Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 07:54

Een beetje offtopic: ik las gisteren iets over het grootste spookhuis van de Beneluxe in Utrecht. Schijnt heel tof te zijn en een kaartje is 15 euro. Scheelt een boel vergeleken met Fright Night. Wellicht een leuk idee voor de mensen die fright night te druk en te duur geworden vinden. Ik ga in ieder geval kaartjes bestellen! :D

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:39

Ik ga nu al ruim 8 jaar op rij naar de fright nights, en elk jaar zeg ik : "ik ga niet meer, de kwaliteit holt achteruit''.
En daar blijf ik ook bij, maar helaas ben ik toch weer te nieuwschierig, mocht het dit jaar weer tegenvallen, zal het wél echt de laatste keer zijn.
Er komt een totaal verkeerde doelgroep, drugs, vechtpartijen alles erop en eraan.

EllisL

Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 16:04

Ik ga sowieso, want heb kaartjes gewonnen. Vind het zonde om ze dan niet te gebruiken.

Die groep waar jij het over hebt Michelle, merk je daar veel van? Heb je er continu last van?

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 16:46

Michelleex schreef:
Ik ga nu al ruim 8 jaar op rij naar de fright nights, en elk jaar zeg ik : "ik ga niet meer, de kwaliteit holt achteruit''.
En daar blijf ik ook bij, maar helaas ben ik toch weer te nieuwschierig, mocht het dit jaar weer tegenvallen, zal het wél echt de laatste keer zijn.
Er komt een totaal verkeerde doelgroep, drugs, vechtpartijen alles erop en eraan.


En ik vraag me dan toch af wat dat soort mensen trekt om naar zulke evenementen te gaan. Ik bedoel, het is ook nog eens niet goedkoop en om dan zo'n klap geld uit te gaan geven om lekker te kunnen rellen...

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 16:52

Vind het wel achterbaks dat ze de fastla de tientallen euro's duurder maken.
Andetz had ik gold genomen
Dit jaar ga ik niet Word steeds duurder vooral als ke alle huizen wilt doen

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 18:48

Verkeerde plek verkeerde tijd, zal vast, ik ben de afgelopen drie jaar elke keer wel in een opstootje terecht gekomen, gauw doorlopen en niet mee bemoeien. Maar ga er zeker niet in door, want elk jaar worden er hele groepen het park uit gezet, dus ik vind persoonlijk dat je er wel last van hebt.

Fastline maken ze duurder omdat ze toch wel verkopen, en hun argument is, als ze 'goedkoop' blijven koopt iedereen het, dus dan staat er bij fastline nog een rij. Ze snappen toch wel dat je met zulke kaarten een limiet hebt? Dus oftewel extra centjes, helaas heb ik het idee dat alles meer om het geld draait. spookhuizen blijven duurder worden zonder enige aanpassingen, the villa is er al zeker 5 jaar.
Als polonaise ga je er doorheen voor 6 euro de man, binnen 5 minuten sta je buiten, omdat je deels stil staat in de polonaise, anders uiteraard iets sneller.
En steeds meer dingen voor extra geld, Below moet nu ook 15 eur de man voor betaald worden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 20:17

Wij zijn een jaar of 5 geleden geweest en toen was het al drama. Stampdruk, opstootjes, overal wietlucht en lallende jeugd die ruzie zoeken. Moet er niet aan denken dat het nu blijkbaar nog erger is := Wij zijn toen zelfs eerder naar huis gegaan en hebben de huizen overgeslagen (waar we wel kaartjes voor hadden). De kaartjes hebben we in het park weg gegeven.

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 11:49

Wij zijngisteren geweest! Ontzettend goed weer en niet zo druk als de afgelopen jaren! We hadden voor 1 uur alle achtbanen gehad (voordeel van vroeg gaan)

FN was door de mindere drukte ook veel leuker! Scarezones zijn wel verkleind naar mijn idee.

3 huizen gedaan, Haunted Holidays is in positieve zin verandert! Psyko shock was ook weer erg goed. Dit jaar voor het eerst Below, dat is echt de beste van alle, ben denk ik nog nooit zo bang geweest, heel realistisch gemaakt en Goed verhaal erbij! Geslaagde dag gehad gisteren! Op de vele storingen bij de attracties na!

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:15

Ik ga zondag en ik heb een rip deal.
Vanavond nog even een ticket voor below en de clinic halen en dan ben ik er klaar voor.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 23:30

Vandaag geweest en om 8 uur weggegaan. 2 attracties kunnen doen intotaal 3 uur gewacht, en helemaal zeiknat geregent dus was er snel klaar mee..

