Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:51

Eerste weekend zit er op. Ben kapot. Wij hadden een after dark huisje geboekt dus weinig slaap.


Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 10:03

Welke huizen zouden jullie aanraden? Wij hebben nu alleen normale entree tickets maar willen wel iets erbij doen. Is Below erg als je claustrofobisch bent?

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 10:19

Tanya schreef:
Welke huizen zouden jullie aanraden? Wij hebben nu alleen normale entree tickets maar willen wel iets erbij doen. Is Below erg als je claustrofobisch bent?


Wicked woods is echt fantastisch!

Yacintha
Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 11:24

Wij zijn afgelopen weekend ook geweest! Ik vond het jammer dat er minder scarezones waren, maar over het algemeen wel goede acteurs!

Qua huizen vond ik Below niet de prijs waard... Heel gaaf opgebouwd, het verhaal is ook vet, maar ik vind het veel te kort en gehaast. Wij hadden ook een "verhaal/situatie" op het eind waarvan ik denk dat het in het verhaal hoorde, maar het had niet echt afronding. We stonden allemaal een beetje van, was dit het? Moeten we nu weg? Ik vond het persoonlijk ook absoluut niet eng, maar ik ben niet snel bang haha.

The villa hadden ze een aantal kamers vernieuwd dus daar waren we toch maar ingegaan, het blijft natuurlijk ook wel een klassieker en de vernieuwingen waren echt verbeterd!

Wicked woods is echt heel tof! Mooi maar simpel opgezet, goede onverwachte scares en een prima lengte! Ik vond het persoonlijk niet eng, maar zoals ik al zei ik schrik niet snel haha

Hide out is wel echt de ultieme favoriet van ons!! Heel gaaf opgezet, enorm toffe decoratie, we moesten echt een beetje zoeken naar het pad op sommige punten, geweldige muziek en goede scares. Zelfs ik schrok een aantal keer haha. Echt geweldig!

Wrong turn vond ik drie keer niks. De scares zag ik teveel aankomen. Het idee is leuk, maar naar mijn mening sloegen ze de plank volledig mis.

Moet wel zeggen dat ze ook niet te grote groepen naar binnen sturen, wat ik heel fijn vond. We hadden regelmatig geluk dat wij voorop waren in een groep, of we bleven beetje achteraan en liepen wat rustiger, waardoor we de scares niet al bij de andere mensen zagen. Wachttijden waren ook prima te doen! Scheelt ook wel dat we twee spookhuizen tussen half 11 en 11 hadden, dus toen liepen we steeds praktisch met z'n tweeën

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 20:32

Yacintha schreef:
Wij zijn afgelopen weekend ook geweest! Ik vond het jammer dat er minder scarezones waren, maar over het algemeen wel goede acteurs!

Qua huizen vond ik Below niet de prijs waard... Heel gaaf opgebouwd, het verhaal is ook vet, maar ik vind het veel te kort en gehaast. Wij hadden ook een "verhaal/situatie" op het eind waarvan ik denk dat het in het verhaal hoorde, maar het had niet echt afronding. We stonden allemaal een beetje van, was dit het? Moeten we nu weg? Ik vond het persoonlijk ook absoluut niet eng, maar ik ben niet snel bang haha.

The villa hadden ze een aantal kamers vernieuwd dus daar waren we toch maar ingegaan, het blijft natuurlijk ook wel een klassieker en de vernieuwingen waren echt verbeterd!

Wicked woods is echt heel tof! Mooi maar simpel opgezet, goede onverwachte scares en een prima lengte! Ik vond het persoonlijk niet eng, maar zoals ik al zei ik schrik niet snel haha

Hide out is wel echt de ultieme favoriet van ons!! Heel gaaf opgezet, enorm toffe decoratie, we moesten echt een beetje zoeken naar het pad op sommige punten, geweldige muziek en goede scares. Zelfs ik schrok een aantal keer haha. Echt geweldig!

Wrong turn vond ik drie keer niks. De scares zag ik teveel aankomen. Het idee is leuk, maar naar mijn mening sloegen ze de plank volledig mis.

Moet wel zeggen dat ze ook niet te grote groepen naar binnen sturen, wat ik heel fijn vond. We hadden regelmatig geluk dat wij voorop waren in een groep, of we bleven beetje achteraan en liepen wat rustiger, waardoor we de scares niet al bij de andere mensen zagen. Wachttijden waren ook prima te doen! Scheelt ook wel dat we twee spookhuizen tussen half 11 en 11 hadden, dus toen liepen we steeds praktisch met z'n tweeën


Ben het helemaal met je eens! Wij hadden een After dark huisje, dat was echt weggegooid geld. Wij hebben wel nog de diner experience gedaan in de Clinic, dat was echt fantastisch!

