Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 09:15

Klopt, BaileyMix en ik zijn naar Venetië geweest. Het was idd echt heel erg tof! We hebben ook echt 3 dagen daar gehad, dus dat was heel fijn.

Voor iedereen die nog twijfelt, niet doen! Gewoon boeken en gaan :)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 09:26

Op welke tijden vlogen jullie?

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 10:44

's ochtends om 8 uur heen, en gisteren om 16.30 terug. Dus fijne tijden.

Jettie
Berichten: 5569
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Provincie Groningen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:24

Wat leuk dat hier een topic over is! :D Ik ken één van de ontwikkelaars en volg het bedrijf dus vanaf het prille begin, echt gaaf om te zien hoe hard het groeit. Wij gaan ook zeker nog een srprs reisje boeken!

xRaisin
Berichten: 1748
Geregistreerd: 12-11-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 21:43

Ik ga met een vriendin binnenkort ook bij srprs.me een vakantie boeken! Kan niet wachten!

Aroha
Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:14

Dankzij dit topic ga ik dit met mijn beste vriend doen. Waarschijnlijk pas in de zomer, but hey! :D Super veel zin in!

suus_pepper
Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-12-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:32

Vriendje en ik gaan waarschijnlijk de wereld vakantie boeken! Lijkt me echt heel vet, ben nog nooit buiten Europa geweest :')

Aroha
Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:25

Even een andere vraag, doen ze hier ook vluchten met een tussenstop? Weet iemand dat? Want 6 uur vliegen voor een city trip is best een eindje :P.

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:28

Nee, dat weet ik niet, sorry. Maar is een kwestie van even mailen/bellen. Maar 6 uur vliegen, stedentrip Abu Dabi ofzo? :D

BaileyMix
Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:36

lideli schreef:
Nee, dat weet ik niet, sorry. Maar is een kwestie van even mailen/bellen. Maar 6 uur vliegen, stedentrip Abu Dabi ofzo? :D


:))


Wel nice!

Aroha
Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:37

lideli schreef:
Nee, dat weet ik niet, sorry. Maar is een kwestie van even mailen/bellen. Maar 6 uur vliegen, stedentrip Abu Dabi ofzo? :D

Maar dan heb je een paspoort nodig, je hoeft bij de city trip alleen een ID te hebben.

Ik vroeg het me gewoon af of iemand hier een tussenstop had in z'n reis. Vond het te onbelangrijk om daar gelijk een mail over te sturen :+.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:46

TammyVN schreef:
lideli schreef:
Nee, dat weet ik niet, sorry. Maar is een kwestie van even mailen/bellen. Maar 6 uur vliegen, stedentrip Abu Dabi ofzo? :D

Maar dan heb je een paspoort nodig, je hoeft bij de city trip alleen een ID te hebben.

Ik vroeg het me gewoon af of iemand hier een tussenstop had in z'n reis. Vond het te onbelangrijk om daar gelijk een mail over te sturen :+.

Waarom te onbelangrijk? Mijn zus is een rolstoeler en dan is het nu eenmaal handiger om rechtstreeks te vliegen (niet dat het handig is om dan via zo'n site te boeken, maar dat is een ander verhaal). Er kunnen zoveel redenen zijn waarom je liever rechtstreeks wil/moet vliegen.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:48

Waar kan je eigenlijk je voorkeuren invullen? Of kan dat pas nadat je hebt betaald?

Het lijkt me echt heeeeel erg gaaf om te doen! Vooral de Boke trip en City Trip. Nu nog iemand vinden die met me mee wil gaan haha. :)) (En ik moet het ook mogen van mijn ouders....)

Maar qua boke trip, wat houd dat nu eigenlijk in? Kan je dan ook in aftandse hotelletjes terechtkomen in afgelegen buurtjes? Of is het wel echt fatsoenlijk hotel, fatsoenlijke plek met leuke/veel mogelijkheden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:51


xSwanHeart
Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:52

Wij gaan geloof ik wel een tussenstop maken ja :j

jorretje
Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:52

Dat lijkt me best wel gaaf! Gewoon doen Caro en dan wil ik wel weten hoe het was!

:¨·.·¨:
`
·. Gijs van de Hertoghoeve
Gijs staat ter dekking via KI Gijs op facebook
viewtopic.php?f=250&t=1873568

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:11

Deetjeeuh schreef:
Waar kan je eigenlijk je voorkeuren invullen? Of kan dat pas nadat je hebt betaald?

Het lijkt me echt heeeeel erg gaaf om te doen! Vooral de Boke trip en City Trip. Nu nog iemand vinden die met me mee wil gaan haha. :)) (En ik moet het ook mogen van mijn ouders....)

Maar qua boke trip, wat houd dat nu eigenlijk in? Kan je dan ook in aftandse hotelletjes terechtkomen in afgelegen buurtjes? Of is het wel echt fatsoenlijk hotel, fatsoenlijke plek met leuke/veel mogelijkheden? :)

Het is broke, en niet boke.. Sorry haha. En nee, er staat wel in de algemene voorwaarden dat je altijd in een degelijk hotel terecht komt en dat je nooit naar plekken wordt gebracht waar de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Met een Broke trip kom je waarschijnlijk wel in een hotel enigszins buiten het centrum te zitten. Weet dat er twee meiden van dit topic in Venetie terecht zijn gekomen, het lijkt mij dat dit soort reisjes over het algemeen naar iets minder bekende citytrip bestemmingen gaan. Londen of Parijs zal je iig niet zo snel tegenkomen (lijkt mij)

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:12

Deetjeeuh schreef:
Waar kan je eigenlijk je voorkeuren invullen? Of kan dat pas nadat je hebt betaald?

