Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 19:02

Ik had heel graag met mijn moeder een srprs.me citytrip gaan doen. Helaas is mijn vader nu echt oud oud aan het worden en wil absoluut niet meer dat mijn moeder een nacht weg gaat. Laat staan twee of drie nachten in het buitenland ;( .

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

E4D
Berichten: 480
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 15:56

Zijn er hier ook mensen welke ervaring hebben met een summer holiday (vroeger sunsation)? Ik overweeg om deze te boeken in de meivakantie.
Vind het nieuwe thema Bucketlist ook heel erg leuk, dan heb je wel wat meer controle maar toch een beetje verassingsgevoel :j
Is het trouwens mogelijk om alleen vanaf schiphol te vliegen?

StonedRomy
Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 08:54

Bucketlist ga ik zeker boeken, lijkt me erg leuk. Voor nu staat er eind maart weer een auto reis gepland samen met mijn moeder en hond. Dit keer naar een stad.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

xxxmh
Berichten: 3449
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 18:50

Ik ga zaterdag! Het weer veranderd echt 6 keer per dag dus is lastig om nu al te bedenken wat ik mee neem en wat voor jas haha.. spannend!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

xxxmh
Berichten: 3449
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 06:56

Zit nu te wachten in het vliegtuig totdat we gaan vliegen en we gaan naar....

NICE :D

Iemand nog tips?

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:22

Promenade des Anglais (kust in de stad), de oude stad natuurlijk, Place Masséna, en Coulee Verte :D

En als je een dagje over hebt: pak de trein en ga Monaco bekijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:52

E4D schreef:
Is het trouwens mogelijk om alleen vanaf schiphol te vliegen?

Ja hoor! Kan je gewoon aangeven :)

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 20:30

Whoaaa wij gingen ook naar nice! Plattegrondje ophalen en lekker de stad door sjouwen! Het is daar PRACHTIG !

xxxmh
Berichten: 3449
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 22:19

Zijn vandaag naar Monaco geweest, echt prachtig daar. Helaas gisteren was het bewolkt en op het uitzicht punt ook dus de foto's zijn wat minder. Vanmorgen begon bewolkt en regen en smiddags ineens zon en 15 graden. Echt heerlijk. Morgen nog even langs de winkelstraat en naar een park phoenix ofzo want er wordt morgen heel slecht weer verwacht met regen en onweer en om 1900 moeten we op het vliegveld zijn.

Het leuke is wel dat ik ooit hier in de buurt op vakantie was en we zouden toen een dagje naar Nice gaan maar mijn moeder scheurde haar enkelbanden dus gingen niet.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

fleurtjeuh
Berichten: 10254
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 15:17

Ooohhhh het kriebelt zo erg om iets te boeken via srprs.me!
Iemand nog recente ervaringen, tips, trics,(kortingscodes) en andere aanbevelingen??

Love is Love

My current situation is not my final destination.

xxxmh
Berichten: 3449
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 16:50

Ja bij mij kriebelt het ook. Heb nog in cadeaubon van 50 euro die tot december geldig is dus denk in het najaar een solo together of met een vriendin of boeken voor volgend jaar maar zo lastig nu met corona... durf de gok niet te nemen maar anders vervalt me bon.

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

StonedRomy
Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 17:19

Ik ben maand geleden in Nederland met de auto weg geweest. Echt een hele leuke locatie en prachtige b&b. Top geregeld en vond het fijn dat ze niet voor de grote ketens gaan.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 20:57

Ik wil ook weer heel graag gaan, maar mijn man is bang voor abrupt invoerende corona-restricties. Bang dat de stad waar je bent ineens in lockdown gaat en we niet meer terug mogen. Ik ben er niet bang voor, maar ja... als hij niet wil?

Roadtrip zou ik ook leuk vinden, maar dan wel door een flink stuk Europa. We varen voor ons beroep dus in Nederland, België en Duitsland hebben we wel al héél veel gezien.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Iris82
Berichten: 39830
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 22:28

Doet iemand dit nog of is t niet meer een ding? Vind t altijd zo spannend. :+

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

germie
Berichten: 25857
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 05:26

Maar eens even weer gekeken op de website. Als alleenreizende is het heeeeeeel erg duur (700 euro voor 3 dagen binnen Europa, 1 stad, 1050 voor 5 dagen 1 stad), of gewoon niet mogelijk (meerdere steden, of met eigen vervoer). Dus dat is een nogo. Dit zijn geen normale prijzen meer. Jammer. 210 euro voor 1 nachtje met de trein in Nederland.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Kookaburra
Berichten: 5325
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 06:40

Iris82 schreef:
Doet iemand dit nog of is t niet meer een ding? Vind t altijd zo spannend. :+

Ik denk dat het door corona stil(ler) is geweest.

Ik heb nog gekeken naar de trein. Maar inderdaad, voor 1 persoon ís het prijzig.

De kookaburra (Dacelo novaeguineae), ook bekend als lachvogel, is een ijsvogelsoort.
Never ever underestimate the importance of having fun <3

Rox87
Berichten: 497
Geregistreerd: 23-07-10
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 06:54

Ik ben samen met een vriend in Juni in Waschau geweest met srprs.me.

Was leuk, hadden we zelf uiteraard voor de helft goedkoper kunnen boeken maar het gaat om het verrassingseffect.
Zelf ben ik een keer of 8 in Warschau geweest voor werk maar heb nooit veel van de stad kunnen zien. Wilde graag nog een keer terug maar had die vriend nooit kunnen overtuigen mee te gaan buiten srprs.me om. Perfect dus :)

E4D
Berichten: 480
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 12:48

Nog even dit topic omhoog gooien voor het nieuwe jaar aangezien er geen ander recent topic is over dit onderwerp.
Ik zit er over te denken om beging volgend jaar een trip met SRPS te boeken. Sowieso ben ik beging maart een lang weekend vrij en ik moet nog meer dagen opmaken. Ze hebben wat nieuwe thema's toegevoegd en die trekken mij wel heel erg aan. Dan heb je toch wat meer controle maar ook een verassing element en weet je zeker dat je niet naar plekken gaat waar je al geweest bent. *\o/*
Ik zat zelf te denken aan:
-Milaan
-Barcelona
-Sevilla
-Granada
-Nice
-Dublin
-Hamburg
-Madrid
-Rome
-Valencia

In control lijkt me ook wel wat maar die bestemmingen wisselen nog wel eens. De prijzen zijn wel snel hoog, ik zit eigenlijk standaard op ruim 500 euro voor 4 dagen 2 personen terwijl de vanaf prijs 240 euro is...

Wie heeft er wel eens een Sunny Escape trip bij SRPS geboekt?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers