Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AfricanLady

Berichten: 8006
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:50

Clinic
Je komt binnen en word welkom geheten door de zuster.
Je krijgt instructies en je stop woord.
Dan moet je voor een camera staan en wordt een foto gemaakt.
Dan wordt je diep en indringend en Awkward aangekeken door de zuster tot je verder mag naar de wachtkamer.
Dan moet je in de wachtkamer plaatsnemen en die is erg 'viez' ik wou bijna gaan opruimen haha.
Dan wordt je verder geroepen door een andere zuster en wordt er aan je geëist snel je spullen in een tasje te doen en schoenen uit.
Dan worden je spullen overgenomen en moet je op je rug snel gaan liggen op een brancard.
Hier krijg je een doek over je heen en wordt je vastgemaakt hoofd buik benen.
Vanaf hier wordt je rondgereden van kamer naar kamer. Eerst de operatietafel waar je wordt natgespoten in je gezicht en een spons in je hals krijgt. Dan ben je verdooft.
Een dokter gaat in je buik wurmen en dan overlijd je.
Dan rijd je verder naar de autopsie zaal en zit iemand aan je en die vind je vies Haha.
Dan ga je naar een kamer waar iemand jankend bij je gaat staan duwen.
Dan vlieg je volgens mij in de fik teminste aan de zijkanten komt een hevige steekvlam.
Dan kom je in een hokje waar het krap is en wordt je begraven het lijk echt alsof er zand op je kist wordt gegooid.
En verder geen idee meer haha
Dan kom je in de uitslaapkamer en is de operatie geslaagd en krijg je de laatste nazorg instructies mee

Sorrie voor de geen leestekens enz had ik geen zin in en op de telefoon is het irritant wegens autocorrect

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:50

Misschien moet je het even spoileren :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110673
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:53

Spoiler:
Ik las dat je ook in het mortuarium ligt en dat je op het einde nog de duivel in de hel tegen komt?

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:55

Klopt ja!

19LindA83

Berichten: 1856
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: daar waar mijn liefdes zijn

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:06

En wat maakt het dat het ''eng''' is dan?
Dat van verdoven en opereren/overlijden dat weet je toch dat dat niet echt is? Hoe maken ze dat dan heel eng.
Van zand op de kist snap ik dat dat eng is.....

Of ligt het aan de manier van je schrijven waardoor het lijkt dat het allemaal nep overkomt en ervaar je alsof het wel echt gebeurd allemaal?

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 21:29

19LindA83 schreef:
En wat maakt het dat het ''eng''' is dan?
Dat van verdoven en opereren/overlijden dat weet je toch dat dat niet echt is? Hoe maken ze dat dan heel eng.
Van zand op de kist snap ik dat dat eng is.....

Of ligt het aan de manier van je schrijven waardoor het lijkt dat het allemaal nep overkomt en ervaar je alsof het wel echt gebeurd allemaal?


Ik denk dat het woord "Boe" nog eng is als je daarin zit :')

19LindA83

Berichten: 1856
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: daar waar mijn liefdes zijn

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 22:24

ja maar vraag me af wat dat maakt... Is het dan het niet weten wat komen gaat?
Het is nu zo komisch geschreven: je krijgt water in je gezicht en een spons in je nek en dan ben je verdoofd..
Er gaat iemand in je buik zitten wurmen.. Maar voel je dat dan?
Ik ben vorig jaar de villa in geweest en ben daar idd erg geschrokken, maar dat kwam vooral door onverwachtse bewegingen van de acteurs.
Je ziet ze, je weet dat ze wat gaan doen, maar doordat je niet weet wanneer het gebeurt schrik je toch.

Dit lees ik niet zo terug in wat er in de clinic gebeurt. Is het dan ook dat je niet weet wat er gebeurd? En je daarom schrikt? Veel onverwachte bewegingen?

