Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:22

Hoe is het met de pretparkfans? Nog plannen? Wij willen weer naar europapark (zou de 3e x zijn). We willen met de tent in het voorjaar dus ik hoop dat het dan oké weer wordt.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:28

Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:32

L_iek schreef:
Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.

Wat gaaf :D! Ik ben vroeger in Disney world geweest, bush gardens en dorney park. Behalve die laatste vind ik het ontzettend jammer dat ik van de andere nog weinig kan herinneren :o ik denk dat ik bij de eerste twee onder de 12 was en ik mocht ook niet in alle achtbanen. Bij Dorney park was ik 19 en daar waren wel echt gave attracties.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:35

Ik ga 26 tm 30 maart naar Europapark :)

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:36

Ghostattack schreef:
Ik ga 26 tm 30 maart naar Europapark :)


Dat is al bijna :D ik las iets over een nieuwe achtbaan maar ik kon nergens vinden wanneer deze dan geopend zou zijn

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:41

2024 pas geloof ik!

Ik ga weer met een groepje collega's, net als Energylandia. Met 8 man deze keer. De planning is om in september de aanmeldingen binnen t bedrijf open te gooien en met een grote groep op pad te gaan. Mogelijk wordt dat dan Spanje :))

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:58

Ghostattack schreef:
2024 pas geloof ik!

Ik ga weer met een groepje collega's, net als Energylandia. Met 8 man deze keer. De planning is om in september de aanmeldingen binnen t bedrijf open te gooien en met een grote groep op pad te gaan. Mogelijk wordt dat dan Spanje :))


Energylandia lijkt mij ook fantastisch maar zit er even niet in met Amerika op de planning :')

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:37

L_iek schreef:
Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.

Ik ben in Seaworld geweest toen ik 17 was en buiten dat ik vind dat je met de kennis van nu daar echt niet meer heen kan, denk ik dat er veel mooiere dingen daar zijn. Kennedy Space Centre is ook leuk.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 11:08

sureido schreef:
L_iek schreef:
Wij gaan in september 2 weken naar Amerika voor Busch Gardens, Seaworld, Disney & Universal.

Ik ben in Seaworld geweest toen ik 17 was en buiten dat ik vind dat je met de kennis van nu daar echt niet meer heen kan, denk ik dat er veel mooiere dingen daar zijn. Kennedy Space Centre is ook leuk.


Wij gaan puur voor de pretparken en willen verder niets zien :') Ben het met je eens qua Seaworld, maar we hebben een ticket waarmee je deze genoemde parken kan doen.

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-23 19:52

Wij zijn afgelopen oktober/november in Florida geweest, naar Disney, Universal, Seaworld & Busch gardens we hebben genoten!

Ook Mickeys not so scary halloween party, Halloween Horror Nights en Mickeys Very Merry Christmas Party gedaan!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 08:50

Gave plannen komen voorbij! Amerika staat hier ook hoog op het lijstje.. Nog even doorsparen :')

Wij zijn vorige maand 2 dagen naar Disney geweest en gaan in mei naar Energylandia (naar aanleiding van jouw post Ghostattack :D) , ben heel benieuwd!

Caprice :+:

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 09:01

Ah tof! Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden :D Hoeveel dagen ga je?

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 09:36

Gaaf zeg L-iek en Ghostattack! Dat zijn nog eens leuke pretpark-plannen :)

Mijn zus en ik gaan in mei een weekendje weg. We hadden eigenlijk de Efteling in gedachten, om op de laatste dag te bezoeken, maar blijkbaar zitten we meer in de buurt van Toverland. Hoe is Toverland, qua sfeer, qua attracties? Is dat ook maar enigszins te vergelijken met de Efteling?