Het lijkt me echt heeeeel erg gaaf om te doen! Vooral de Boke trip en City Trip. Nu nog iemand vinden die met me mee wil gaan haha. :)) (En ik moet het ook mogen van mijn ouders....)

Maar qua boke trip, wat houd dat nu eigenlijk in? Kan je dan ook in aftandse hotelletjes terechtkomen in afgelegen buurtjes? Of is het wel echt fatsoenlijk hotel, fatsoenlijke plek met leuke/veel mogelijkheden? :)


BaileyMix en ik hebben de broke trip afgelopen week gedaan. Heel leuk hotel, aardige mensen (eigenaar). Wel klein, maar ik denk dat je ook niet te veel in/bij het hotel moet willen zijn. Het is juist zo leuk om vanalles te gaan ontdekken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:18

Emma,
Ja ik weet het. Typfoutje hehe. :))

Dankjewel beiden voor de uitleg! Ik ga zo maar eens nog een keer de hele site doornemen incl reviews en algemene voorwaarden etc. Het is voor mij ook zeker niet belangrijk om in Londen/Parijs/etc. terecht te komen, juist het komen op onbekendere plekken lijkt mij ontzettend leuk! & Daarbij ook het ontdekken van leuke plekken.

Lidili,
Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! :D Klein is in principe ook geen probleem, juist heel gezellig. Venetië ken ik, dus ik weet dat daaromheen meer dan genoeg mogelijkheden zijn voor uitjes.
Wat ik me afvraag is of dat bij meerdere personen zo is, dat je in de omgeving ook leuke activiteiten hebt om te doen?

Heb alleen nog nooit gevlogen, dus dat wordt ook heel wat mocht ik het een keer doen. :))

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:22

Het blijft een city trip dus je komt altijd in een grote stad terecht waar genoeg te doen is :j Ik weet niet hoe oud je bent, maar zou er wel rekening mee houden dat er vermoedelijk een leeftijdslimiet aan vast zit (denk dat je er 18 voor moet zijn) en dat je daarbuiten in veel steden niet zo veel in je eentje te zoeken hebt onder de 18. Is natuurlijk compleet afhankelijk van wat je wilt doen, maar ik weet dat ik er echt schijtziek van werd dat ik bij veel restaurants in Praag geen wijntje mocht bestellen bij het eten.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:27

Ah, nu snap ik het haha. :+ Dankjewel!
Ik ben inderdaad onder de 18, maar ik ga eens opzoeken of er inderdaad een leeftijdslimiet aan vast zit. Het was niet mijn bedoeling alleen te gaan, maar met een vriendin (18, tegen de tijd dat we dit überhaupt een keer gaan doen ik misschien ook wel) of een van mijn ouders. Verder was mijn intentie (evenals die van mijn vriendin/ouders) niet om feestjes af te gaan maar om lekker te winkelen, fotograferen en de stad te bekijken/verkennen.
Dus voornamelijk het lekkere cultuur opsnuiven en fotograferen, naast gewoon de spanning/nieuwsgierigheid om de reis heen. :D

unihorses
Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:35

Emmaa_ schreef:
Het blijft een city trip dus je komt altijd in een grote stad terecht waar genoeg te doen is :j Ik weet niet hoe oud je bent, maar zou er wel rekening mee houden dat er vermoedelijk een leeftijdslimiet aan vast zit (denk dat je er 18 voor moet zijn) en dat je daarbuiten in veel steden niet zo veel in je eentje te zoeken hebt onder de 18. Is natuurlijk compleet afhankelijk van wat je wilt doen, maar ik weet dat ik er echt schijtziek van werd dat ik bij veel restaurants in Praag geen wijntje mocht bestellen bij het eten.


nou alleen en onder de 18 heb ik in min eentje in heel wat steden lol voor tien gehad hoor. ik denk niet dat je minimaal 18 moet zijn. misschien 16

oooh, kom maar eens kijken! wat ik in mijn schoentje vind :D
<3 unicepower unihorses @ [ITP] fotoshoot met uni! voltige rijden en meer :D
10-9-'13 scooby Y;( 20 jaartjes oud geworden

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:37

Ik heb ook absoluut lol gehad in steden, maar het ligt wel heel erg aan je verwachtingen. Ik hou nou eenmaal van een drankje op z'n tijd en als dat niet mag dan vind ik dat toch wel vervelend. Hou meer van het ontdekken van het nachtleven in een stad dan overdag de hele dag rondslenteren.

lideli
Berichten: 2434
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:41

Voor srprs.me moet 1 van de reizigers 18 jaar zijn. Die moet ook bovenaan staan bij het boeken, anders lukt het niet. Verder maakt het volgens mij niet uit.

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:57

Emma,
Ach, wij vinden het toch geen probleem om niet te drinken en zijn beiden niet zo ontzettend van het uitgaan. Verder verwacht ik ook dat ik zal wachten tot ik afgestuurd ben en dan ben ik ook 18, dus dan maakt het niet zo veel meer uit.

Lideli, dat is handig om te weten!

Had het er nog met mijn ouders over... Maar hoe check je nou de betrouwbaarheid? Voor mij is het redelijk duidelijk gezien de reviews etc, maar mijn ouders twijfelen nog wel over het concept. :P

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cathalijne, Ashleytjuhh, Chantalla, cissy, Domi_94, Doubtless, Eliana, flavlip, Furst, Ineke2, mireilledons, mvdende, perdjes, RenskeFrea, Sanne_zepp, Sourire, Tatjanaa en 95 bezoekers