Colaaa

Berichten: 4121
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: Zorgvlied.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 18:55

Maar is het niet zo, dat als je dit niet leest en weet dan weet je ook niet wat je kunt verwachten? Ja iets in de trant van een ziekhuis.

En het is toch ook geen spookhuis maar een experiance.

EllisL

Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:10

Hoi!

Ik kon nog geen topic vinden van 2017. Het is al bijna zo ver!

Wie van jullie gaat er ook? Wie is er al geweest?

Zelf ga ik dit jaar voor het eerst! Ik ben er nog nooit geweest tijdens Fright Nights, en ben zelf heel benieuwd. Ook wel een beetje gespannen, want ik ben echt geen held met horror etc hahahaha.

Wat zijn jullie ervaringen?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:15

Ik zou zeggen... lees dit topic of Google eens op fright nights. Ontzettend veel ervaringen.

EllisL

Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-01-10

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:21

Dat heb ik zeker gedaan! Ik heb ook al gegoogled, maar leek me wel leuk iets meer erover te kletsen :P

Ik heb ook al adviezen gekregen om te doen alsof het niet eng is, dan komen die griezels niet op me af haha. Maar heb toch het idee dat ze op me af gaan komen (zit in rolstoel voor lange afstanden)

Waar zitten de zogenaamde scarezones?

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:44

Ik heb besloten niet meer te gaan. De ene keer dat ik ben geweest vond ik hartstikke leuk maar gezien de drukte die ieder jaar toeneemt denk ik niet dat het nog heel leuk is. Ik zou me voornamelijk ergeren aan de wandelende vuilniszakjes met bontkraagjes.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:04

Jolien87 schreef:
Ik heb besloten niet meer te gaan. De ene keer dat ik ben geweest vond ik hartstikke leuk maar gezien de drukte die ieder jaar toeneemt denk ik niet dat het nog heel leuk is. Ik zou me voornamelijk ergeren aan de wandelende vuilniszakjes met bontkraagjes.


Het is ook vreselijk druk. Overdag de attracties in willen, is gewoon niet leuk meer. Laatste keer dat ik ben gegaan, gingen we pas aan het eind van de middag door de drukte en toch betaal je de volle mep. Echt heel zonde en voor mij ook een reden om niet meer te gaan. :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:58

EllisL schreef:
Hoi!

Ik kon nog geen topic vinden van 2017. Het is al bijna zo ver!

Wie van jullie gaat er ook? Wie is er al geweest?

Zelf ga ik dit jaar voor het eerst! Ik ben er nog nooit geweest tijdens Fright Nights, en ben zelf heel benieuwd. Ook wel een beetje gespannen, want ik ben echt geen held met horror etc hahahaha.

Wat zijn jullie ervaringen?


Valt allemaal heel erg mee. Een van de eerste keren was ik doodsbang voor die mensen die me laten schrikken enzo maar het is zo vol met mensen dat ze vaak jou er echt niet tussenuit pakken. En tsja t is even schrikken maar het valt allemaal echt mee. Spookhuizen ben ik nog nooit in geweest dus daar geen ervaringen mee maar ik ben zo’n held niet dus vandaar dat ik de spookhuizen ook niet kies. Het alleen al rondlopen en de rijen voor attracties van +-3 uur zijn me wel zat.. Je gaat echt balen als je ergens in wilt want je moet echt super lang wachten..

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:59

Cinderella schreef:
Jolien87 schreef:
Ik heb besloten niet meer te gaan. De ene keer dat ik ben geweest vond ik hartstikke leuk maar gezien de drukte die ieder jaar toeneemt denk ik niet dat het nog heel leuk is. Ik zou me voornamelijk ergeren aan de wandelende vuilniszakjes met bontkraagjes.


Het is ook vreselijk druk. Overdag de attracties in willen, is gewoon niet leuk meer. Laatste keer dat ik ben gegaan, gingen we pas aan het eind van de middag door de drukte en toch betaal je de volle mep. Echt heel zonde en voor mij ook een reden om niet meer te gaan. :n



Eens! De drukte is echt vreselijk..

