vinden of verdwaal en in paniek raak :+

Ja, en dan als je alleen reist, heb ik ook het idee dat ze liever mensen met zn tweeen hebben... Wel lastig idd! Om dan snel wat anders te vinden!

Fly Kerstmuts
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 08:56

Ik heb rond deze tijd een paar jaar terug in Innsbrück gezeten. In een super leuk hostel (hostels zijn dé plek om mensen te ontmoeten) en je kan in de omgeving veel wandelen. In de stad zelf, maar ook bijvoorbeeld met de kabelbaan de berg op als je geen zin hebt om omhoog te lopen. Het is een klein stadje, maar ook weer niet zo klein dat er niets te doen is.
Je kan er met de (nacht)trein heen. Wat ook een leuke ervaring is.

Te koop Shire merrie - PB voor info
[FK] [FOTO] Another year in photos

Aguamenti

Re: Alleen op vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:10

Geen tip voor steden, maar wel voor ontmoetingen: Op Facebook is een groep, Host a Sister. Het idee is dat mensen (alleen vrouwen) een slaapplaats bij hun thuis kunnen aanbieden voor andere reizigsters, maar er staan vaak ook oproepjes op van mensen die graag reizigers in hun woonplaats willen ontmoeten, of oproepjes van reizigers die in een bepaalde stad iets leuks willen doen met andere mensen die daar op dat moment zijn. Echt een aanrader! Ik was alleen op vakantie in Wenen en heb daar via die groep twee meisjes ontmoet en het was echt ontzettend gezellig, we zijn zelfs nog uitgenodigd om bij een van die meisjes te gaan barbecueën. Dat zou je ook nog kunnen proberen om mensen te ontmoeten!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 12:25

Ik heb een nieuwe vriendin ontmoet op vakantie. Zij was alleen op reis, komt uit Wenen/Oostenrijk.
Echt stoer vind ik het dat mensen alleen gaan. Zij ging 7 dagen puur om ff af te schakelen.
Zo zie je maar contact is snel gelegd.

Aaron
Elmar
Lucky

poesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 13:54

De meeste hostels kunnen ook transport van de luchthaven voor je regelen. Of OV pakken.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)
I guess I wish you well, a little bit of heaven and a little bit of hell...

bobje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:28

Ik ben nu 2 weken terug uit Barcelona (alleen voor het eerst). Ik vond het heerlijk. <3
Alles op mijn eigen akkertje doen, tukje tussendoor, shoppen in de winkels die ik leuk vind en eten waar ik wil.
Op het terras heel snel aanspraak met Amerikaans stel van begin 50 wat op honeymoon was, tijdens de lunch in de tapasbar (waar ik normaal met familie/vrienden kom) ook snel aanspraak met een jong mixed-couple (zij chinees, hij argentijns).

Kan niet wachten om weer te gaan!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 23:19

En dan opeens slaat de twijfel toe ... koffer is gepakt en ineens denk ik ‘omg, waarom ga ik nou alleen weg’
Zal ik toch maar thuisblijven ? :=

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

poesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 06:08

Nee het wordt heerlijk. Veel plezier!

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)
I guess I wish you well, a little bit of heaven and a little bit of hell...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 09:24

Gister mijn stoel in het vliegtuig gereserveerd :D nog 3 weekjes :D

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn
Op 3-7-15 is onze prachtige zoon geboren! Op 4-01-2018 is onze dochter geboren