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

dalena
Berichten: 3109
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:21

Toverland is echt wel heel leuk hoor! Alleen nog niet zo groot als de Efteling. Ze zijn wel hard op weg, nu ook bezig met 4 nieuwe attracties en nog allemaal dingetjes in het gebied Avalon.
In 1 dag heb je alles wel gehad en gezien. Dus tijd zat om je favoriete attracties nog eens te doen!

De sfeer vind ik geweldig met de thema gebieden! De muziek van IMA-score is ook prachtig (Dwervelwind <3 )
Qua attracties ligt het eraan wat jullie leuk vinden. Ik zeg altijd dat het nu meer is voor kinderen of voor mensen die houden van achtbanen. Als volwassen persoon die niet houdt van achtbanen heb je ook wel wat attracties maar denk dat je dan snel uitgekeken bent

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

JoT
Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-23 13:53

Bedankt Dalena. Mijn zus vindt achtbanen wel leuk, maar waar het voor mij niet hard en spectaculair genoeg kan zijn, moet het tegenwoordig niet te ruig meer worden voor haar. Dan denk ik dat we toch maar de Efteling pakken, daar is dan meer te beleven voor ons allebei.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

Neverland
Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 17:17

Toverland vind ik leuker dan de Efteling. En ik geloof oprecht dat ze de potentie hebben om groot te worden. :j
Het park is een stuk kleiner dan de Efteling en met een paar uur heb je alles wel gezien en gedaan op een niet drukke dag. De sfeer vind ik wel altijd top! Maar als je niet vaak in de Efteling komt dan zou ik naar de Efteling gaan. Daar is wat meer te doen en te zien. :)

Second to the right, and straight on till morning

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-23 13:55

Staat bij mij ook echt nog op het lijstje om heen te gaan!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 08:51

Gisteren Toverland. Was zo heerlijk rustig, echt top.

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:43

Niemand meer naar pretparken geweest?

Ik zit op dit moment in Duitsland! Vandaag eerste dag Europapark gehad en morgen weer. Wauw, wat een gaaf park zeg :D Veel toffe attracties! En vrijwel geen wachttijden rond deze periode dus toppie

moonsparkle
Berichten: 21705
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-23 21:46

Ghostattack schreef:
Niemand meer naar pretparken geweest?

Ik zit op dit moment in Duitsland! Vandaag eerste dag Europapark gehad en morgen weer. Wauw, wat een gaaf park zeg :D Veel toffe attracties! En vrijwel geen wachttijden rond deze periode dus toppie


Ik ga ook binnenkort :D ons favoriete park! Zelfs in het hoogseizoen vallen de wachtrijen mee in vergelijking met disney of de efteling

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:12

Ik ben weer thuis! Twee dagen Europapark met het meest prachtige weer ever en weinig wachttijden (vrijwel geen). Daarna nog een dag Rulantica ook zonder wachttijden. Zelfs buiten kunnen zwemmen want dat hadden ze ook opengegooid :D

knollentuin
Berichten: 10387
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:32

Wt gaaf ghostattack- dat staat hier ook nog op de lijst, heb je daar in een hotel gezeten? Van Europa park zelf?

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 18:44

Nee hotel 2.5 km verderop! Holiday Inn Ringsheim. Veeeeeeeeel goedkoper :')

knollentuin
Berichten: 10387
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:34

Ja dat zal, maar d'r hotels zelf lijken me ook echt een belevenis

nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!

Ghostattack
Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 19:41

Oh die hotels kunnen mij echt niet boeien. Ik ga echt puur voor de parken, de hotels zijn altijd zo overrated duur. Dat is het me echt niet waard. En ik geloof niet dat die zogenaamde "belevenis" dat waard is.

Wij waren nu 2500 euro kwijt voor het hotel met 8 man. In de Europapark hotels zelf zou dat rond de 6000 euro zijn. Nou sorry maar het enige wat ik in een hotel doe is slapen en ontbijten _O- En 's avonds in de lobby een spelletje met de groep. Daar ga ik niet 2-3x zoveel voor betalen :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 bezoekers