Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:57

x_Jeanine_x schreef:
Iemand toevallig al een keer bij Neeltje Jans geweest in Zeeland?
Ik wil er misschien in juni naar toe omdat ik dan in de buurt op vakantie ben.
Maar is het leuk voor een stel van 28-32 jaar?



Laatste keer dat ik er was (2 jaar geleden) vond ik het nogal troosteloos eigenlijk.
Weet niet precies waar je op vakantie gaat natuurlijk. Maar wij zijn toen naar Oostende geweest naar het bunkermuseum https://www.raversyde.be/
Dat was echt heel erg tof :)

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:01

Dank je wel Keet!
Ziet er gaaf uit, gaat op mijn lijstje.
Alleen voor deze vakantie wel te ver, gaan naar Centerparcs Port Zeelande met een camper, dus willen in Zeeland bijna alles op de elektrische fiets doen. (Heel misschien gaat tzt ook de pup mee als zij er dan is)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:07


x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:19

Top Keet!
Bunkerroute ga ik zeker fietsen vroeger al wel wat van gezien.

Van het zomer ook een dagje in Zierikzee geweest.
En vroeger hebben wij op een camping in Bruinisse gestaan, dus dat eiland ken ik heel goed :)
Alleen zijn wij nu ook op zoek naar een camperplaats, met alles erop en eraan, dus ook liefst een binnenzwembad bij slecht weer, vandaar Centerparcs :o

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:23

Ja dat snap ik, alle voorzieningen lekker dichtbij :D
Zierikzee is leuk :) Middelburg is ook super tof!

Wij kiezen nu met 2 kleine kinderen ook vaak voor een iets luxere locatie :) maar niet in een camper :+ dat is dan wat te krapjes. MAar wel alle voorzieningen in de buurt, dus inderdaad snel een landal of CP

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:29

Keet schreef:
Ja dat snap ik, alle voorzieningen lekker dichtbij :D
Zierikzee is leuk :) Middelburg is ook super tof!

Wij kiezen nu met 2 kleine kinderen ook vaak voor een iets luxere locatie :) maar niet in een camper :+ dat is dan wat te krapjes. MAar wel alle voorzieningen in de buurt, dus inderdaad snel een landal of CP


Prijs verschil tussen eigen camper of een huisje was aanzienlijk groot, ook omdat schoonouders een camper hebben en 2 elektrische fietsen die wij mogen lenen, zelf een hondenkarretje voor aan de fiets :D

Middelburg en Vlissingen zijn ook heel leuk! Maar Burg Haamstede en Renesse vind ik persoonlijk ook leuk en fijn fietsen en wandelen :D

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:36

Klopt zijn ook leuk! en dergelijk materiaal lenen is altijd fijn toch :D lekker gebruik van maken!

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-20 16:08

Op de Facebook pagina van looopings kan je een abonnement winnen voor: toverland, efteling of walibi :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:20

Hoi!

Ik ben momenteel in Rust :D gisteren na een rustige rit aangekomen en lekkere pizza gegeten (pizza apres parc - aanrader). We hebben getwijfeld maar gezien de bizarre prijzen slapen we niet in een hotelpark. Ik heb al in het Colosseo overnacht en vond het niet heel erg luxe en heb toen ook de andere hotels gezien. We hebben nu een huisje in Rust op 10 minuten wandelafstand en het is prachtig. Alsnog niet goedkoop maar wel echt veel beter te doen en heel comfortabel.

Vandaag het park in, wist niet goed wat verwachten. Het was eigenlijk best rustig! Blijkbaar was de zomer erg druk maar nu hebben we op 1 dag alle grote attracties en nog veel kleintjes plus twee shows gedaan. Morgen wordt dus favorietjes opnieuw doen, nog enkele shows, de laatste kleine attracties en lekker wandelen en ontdekken en genieten. En dan overmorgen naar huis. Heerlijk weer ook!

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:26

Leuk! Europapark staat ook op ons lijstje. Wij hebben Disney voor november geannuleerd. Ons hotel sloot namelijk en als optie kregen we een minder hotel. Nu dus voor een voucher gekozen.

Twijfel wat we zullen doen met halloween. In ieder geval Walibi maar Toverland wil ik eigenlijk ook heen.

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:27

Ik ga volgende weekend naar Toverland, ben heel benieuwd! Al jaren niet meer geweest :)

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:33

poes schreef:
Hoi!

Ik ben momenteel in Rust :D gisteren na een rustige rit aangekomen en lekkere pizza gegeten (pizza apres parc - aanrader). We hebben getwijfeld maar gezien de bizarre prijzen slapen we niet in een hotelpark. Ik heb al in het Colosseo overnacht en vond het niet heel erg luxe en heb toen ook de andere hotels gezien. We hebben nu een huisje in Rust op 10 minuten wandelafstand en het is prachtig. Alsnog niet goedkoop maar wel echt veel beter te doen en heel comfortabel.

