Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:33

Dat is goed! Hoop dar ik mezelf kan bedwingen...

Had wel iets raars met de live chat vandaag. Stond in een mail iets over de kraskaart en een zwarte envelop. Maar die laatste heb ik niet ontvangen. Dus ik vraag of die nog komt. Krijg ik als antwoord heb je de mail wel goed gelezen.

Uh ja.. er staat in na de kraskaart open je de zwarte envelop met je boardingspassen en informatie. Oh reageert ie je hebt de verkeerde mail ontvangen zie ik.

Zegt ie ook nog waarom ik via Brussel ga. Of ik daar familie heb wonen omdat ik zo'n eind ga rijden. Ik zeg nou Schiphol en Eindhoven zijn meer dan 2 uur rijden voor mij en Brussel maar een klein uurtje omdat ik in zeeland woon. Zegt ie studeer je dan in Amsterdam. Ik denk huh Amsterdam hoe kom je daar nou op ik woon en werk gewoon in zeeland _O-

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 13:12

Wat raar!
Ik heb ook geen zwarte envelop ontvangen, maar in mail stond wel gewoon dat ik zelf nog moest inchecken.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 16:12

Die was er dan met zijn kop niet bij :D . Ik heb de chat ook wel eens gevraagd met vragen, maar ben altijd uitstekend geholpen. Niet altijd naar tevredenheid, maar dat lag dan niet zo zeer aan hen, maar aan mijn wensenpakket :') .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:59

Iemand was brak _O-

Ze hebben tot eind maart "nieuwe bestemmingen" .. geef je aan waar je al bent geweest in Europa en dan ga je naar wat nieuws.

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:00

Mijn temperaturen worden alleen maar beter, een van de dagen staat nu zelfs op 17 graden :)
Ik ben zooo benieuwd, nog 2 dagen!

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:29

Aguamenti schreef:
Mijn temperaturen worden alleen maar beter, een van de dagen staat nu zelfs op 17 graden :)
Ik ben zooo benieuwd, nog 2 dagen!


Die mazzel heb ik niet hoor :') het warmste is 10 graden.

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:52

CharxHebe schreef:
Aguamenti schreef:
Mijn temperaturen worden alleen maar beter, een van de dagen staat nu zelfs op 17 graden :)
Ik ben zooo benieuwd, nog 2 dagen!


Die mazzel heb ik niet hoor :') het warmste is 10 graden.


Haha dat is bij mij ook net de dag voordat jij vertrekt. Het is nu wel weer verlaagd naar 16 trouwens.

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:52

Dag 2 en 3 nu 16 graden.. laatste dag wel regen maar goed beter dan 3 dagen storn :=

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:20

Ik ben nu op het vliegveld! Nog 10 minuten en dan mag ik het onthullen :D

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:48

En en en en?

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:07

Oehhhhhhh vertel!!!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:06

CharxHebe, open de spoiler niet! Het zou goed kunnen dat je naar dezelfde stad gaat ;)

Ik ga naar
Spoiler:
Praag!

Juliette
Berichten: 1167
Geregistreerd: 29-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 23:08

Hey wat leuk, er loopt hier een topic van :D
Ik ga waarschijnlijk deze zomer samen met een vriendin een reis bij srprs me doen. Super spannend, maar wel heel leuk natuurlijk! Volgens mij hebben de meeste mensen hier het ook erg goed ervaren? :)

We gaan waarschijnlijk wel ‘in control’ boeken, Rome word sowieso afgestreept omdat ik daar vorig jaar nog geweest ben, ik ga dan liever naar een andere stad waar ik nog niet ben geweest. Ik zat even te kijken, maar toen ik Barcelona weg streepte ging de prijs ineens van 450 naar 590? Ben wel benieuwd waarom er zo’n groot verschil zit, misschien weet iemand dat hier?

