Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:11

truus1957 schreef:
Berlijn!!!! Wat leuk. Maar ik ben dan ook een ernstige Berlijn verslaafde sinds ik er plm 10 jaar geleden voor het eerst kwam. Ik zou je heel veel tips kunnen geven, maar misschien zit je daar niet op te wachten. Is dat wel het geval, kijk dan eens op de site berlijn-blog.nl
Dit is een site van een jonge vrouw die al een aantal jaar in Berlijn woont. Heel veel plezier en laat nog eens weten hoe jullie het vonden.


Tips zijn altijd welkom :D !!

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 01:05

Mijn eerste weersvoorspelling staat erop :D 12 graden, echt zo'n temperatuur waar ik geen steek mee verder kom hahaha. Nu nog even een weekje mijn drang om te googlen onderdrukken, want de verrassing moet zo groot mogelijk blijven natuurlijk!

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:37


Born Free

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 23:47

Oehhh spannend!!!

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 02:43

Ik gok op het oosten!

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:40

Vandaag is het toch weer anders.. we hebbeb in control dus we hebben 10 opties.. maar denk zomaar dat madrid lissabon en rome wel afvallen. Maar ook stockholm en Kopenhagen. En zelf hoop ik dat Praag het niet wordt daar ben ik vorig jaar geweeet. Maat die kans zit er nog wel in _O- [ img ]

Spannendddd :):)

Born Free

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 16:13

Als ik die weersvoorspellingen zie, krijg ik alweer zo'n zin om te boeken! Maar nee, voorlopig blijven we even aan de veilige kant: we gaan met ons vijven (jongste dochter is dan 17) eind april een lang weekend naar Rome, gezamenlijk besloten. Wellicht weer een multi-city of een keer World-Wide met z'n tweeën in het najaar :D

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Michelleex
Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 19:26

Ik denk dat Praag wel realistisch is.
Heb je dan 10 steden opgegeven?

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:37

Michelleex schreef:
Ik denk dat Praag wel realistisch is.
Heb je dan 10 steden opgegeven?


Bij in control heb je 15 steden waarvan je er 5 door kunt strepen. Maar waren er eigenlijk 6 die ik door wou strepen. Praag ben ik al 2 keer geweest maar als ik die doorstreepte werd het opeens 80 euro duurder. En de andere 5 ben ik ook al geweest dusja :')

Maar vooral omdat het zonder praag opeens zoveel duurder werd heb ik al sinds het begin het gevoel dat dat het wordt :') maar ik blijf hopen op iets anders :+ . En anders is Praag ook zeker niet verkeerd hoor maar het liefst toch iets waar ik nog nooit geweest ben :D maar de kans zit er zeker in..

Born Free

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:38

Zou wel ergens jammer zijn , is een giller als het toch een andere stad is :))

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:42

Rebecca schreef:
Zou wel ergens jammer zijn , is een giller als het toch een andere stad is :))


Ja precies.. Moet mezelf ook inhouden geen weerberichten te zoeken :') nog 6 dagen :(:)

Born Free

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:45

CharxHebe schreef:
[naam] schreef:
Zou wel ergens jammer zijn , is een giller als het toch een andere stad is :))


Ja precies.. Moet mezelf ook inhouden geen weerberichten te zoeken :') nog 6 dagen :(:)

Ben zelf ook benieuwd geworden :') , beetje gegoogeld en niks wijzer geworden :')

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:46

Het weer veranderd ook elke dag.. zouden ze dat expres doen om me in de war te maken >;)

Born Free

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:48

Elke dag een andere stad stiekem ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:48

Wanneer vliegen jullie en met welke temperaturen? Ik wil stiekem wel zoeken waar jullie heen gaan (en het uiteraard niet hier verklappen hoor)

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:54

We vliegen 5 maart en het staat nu op 12 graden overdag met zonnetje en wolken en 5 snachts. Woensdag 7 graden en regen.. Maar gisteren hadden we 5 maart 9 graden en veel wind.

Ik stuurde het weerbericht naar mijn vriendin die mee gaat en zei ik wil het nog niet weten. Stuurt ze terug denk Warschau, en bedankt hè 8)7
Maar met het weerbericht van vandaag dacht ze toch weer wat anders en dat hield ze braaf voor zich :=

Ben zo ontzettend nieuwsgierig maarja het idee is dat je het pas op het vliegveld weet _O-

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:57

CharxHebe schreef:
Rebecca schreef:
Zou wel ergens jammer zijn , is een giller als het toch een andere stad is :))


Ja precies.. Moet mezelf ook inhouden geen weerberichten te zoeken :') nog 6 dagen :(:)


Dat heb ik ook heel erg! Ik vertrek over 4 dagen en ik moet me ook echt inhouden om geen weerberichten te gaan googlen. Voor de nieuwsgierigen: dit is tot nu toe mijn weerbericht.


[ img ]

Anoniem

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:59

Oehhh ik ga me nog een uurtje vermaken met de schipholsite! Amsterdam?

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:00

Wat jij voor de dinsdag hebt had ik gisteren voor de dinsdag :)) . Wie weet gaan we wel naar hetzelfde _O-

Born Free

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:00

pimaude schreef:
Oehhh ik ga me nog een uurtje vermaken met de schipholsite! Amsterdam?


Ik ga via Brussel.. Ik woon in Zeeuws Vlaanderen dus dat scheelt 1.5 uur tegenover Schiphol.

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 23:01

CharxHebe schreef:
Wat jij voor de dinsdag hebt had ik gisteren voor de dinsdag :)) . Wie weet gaan we wel naar hetzelfde _O-


Hahaha zou wel heel toevallig zijn! Ik vlieg vanaf Düsseldorf trouwens, dus vanaf Schiphol zal je het niet vinden ;)

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 08:47

Het is vandaag 5 graden kouder op dinsdag dan gisteren 8)7 . Weerbericht is wel heel wisselvallig :=
[ img ]
[ img ]

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:20

Volgens mij gaan wij echt naar dezelfde stad. Mijn weerbericht voor 5 en 6 maart is exact hetzelfde _O-

CharxHebe
Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:07

Aguamenti schreef:
Volgens mij gaan wij echt naar dezelfde stad. Mijn weerbericht voor 5 en 6 maart is exact hetzelfde _O-


Dan hoop ik maar dat je niet naar Praag gaat :') . Kun je me iig wel vertellen wat ik echt moet zien :j

Born Free

Aguamenti
Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:23

CharxHebe schreef:
Aguamenti schreef:
Volgens mij gaan wij echt naar dezelfde stad. Mijn weerbericht voor 5 en 6 maart is exact hetzelfde _O-


Dan hoop ik maar dat je niet naar Praag gaat :') . Kun je me iig wel vertellen wat ik echt moet zien :j


Haha ik ben ook al eens in Praag geweest dus ik heb ook liever iets anders, hoewel ik het ook niet heel erg zou vinden om er nog eens heen te gaan.
Als ik weet waar ik heen ga zal ik het hier in een spoiler zetten, dan kun je kiezen of je het wil zien of niet aangezien ik net iets eerder ga ;)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, Momo94 en 68 bezoekers