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 17:48

Ik was destijds jarig toen we gingen en had van mijm medehangers een sjerp omgekregen dat ik jarig was dus je kon wel raden dat ik flink de sjaak was in de scarezones. ;')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:22

Iemand ervaring met fast line tickets in walibi fright night en maakt Broze fast line ticket echt verschil?

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:31

Die had ik vorig jaar, maakte enorm veel verschil, in plaats van hutje mutje in de rij te staan hangen, kun je gewoon lekker op een bankje ergens een ijsje eten, en je ziet vanzelf wanneer je in de attractie kan. Mijn vriend kan niet lang staan en krijgt dan last van zijn rug, en ik eigenlijk ook een beetje, dus het maakte onze dag een stuk gezelliger en comfortabeler.

Ik heb ook niet heel veel last gehad van de drukte vorig jaar, alleen 's avonds bij het laatste spookhuis waar wij in gingen werd het vervelend. En dat waren idd de vuilniszakken met bontkraagjes.

xSCWx
Berichten: 7058
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 18:58

Wij gaan dit jaar met de RIP pass en hebben fast lane passes dus nergens last van :D de RIP passen zijn echt ideaal, je kan op elk moment wanneer je wil een huis in en kan gelijk doorlopen. Mensen kijken dan niet zo heel blij als je er zo langs loopt :’) maarja daar betalen we ook naar.

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:05

Wij gaan dit jaar voor de 5e keer, altijd erg leuk! Als je gaat wanneer het park net open is valt het nog reuze mee met de drukte! Later op de dag wordt het idd veel en veel drukker!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:06

PocoGaucha schreef:
Die had ik vorig jaar, maakte enorm veel verschil, in plaats van hutje mutje in de rij te staan hangen, kun je gewoon lekker op een bankje ergens een ijsje eten, en je ziet vanzelf wanneer je in de attractie kan. Mijn vriend kan niet lang staan en krijgt dan last van zijn rug, en ik eigenlijk ook een beetje, dus het maakte onze dag een stuk gezelliger en comfortabeler.

Ik heb ook niet heel veel last gehad van de drukte vorig jaar, alleen 's avonds bij het laatste spookhuis waar wij in gingen werd het vervelend. En dat waren idd de vuilniszakken met bontkraagjes.



Welke fastline had je? Bronze silver of gold?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12736
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:06

Ik ben er ook weer bij, als medewerker :)

PocoGaucha

Berichten: 3683
Geregistreerd: 13-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:14

SavannahNx schreef:
PocoGaucha schreef:
Die had ik vorig jaar, maakte enorm veel verschil, in plaats van hutje mutje in de rij te staan hangen, kun je gewoon lekker op een bankje ergens een ijsje eten, en je ziet vanzelf wanneer je in de attractie kan. Mijn vriend kan niet lang staan en krijgt dan last van zijn rug, en ik eigenlijk ook een beetje, dus het maakte onze dag een stuk gezelliger en comfortabeler.

Ik heb ook niet heel veel last gehad van de drukte vorig jaar, alleen 's avonds bij het laatste spookhuis waar wij in gingen werd het vervelend. En dat waren idd de vuilniszakken met bontkraagjes.



Welke fastline had je? Bronze silver of gold?

Bronze,

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:30

Maar dan is het zo dat je een tijd kan plannen en dan moet je alsnog in de wachtrij staan toch, alleen heb je een tijd gereserveerd? Want zo staat t wel op de site, dat je alsnog in de wachrij moet staan maar dat je een tijd hebt. Dus ik snapte m al niet helemaal :?

Shawny

Berichten: 1839
Geregistreerd: 02-06-07
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:26

Mjetterd schreef:
Ik ben er ook weer bij, als medewerker :)


Hoi collega :))