Walibi Holland halloween fright nights !

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 13:47

Ik ben de eerste dag geweest, vond het wel beter dan de afgelopen jaren .
Heb het idee dat het nu over het algemeen wel iets minder druk is, genoeg keuze in evenementen.
Vind de prijzen voor The Clinic en Below echt belachelijk hoog, gelukkig ben ik een schijtluis en durf ik daar toch niet in. De spookhuizen ook steeds duurder, ken de huidige spookhuizen allemaal en heb er dit jaar voor het eerst geen gedaan. Hoorde dat de wachttijden daarvan ook erg uitliepen op 7 oktober.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio


justdiesel
Berichten: 4939
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:10

Voor degene die Walibi te druk vinden, kijk eens op http://www.horror-zone.nl/
Veel kleiner maar misschien wel leuk!
De organisatie daarvan heeft ook gewerkt bij Walibi en ze willen het elk jaar groter maken.

/)./)
(' ; ')
(") (") Dag lieve mam, ik zal je nooit vergeten.......25-10-2010

Cinderella
Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:16

Spookhuis in Utrecht was ook echt geniaal, maar je moet wel een stuk alleen durven te lopen. :))

Zijn er mensen in Below geweest? Zo'n duur huis moet wel fantastisch zijn.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:16

scare me is ook aan te raden, denk dat er nog veel meer aan te raden is. Weet alleen niet of dat relevant is aan dit topic, wellicht een algemeen horrortopic maken?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Cinderella
Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 14:17

Scare me staat hier volgend jaar op de planning! Las ik hele goede recensies over! :D Ik vind het heerlijk om naar zulke huizen te gaan.
Vorig jaar was ik naar Beverwijk, was ook wel leuk, maar niet heel spannend.

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:10

Cinderella schreef:
Spookhuis in Utrecht was ook echt geniaal, maar je moet wel een stuk alleen durven te lopen. :))

Zijn er mensen in Below geweest? Zo'n duur huis moet wel fantastisch zijn.

Jup, below was érg vet/eng/doodeng maar ontzettend goed gemaakt! De tocht zelf was wel vrij kort, maar het verhaal erom heen etc was erg goed.

Angelllll

Wybrig BD

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:33

Daantjee12 schreef:
Cinderella schreef:
Spookhuis in Utrecht was ook echt geniaal, maar je moet wel een stuk alleen durven te lopen. :))

Zijn er mensen in Below geweest? Zo'n duur huis moet wel fantastisch zijn.

Jup, below was érg vet/eng/doodeng maar ontzettend goed gemaakt! De tocht zelf was wel vrij kort, maar het verhaal erom heen etc was erg goed.


Zeg is, kreeg je van die schattige regenlaarzen en regenjasje aan? :') :D

I am because you were

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:22

Kan je nog wat meer vertellen, ik ben ook heel benieuwd maar zou er nooit indurven.
Of heb je zon contract moeten tekenen?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

Daantjee12
Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 21:45

Haha, we kregen inderdaad een waadpak aan :') Zo'n heel pak om mee in het water te staan. Ik ga niet heel veel vertellen, voor diegene die er nog in gaan dit jaar. Maar de geuren/warmte etc was allemaal super realistisch. Groepen waren met 3,4 of 5 personen en je komt onderweg ook echt geen ander groepje tegen. Onze verteller was ook erg leuk. ik was btw aangewezen als leider van de groep, dus mocht voorop, niet aan te raden :') :')

Angelllll

Wybrig BD

Sem_
Berichten: 7754
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 13:54

Zijn er echt zoveel vervelende jongeren zoals op de vorige pagina gemeld wordt? Ik wou misschien gaan met mijn vriend, maar ik heb niet zoveel zin om tussen de dronken, opgefokte mensen te zitten.

lynnXtubbie
Berichten: 688
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 13:59

Ik ben afgelopen vrijdag geweest, voor de eerste en laatste keer. Echt niks voor mij :') Wij hebben wel een aantal keer wietlucht geroken maar daar bleef het dan ook bij.

15'11'11

Sem_
Berichten: 7754
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 14:00

Jammer! Hoe komt het?

lynnXtubbie
Berichten: 688
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 14:02

Ik vind Walibi zelf echt heel leuk! Maar ik hou totaal niet van horror en wilde het toch graag een keer proberen.. was geen succes maar wel erg goed in elkaar gezet vind ik.

15'11'11

SavannahNx
Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:16

Sem_ schreef:
Zijn er echt zoveel vervelende jongeren zoals op de vorige pagina gemeld wordt? Ik wou misschien gaan met mijn vriend, maar ik heb niet zoveel zin om tussen de dronken, opgefokte mensen te zitten.