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:22

Is er iemand die voor mij zo een kentekenplaat bordje wilt laten maken. Uiteraard tegen betaling verzendkosten en een kleine vergoeding.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 11:54

kimberlyve schreef:
Is er iemand die voor mij zo een kentekenplaat bordje wilt laten maken. Uiteraard tegen betaling verzendkosten en een kleine vergoeding.


Verkeerd topic denk ik?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:09

SavannahNx schreef:
kimberlyve schreef:
Is er iemand die voor mij zo een kentekenplaat bordje wilt laten maken. Uiteraard tegen betaling verzendkosten en een kleine vergoeding.


Verkeerd topic denk ik?



Nee die zijn te maken bij de Sunset souvenir aan het begin van het park :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 12:14

Hihi oh :o

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:59

[/quote]

Verkeerd topic denk ik?[/quote]


Nee die zijn te maken bij de Sunset souvenir aan het begin van het park :)[/quote]

Klopt. Kan op internet niet de gene vinden die ik graag wil. Voor me pony daar een bordje laten maken en wil er nu ook een voor me nieuwe paard

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:17

Die zijn ook te maken bij die racebaan toch ?
Wat wil je hebben ik ga er morgen heen en kan wel even kijken

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:49

AfricanLady schreef:
Die zijn ook te maken bij die racebaan toch ?
Wat wil je hebben ik ga er morgen heen en kan wel even kijken



Ik wil graag een kleine ( die van 10 euro) en dan glitter zilver bordje met zwarte letters Serrana

prugelpiet

Berichten: 12554
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 19:44

Wij gaan de 28e! *\o/*

Baal er wel mega erg van dat Below al is uitverkocht... -O- ik wou zó graag.

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 20:14

kimberlyve schreef:
AfricanLady schreef:
Die zijn ook te maken bij die racebaan toch ?
Wat wil je hebben ik ga er morgen heen en kan wel even kijken



Ik wil graag een kleine ( die van 10 euro) en dan glitter zilver bordje met zwarte letters Serrana


Ik zal voor je kijken.

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 23:00

AfricanLady schreef:
Die zijn ook te maken bij die racebaan toch ?
Wat wil je hebben ik ga er morgen heen en kan wel even kijken



Ik wil graag een kleine ( die van 10 euro) en dan glitter zilver bordje met zwarte letters Serrana[/quote]

Ik zal voor je kijken.[/quote]

Super!

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 01:33

Ik ben vandaag gegaan voor de eerste keer... vond het wel grappig om die mensen te zien die rond gingen rennen toen er een speler achter hun aan renden :')
Ik kon er goedkoop met werk heen, was een teamuitje. Maar zou ik de volle mep moeten betalen dan had ik het niet gedaan, zoiezo niet met attractieparken.
Vond de mensen die je lieten schrikken totaal niet eng, was er niet echt van onder de indruk...
Maar vond het wel te druk

EllisL

Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 09:40

Ik ben gisteren ook geweest. Het was bijzonder druk. Zeker in de avond. Ik heb over de gehele dag 4 achtbanen kunnen doen. Ik wilde de show zien is niet gelukt. Er werd alleen maar tegen/op mijn voeten getrapt (zit in rolstoel) door mensen die langs liepen. Vond ik niet heel fijn.

Ik heb wel met veel plezier gekeken naar mensen die wegrenden voor de acteurs. Ben 1 keer geschrokken door een piraat die langsliep maar toch ineens een zwaard naar me toe stak. Verder voornamelijk genoten van de grime bij de acteurs.

Ik snap nu trouwens wel wat er bedoeld werd met verkeerd volk dat erop afkomt..

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:34

Ze hadden die jij wou niet meer.
Waren nog heel weinig.
Morgen komt een nieuwe lading binnen

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:36

Oh ja ook de muziek vond ik wel te hard staan. Maar het eten was wel lekker

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:45

kimberlyve schreef:
AfricanLady schreef:
Die zijn ook te maken bij die racebaan toch ?
Wat wil je hebben ik ga er morgen heen en kan wel even kijken



Ik wil graag een kleine ( die van 10 euro) en dan glitter zilver bordje met zwarte letters Serrana


Ik zal voor je kijken.[/quote]

Super![/quote]

Niet meer nodig. Mijn stalgenoot gaat ook en die neemt er een mee.