Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
knollentuin
Berichten: 10387
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 20:13

Ja dat is wel een verschil idd, ik heb nog niet veel gekeken, maar aanbiedingen zullen er ook niet veel zijn??

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!


moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:22

Ik ga naar de camping bij europapark met de tent, dat is goedkoop :P

Hoe was rulantica? Ik twijfel om daar ook heen te gaan

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:31

Rulantica is heel tof! Paar hele gave glijbanen, heb ze niet allemaal gedaan want ik vind ze doodeng :+ Het is wel gericht op winst maken met zoveel mogelijk mensen, want qua oppervlakte is het niet enorm groot. In het laagseizoen is het geschikt om te gaan want dan heb je nergens wachttijden! We hadden telkens binnen 5 minuten ons eten.

Er staan belachelijk veel bedjes en stoelen, onwijs strak naast elkaar. Dus ik wil niet weten hoe dit in de zomer is.

Ze werken met een polsbandje met chip waarop je alles kan bestellen. Achteraf betaal je dan wat je hebt uitgegeven met dat bandje.

Voor een dagje vond ik het heel leuk hoor!

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 08:18

Leuk Ghostattack, zowel Europaland als Rulantica (ik hou wel van waterparken) lijken me hartstikke leuk. En fijn dat het relatief rustig was, niet lang hoeven te wachten is zo fijn.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:04

Wij gaan woensdag naar Plopsa.

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:03

Leuk L_iek!

Over zo'n anderhalve week we naar de Efteling. Zo'n zin in! Nu maar duimen voor goed weer :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:36

Ik ga begin juni met mijn dochter naar de Efteling, lijkt me zo gezellig met zijn tweetjes <3

We gaan de nacht ervoor in het Guesthouse Kaatsheuvel slapen, dat moet op loopafstand van de Efteling zijn en ik kan de auto daar laten staan dus dat scheelt me weer 12,50 parkeerkosten 8-)

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:57

Oh dat is lekker Aranel, dat is een leuk vooruitzicht. Ik ga met mijn zus, einde van ons zussenweekendje :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 22:04

Aranel schreef:
Ik ga begin juni met mijn dochter naar de Efteling, lijkt me zo gezellig met zijn tweetjes <3

We gaan de nacht ervoor in het Guesthouse Kaatsheuvel slapen, dat moet op loopafstand van de Efteling zijn en ik kan de auto daar laten staan dus dat scheelt me weer 12,50 parkeerkosten 8-)


Dat is makkelijk te lopen!

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 08:46

Heeft iemand hier ervaring met de digitale fotopas van de Efteling? Hoe werkt dat, je betaalt een bepaald bedrag voor die pas, betaal je daarnaast nog extra kosten wanneer je een foto op je pas / account wil laten zetten? Zijn de foto's er een beetje makkelijk af te halen? Is de pas, naar jouw idee, het geld waard?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 19:14

De weersvoorspelling is zo slecht dat we volgende week toch maar niet meer naar Europapark gaan ;( ik keek er zo naar uit, echt balen! Elke dag regen

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 20:07

moonsparkle schreef:
De weersvoorspelling is zo slecht dat we volgende week toch maar niet meer naar Europapark gaan ;( ik keek er zo naar uit, echt balen! Elke dag regen


Zeker balen Moonsparkle! Gaan jullie de trip nog wel her-plannen?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 20:11

Alleen als ik heel misschien toevallig mijn vrije dagen mag in trekken maar ik ben bang dat dat niet mag... Zit ik dan thuis achter het raam naar de regen te kijken :(

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 20:44

Ik zou gewoon gaan! Bij ons was ook 3 dagen lang regen voorspeld, maar bleek uiteindelijk fantastisch weer te zijn. En beetje regen overleef je wel :))

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 20:55

Het weer werd alleen maar slechter qua voorspelling, ik kan enkel morgen nog m'n geld terugkrijgen, als de voorspelling wel klopt zijn er 3 dagen buien en we gaan met de tent...

Als het wel ook 3 dagen zo'n beetje de hele dag regent is het toch ook niet echt leuk/zonde van het geld als attracties misschien dicht zijn

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 21:00

Ghostattack schreef:
Ik zou gewoon gaan! Bij ons was ook 3 dagen lang regen voorspeld, maar bleek uiteindelijk fantastisch weer te zijn. En beetje regen overleef je wel :))


Zit wel wat in. Ik heb zowel in de Efteling als bij Disney in de regen gelopen. Ok, lekker weer is een leukere beleving, maar het was wel lekker rustig.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-23 21:03

Op zich zijn de wachtrijen in europapark nooit heel erg lang althans niet zoals bij de efteling. Dit is de voorspelling


[ img ]

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-23 08:07

Gisteren dan eindelijk weer eens naar de Efteling geweest. Heerlijke dag gehad, met nog best aardig weer. Het was druuuuuuk met heel veel schoolreisjes, maar door op de app te kijken naar de wachttijden, toch nog heel veel kunnen doen. Helaas geen tijd gehad voor het sprookjesbos, volgende keer maar weer dan :)

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 18:48

Ik twijfel we zouden naar Europapark gaan maar dat ging helaas niet door, nu heb ik toch behoefte aan adrenalinekick :') ik ben heel lang niet in walibi geweest, is het een aanrader? De laatste keer was er wel veel herrie makende rokende jeugd in de wachtrijen :P

Wel van plan door de weeks te gaan naar dan kunnen er ook weer schoolreisjes zijn natuurlijk

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

knollentuin
Berichten: 10387
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:09

moonsparkle schreef:
Ik twijfel we zouden naar Europapark gaan maar dat ging helaas niet door, nu heb ik toch behoefte aan adrenalinekick :') ik ben heel lang niet in walibi geweest, is het een aanrader? De laatste keer was er wel veel herrie makende rokende jeugd in de wachtrijen :P

Wel van plan door de weeks te gaan naar dan kunnen er ook weer schoolreisjes zijn natuurlijk

Fantasialand al eens geweest?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

dalena
Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:58

Walibi heeft een aantal gave achtbanen maar ik vind het park zelf niet zo. Untamed is wel echt heel gaaf!

Maar ik zou ook voor Phantasialand gaan! Ik kom daar elk jaar wel!

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:15

Dat vind ik met minimaal 3 uur rijden helaas te lang voor 1 dagje :o en de efteling ben ik al vaak geweest

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:30

Walibi Belgiƫ is ook een leuke afwisseling. Phantasialand zeker de moeite waard ondanks minimaal 3 uur rijden. Of Plopsa en dan de hele dag The ride to happiness :')

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:33

Ik wil door de weeks maar dan moet ik de dag ervoor en erna weer werken :') dan is minimaal 3 uur rijden en de hele dag pretpark wel wat veel want je wil er dan wel de hele dag zijn

Plopsa klinkt mij nog als voor kinderen :P ik ben van de thrill rides. Ps Ik zie dat dat sowieso al meer dan 3 uur rijden is
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 16-06-23 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:44

Snap ik, dan is 6 uur reistijd ook wel erg lang. Ik vind Walibi wel geinig, maar als het niet druk is ben je daar zo uitgekeken. Untamed is wel een aanrader.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuCa88 en 235 bezoekers