Yacintha
Berichten: 1068
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Nieuw-Schoonebeek

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 22:02

Oh wat zonde! We hadden best wel wat mensen gehoord die dat gingen doen, maar wat een geld zeg... Hoe ziet dat er een beetje uit, paar griezels die op je ramen kloppen 's nachts of..?

De diner experience wilden wij ook heel graag doen! Maar we waren helaas al te laat, uitverkocht. Misschien volgend jaar :)

Trui
Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 23:53

vertel vertel hoe was de experience met after dark? :)

Een koude trui, is geen goede trui.

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 07:30


nine1987
Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:41

Weet iemand wanneer de tickets (ook voor de spookhuizen) in de verkoop gaan? Kan nu toch niet meer heel lang duren?

<3 Sneakers <3

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-22 20:52

nine1987 schreef:
Weet iemand wanneer de tickets (ook voor de spookhuizen) in de verkoop gaan? Kan nu toch niet meer heel lang duren?


Zal niet lang meer duren denk ik.

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:32

Kaartjes zijn te koop!

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-22 07:36

Zaterdag *\o/*

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:02

Hier ook zaterdag. Ik poep in mijn broek. :')

Second to the right, and straight on till morning

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:14

Neverland schreef:
Hier ook zaterdag. Ik poep in mijn broek. :')


Ga je ook nog spookhuizen doen?

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:37

Wij hebben the villa & Jefferson manor. En we zijn aan het denken om Wicked Woods erbij te doen maar dan moeten we snel zijn. :Y)
Niemand van ons is er ooit geweest aangezien het bijna 3 uur rijden is. Ik ben sowieso geen held hiermee. Ik heb nog nooit een horror film gezien in mijn leven want dan slaap ik de komende weken slecht.

Vorig jaar hadden we Toverland gedaan en dat vond ik wel oprecht leuk. Dat kwam ook door de cocktail bar. :+

Is Wicked Woods een aanrader of zijn 2 huizen voldoende?

Second to the right, and straight on till morning

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 10:53

Neverland schreef:
Wij hebben the villa & Jefferson manor. En we zijn aan het denken om Wicked Woods erbij te doen maar dan moeten we snel zijn. :Y)
Niemand van ons is er ooit geweest aangezien het bijna 3 uur rijden is. Ik ben sowieso geen held hiermee. Ik heb nog nooit een horror film gezien in mijn leven want dan slaap ik de komende weken slecht.

Vorig jaar hadden we Toverland gedaan en dat vond ik wel oprecht leuk. Dat kwam ook door de cocktail bar. :+

Is Wicked Woods een aanrader of zijn 2 huizen voldoende?


Wicked Woods is de enige experience waarin ik vorig jaar geschrokken ben. Ik vond die dus erg goed. En anders Slaughterhouse :D

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:23

Zijn er al bokkers geweest?

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 20:05

Een paar jaar overgeslagen, maar ik ga er weer aan geloven :')

We pakken alle spookhuizen en Wicked Woods. Ik ben al bang bij het idee dat ik ga, dus het word vast weer een succes :))

I am because you were

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 20:41

prugelpiet schreef:
Een paar jaar overgeslagen, maar ik ga er weer aan geloven :')

We pakken alle spookhuizen en Wicked Woods. Ik ben al bang bij het idee dat ik ga, dus het word vast weer een succes :))


Wanneer ga je?

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:41

Komende donderdag. Zodat het hopelijk niet zo achterlijk druk is als de weekenden. Maar dat zal wel valse hoop zijn :+

I am because you were

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:07

Hoe vonden jullie het voor degene die al zijn geweest?

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 20:39

_Anne_V schreef:
Hoe vonden jullie het voor degene die al zijn geweest?


Super vet! Slaughterhouse is echt een aanrader en The Clinic ook.

prugelpiet
Berichten: 12552
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 18:25

Hoe streng zijn ze met het controleren van tijdsloten voor Wicked Woods? Er wou graag nog een 3e persoon aansluiten bij ons, hartstikke leuk, maar de heeft een verkeerd tijdslot gekozen voor Wicked Woods. Het juiste tijdslot is uitverkocht.

Volgens de mail hebben we pech, ik wil morgen nog even bellen. Ik snap dat ze niet voor iedereen een uitzondering kunnen maken, maar het gaat hier om 1 persoon. Hoeveel kans hebben we?

Ik heb al geprobeerd via Ticketswap een ander kaartje te kopen maar ze zijn er niet in de juiste tijd.

I am because you were

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:16

Slaughterhouse leek me te eng. Ik ga wel naar Wicked Woods, hoe was dat?

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 11:32

_Anne_V schreef:
Slaughterhouse leek me te eng. Ik ga wel naar Wicked Woods, hoe was dat?


Vond ik ook fantastisch.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ecudes en 97 bezoekers