Vandaag het park in, wist niet goed wat verwachten. Het was eigenlijk best rustig! Blijkbaar was de zomer erg druk maar nu hebben we op 1 dag alle grote attracties en nog veel kleintjes plus twee shows gedaan. Morgen wordt dus favorietjes opnieuw doen, nog enkele shows, de laatste kleine attracties en lekker wandelen en ontdekken en genieten. En dan overmorgen naar huis. Heerlijk weer ook!


Wat leuk! Wij denken er over na om in oktober te gaan, als mijn vriend en ik 3 jaar samen zijn :) maar dan inderdaad ook een hotel/huisje in de buurt. Mag ik vragen waar jij zit? :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 19:35

Walibi vind ik niet zo bijzonder, Toverland ken ik niet. Overigens zijn de single rider rijen dicht door Corona maar helaas kan je ook niet aanschuiven voor de eerste rij :( dat maakt bij blue fire en silverstar wel echt het verschil vind ik. Anderzijds heb je nu wel virtueel aanschuiven, dat is wel heel makkelijk.

Gegeten bij Spices vanmiddag en dat was best lekker Indisch. Meeste restaurants zijn open dus het voelt niet ‘anders’ op dat gebied. Enkele weken geleden Bellewaerde gedaan en dat was heel chill want geen wachttijden maar er was amper wat open om te eten of drinken ( en het aanbod is drama daar). Daar is Europapark toch wel echt heel sterk in: super mooie thematisering en zoveel plekjes om te eten en drinken, verschillende dingen en lekker en prima prijs.

Dalena: Schmider in Kirchstrasse!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je krijgt er een katje bij als je dat wil haha.

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:04

Oh, ziet er netjes uit! Mijn vriend is wel allergisch voor katten helaas.

Nog veel plezier gewenst! Maar dat gaat wel lukken, denk ik :D

moonsparkle
Berichten: 21713
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:09

De capaciteit van de attracties ligt ook hoog, ik heb er nog nooit langer dan 40 minuten hoeven wachten, maar vaak ook gewoon 5 keer een achtbaan op een dag kunnen doen. Het was wel het begin van het hoogseizoen. Sinds ik Europa-Park ken vind ik andere parken maar tegenvallen :o ik kampeer er dan want ik ga er meestal langs als ik op roadtrip ben.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:24

Ik heb nog wel wachtrijen van 60-90 min gezien bij de grote attracties.
Maar idd de capaciteiten zijn hier super. Niettemin vorige keer veel minder kunnen doen op twee dagen dan nu op 1 dag.
En zelfs dat voelde nog doenbaar.
Vandaag wachttijden tussen 1 en 30 minuten. Maar eerder 1-10 minuten overal. Echt luxe.
Dalena: de kat loopt op het terrein en kun je buiten houden ook :) maar er is hier genoeg te vinden alleszins!

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 20:27

Poes: oh ok, dan onthoud ik het huisje! :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 21:48

Even iets anders: vrienden hebben een arrangement van 4 dagen Efteling met drie overnachtingen (3slaapkamers) vanaf morgen. Oranje zone voor ons Belgen dus bijna geen doen. Nu wil Efteling niet omboeken. Nog ideeen wat ze hiermee kunnen? Echt super jammer van de Efteling want ze proberen ze al twee weken te bereiken en pas gisteren antwoord gehad.

Geïnteresseerden mogen pb doen haha.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 09:46

Ik heb dat appartementencomplex even opgeslagen Poes, hele goede tip :)

En wat jammer van dat Efteling arrangement. Zal vast niet goedkoop zijn geweest. Kunnen ze daar niks mee via de reisverzekering of een reisfonds ofzo? Als die zone voor België 'verboden gebied' is, dan moet de Efteling daar toch wat mee lijkt me?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:08

Nee hoor.

Maar het is, op de valreep, deze ochtend verplaatst.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:24

poes schreef:
Maar het is, op de valreep, deze ochtend verplaatst.


Gelukkig dat er toch nog wat geregeld kon worden

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 02:03

Ja absoluut. Maar wel bijzonder hun reactie. Heb geen idee hoe ze draaien. Van Europapark hoorden we in het dorp dat het een top zomer was geweest maar wij vonden het wel vrij rustig. Maar goed ja doordeweeks in september. Lastig.

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 07:17

poes schreef:
Ja absoluut. Maar wel bijzonder hun reactie. Heb geen idee hoe ze draaien. Van Europapark hoorden we in het dorp dat het een top zomer was geweest maar wij vonden het wel vrij rustig. Maar goed ja doordeweeks in september. Lastig.


Nou, die draaien prima. Het is de hele zomer echt heel erg druk geweest.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 10:18

Dan is het heel jammer dat ze zo moeilijk deden. Weten we dat ook weer.

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:16

*wacht ongeduldig op onride van FLY in phantasialand *\%/* :D