Oh ja hoor, als je iemand aankijkt kan je stompen verwachten. Vooral de meisjes onder elkaar. Stond echt naast een gevecht van 2 meiden die elkaar de haren in gingen “omdat ze zo naar me keek”.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Sem_
Berichten: 7754
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:33

Hmm, dat klinkt niet per se als mijn type mensen. :+

Mitchall
Berichten: 2741
Geregistreerd: 14-06-08
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 21:34

Heehoi,
mijn vriend en ik gaan vrijdag naar fright night, 2 jaar geleden ook al geweest en was ontzettend leuk :)
Nu hebben wij al de 4 haunted houses, maar zitten nu erg te twijfelen over of we ook nog Below of clinic
erbij moeten nemen.

Maar welke moeten we dan kiezen? Iemand ervaring met allebei en kan ons vertellen welke leuker/spannender
was? :D Gaat dus tussen clinic en below.

Al een beetje teruggelezen voor t antwoordmaar daar kwamen al wat spoilers voorbij dus durfde niet
verder te lezen omdat anders de verrassing eraf zou zijn :o

“Remember, girl on fire. . . I’m still betting on you.”
gratis fotoshoot omg. Gorinchem? kijk hier;
http://eleane-photo.weebly.com/

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 22:26

Volgensmij is Below voor elke dag uitverkocht :=

edit: voor vrijdag nog niet zie ik!

Balen voor mij, ik ga zaterdag en ik wou zooo graag in Below :')

I am because you were

AfricanLady
Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:21

Ik had zomdag nergens last van. Er hing een gezellige sfeer
Heb ook niks gemerkt van het incident

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!
Berichten: 12718
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:57

Ik vind de sfeer op het park goed de afgelopen weekenden *D!
Ga zelf aankomen zaterdag weer een rondje over het park doen met een vriendin die nog nooit is geweest.

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:06

Ik ben ook de 14e geweest. Was erg druk maar de sfeer was goed. Spookhuizen konden we vrij snel in maar helaas nergens echt geschrokken. Wilde graag in Below maar die was helaas uitverkocht. Spookhuizen zijn toe aan vervanging.

xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:44

Wij zijn gisteren geweest. Er is veel veranderd. Eddie heeft nu een eigen area waar hij “shows” doet en hij is helemaal niet meer aanwezig in de hoofd show vlakbij de ingang. Mijn man heeft een gratis kaart gewonnen voor volgend jaar door op het podium Eddie’s “smoothie” te drinken (verlopen klonter melk met sprinkhanen en meelwormen).
Het buffet was in verhouding tot vorige jaren erg karig, maar wel leuker ingedeeld/opgemaakt. In de spookhuizen stonden minder acteurs, daarintegen wel veel meer opvallende en onopvallende beveiligers in het park.

La Vie en Rose 

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:48

zaterdag geweest, en ik ben er nog niet over uit hoe ik het vond.
De spookhuizen waren weer heel leuk en eng genoeg voor een bange pieperd als ik :D

Verder rook je overal wiet %) van de geur alleen al word ik kots en kots misselijk dus dat was erg vervelend. Dit ook aangegeven bij Walibi en ze gaan het zeker meenemen. Wel fijn hoe ze altijd op tips reageren! Altijd positief en ze lijken oprecht geintresseerd in wat er is

Heel jammer was de storing die lost gravity kreeg toen we al 1,5 uur in de rij stonden... We moesten nog een uur in de rij, maar het was al half 5 en we moesten nog eten en om 6 uur ons eerste haunted house, dus we zijn in de rij geklommen. ' s ochtends xpress en speed of sound kunnen doen, en 's middags alleen de Robin hood.

Jammer, maar een goed excuus om van het voorjaar terug te gaan voor een dagje walibi zonder immense druke en griezels :D

I am because you were

xSCWx
Berichten: 7041
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 12:56

Oja lost gravity! Ik vond hem zo gaaf!! Rij was echt bizar lang 2:15 maar met onze brons fast lane pass (echt een aanrader voor €20) kan je in de tussentijd gewoon andere dingen gaan doen (je staat virtueel in de rij zegmaar). Waardoor we 6 achtbanen hebben kunnen doen en alles hebben gezien.

La Vie en Rose 

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 13:08

xSCWx schreef:
Oja lost gravity! Ik vond hem zo gaaf!! Rij was echt bizar lang 2:15 maar met onze brons fast lane pass (echt een aanrader voor €20) kan je in de tussentijd gewoon andere dingen gaan doen (je staat virtueel in de rij zegmaar). Waardoor we 6 achtbanen hebben kunnen doen en alles hebben gezien.


Klopt, die hadden we achteraf toch moeten kopen... helaas. les voor de volgende keer :)

I am because you were

AfricanLady
Berichten: 7998
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Walibi Holland halloween fright nights !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 18:34

Ik ben er altijd met openingstijd en dan kan ik circa 10-20 attracties doen tot 6 uur en erna doe ik alleen de haunted huizen.

Buffet vond ik erg weinig vergeleken met.vorig jaar en dan dezelfde prijs maar wel toff ingedeeld idd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: brennie85, Forcalquier en 63 bezoekers