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 00:15

Juliette schreef:
Hey wat leuk, er loopt hier een topic van :D
Ik ga waarschijnlijk deze zomer samen met een vriendin een reis bij srprs me doen. Super spannend, maar wel heel leuk natuurlijk! Volgens mij hebben de meeste mensen hier het ook erg goed ervaren? :)

We gaan waarschijnlijk wel ‘in control’ boeken, Rome word sowieso afgestreept omdat ik daar vorig jaar nog geweest ben, ik ga dan liever naar een andere stad waar ik nog niet ben geweest. Ik zat even te kijken, maar toen ik Barcelona weg streepte ging de prijs ineens van 450 naar 590? Ben wel benieuwd waarom er zo’n groot verschil zit, misschien weet iemand dat hier?

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag!


Ik had hetzelfde met praag dit jaar als ik die doorstreepte. Ik ga over 2 dagen en ga uit van Praag maar open de spoiler speciaal niet _/-\o_ . Heeft te maken met de actuele vliegprijzen kreeg ik te horen die pastc ie automatisch aan. Dus Barcelona zal vrij goedkoop zijn in die tijd tegenover de rest. Maar vind het ook apart omdat ik sindsdien dus denk dat het praag wordt omdat het anders zoveel duurder wordt!

Born Free

Goldie
Berichten: 10438
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 07:04

Ik zou dan al denken dat je dus naar Barcelona gaat := Dat doen ze niet echt heel handig zo :n

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 09:13

Goldie schreef:
Ik zou dan al denken dat je dus naar Barcelona gaat := Dat doen ze niet echt heel handig zo :n


Klopt ik heb het dus met praag. Morgen weet ik het. Dat was de enige stad waarbij de prijs fors duurder werd als ik hem doorstreepte. Als de rest dan zoveel duurder is om naar toe te gaan dan ga ik ook uit van het goedkoopste.

Born Free

_Marjolein
Berichten: 1388
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: Schoonrewoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:41

Aguamenti schreef:
CharxHebe, open de spoiler niet! Het zou goed kunnen dat je naar dezelfde stad gaat ;)

Ik ga naar
Spoiler:
Praag!


Leuk! Veel plezier! :D

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 06:43

We zijn onderweg naar het vliegveld *\o/*

Born Free

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 06:46

Spannend :D

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 07:39

Jahoor... Ik was er al bang voor. Het is Praag :j

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 08:33

CharxHebe schreef:
Jahoor... Ik was er al bang voor. Het is Praag :j


Gezellig, daar ben ik ook ;) Welk hostel zitten jullie?

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 09:04

Aguamenti schreef:
CharxHebe schreef:
Jahoor... Ik was er al bang voor. Het is Praag :j


Gezellig, daar ben ik ook ;) Welk hostel zitten jullie?


Ik zag het ja! Nadat ik de onthulling had gedaan heb ik je spoilet geopend! Wij zijn nu aan het boarden. We zitten in een ibis hotel :). Jullie?

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:10

CharxHebe schreef:
Ik zag het ja! Nadat ik de onthulling had gedaan heb ik je spoilet geopend! Wij zijn nu aan het boarden. We zitten in een ibis hotel :). Jullie?


Ik zit in hostel Rosemary :)
Ik hoop dat je ondanks dat je er liever niet heen was gegaan toch een leuke tijd hebt!

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:16

Moet wel goedkomen denk ik! Al een beetje aan het zoeken geweest naar dingen die we vorige keer niet gedaan of gezien hebben! En er is nog genoeg :D.

Moet zeggen dat ik Praag ook niet erg vind maar leek me leuk voor het verrassingseffect om maar een plek te gaan waar ik zelf nog niet geweest ben of niet aan zou denken. Maar dat is het risico :j

Hoe bevalt het bij jou?

Born Free

MamaMiesje
Fotograaf
Berichten: 18038
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:19

Had je gekozen om geen uitzonderingen op te geven dan? :)
Hoe dan ook: Praag is prachtig, daar kun je je vast nóg wel een keer vermaken ;)

Zussie en ik hebben ook weer geboekt: nog 85 dagen wachten :')

We hebben 'Heel Europa' gekozen m.u.v. Londen-Parijs-Warschau (die laatste zijn we vorig jaar met sprs geweest :) )

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Arlette1991, ChanelR, Fly_high, Karma_k, L_Flo, luuntje, mvdende, Travel_me en 81 bezoekers