Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Grit
Berichten: 6142
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:23

Wat betreft de transfer, je kan navragen hoe gemakkelijk je bij je hotel kunt komen. Wij kregen het advies om met het openbaar vervoer te gaan. Dat ging goed en was een stuk goedkoper.
Soms kan een taxi ook goedkoper zijn (voor 60 euro kun je een eind komen in sommige landen) of gaat er al een shuttle bus.

Djilna
Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 12:41

Sting schreef:
Heb al eerder met ze gemaild, en ze zijn heel vriendelijk. Dus ik denk dat als je Broke wilt, maar dan met eigen kamer, dat dat prima te regelen valt. Dan betaal je ws wel iets meer, maar niet gelijk zoveel als bij een citytrip ;).


Dat is inderdaad ook een idee :)

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

BelleTessa
Berichten: 2254
Geregistreerd: 17-11-13
Woonplaats: Wat je wil

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 16:40

Omdat ik niet in een hostel wilde zitten en graag naar de zon wilde, heb ik m'n moeder ingeschakeld als vakantie surprise boeken. Zij is een enorme reis fan en houdt van reizen plannen, dus zij heeft voor mij en m'n zus een vier dagen trip geboekt en krijgen dan een envelop mee die we op Schiphol open maken met daarop de bestemming. Zelfde idee maar nu hebben we wensen aan kunnen geven haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:23

BelleTessa schreef:
Omdat ik niet in een hostel wilde zitten en graag naar de zon wilde, heb ik m'n moeder ingeschakeld als vakantie surprise boeken. Zij is een enorme reis fan en houdt van reizen plannen, dus zij heeft voor mij en m'n zus een vier dagen trip geboekt en krijgen dan een envelop mee die we op Schiphol open maken met daarop de bestemming. Zelfde idee maar nu hebben we wensen aan kunnen geven haha.

Wensen aangeven kan ook zeker bij srprs.me! :D Dat hebben wij ook gedaan! Oa met dat we met een goede vluchtmaatschappij wilde vliegen (geen ryanair etc.). Hebben we wel 30 euro meer voor moeten betalen, maar dat was het waard. :D

Kana
Berichten: 9040
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 18:55

Afgelopen weekend in Vilnius, Litouwen beland.
Het was top! :) Leuke stadje met veel te zien en een leuk uitgaansleven.
Het leven daar was zeer goedkoop. Taxi was nooit meer dan 6 euro ook al gingen we ver. Het eten en drinken is bijna de helft van de prijzen hier.

Hotel was op de rand van het oude centrum dus was ook erg goed geregeld.



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:03

Super gaaf!! :D Ik had ook wel graag naar Vulnius gewild haha. Maar dat komt nog wel!

Ik moet trouwens ook aan mijn foto's gaan beginnen van Manchester. Was ook super leuk. :D

(fb kwaliteit)
[ img ]

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:21

Mooie foto's!

Laura01234
Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-09
Woonplaats: Utrecht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:27

wat een leuke verhalen hoor ik hier allemaal zeg!! paar mensen die ik ken hebben hier ook bij geboekt :D ben wel heel benieuwd!!

ik zat ook een beetje rond te kijken op de site maar wat ik me wel afvroeg...
ik zie dat bijvoorbeeld een sunsation reis die vertrekt op di 25 augustus 720 is en als je op wo 26 augustus wil vertrekken is het 520?? dit is wel een heel groot verschil... ligt dat dan aan de locatie waar die reis op die dag heen gaat oid?

zonnebloem18
Berichten: 24811
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:34

Bepaalde dagen is het vliegen duurder of misschien net een andere maatschappij bijvoorbeeld.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Grit
Berichten: 6142
Geregistreerd: 09-07-08

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:38

Het verschil zal inderdaad vooral in de vliegtickets zitten.

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 20:13

Ligt ook denk ik wel aan de maatschappij. Wij vlogen bijvoorbeeld met KLM/Air France en dat is toch wel een heel verschil vergeleken met een RyanAir.

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:40

Aaaah ons weerbericht staat ook online *\%/* Regen, zon en 30 graden :') moeten we daar nou mee.
https://srprs.me/dielle-dewi-gaan-13-jun-op-vakantie/

Wil alleen nu ook wel graag de tijden weten, hopelijk ligt er vanmiddag post als ik thuis kom.
Ben heel benieuwd, heb kleine vermoedens, maar wil het absoluut niet weten (dus sssst bij vermoedens O:) ). We gaan het op het vliegveld ook zo lang mogelijk proberen uit te stellen.

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Fredt
Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:45

DieL_Zor schreef:
Aaaah ons weerbericht staat ook online *\%/* Regen, zon en 30 graden :') moeten we daar nou mee.
https://srprs.me/dielle-dewi-gaan-13-jun-op-vakantie/

Wil alleen nu ook wel graag de tijden weten, hopelijk ligt er vanmiddag post als ik thuis kom.
Ben heel benieuwd, heb kleine vermoedens, maar wil het absoluut niet weten (dus sssst bij vermoedens O:) ). We gaan het op het vliegveld ook zo lang mogelijk proberen uit te stellen.


Bijzonder dat in jouw link de tijd niet aan het aftellen is.. Dat is bij de meeste wel zo. Aan de hand daarvan kan ik wel afleiden hoelaat je op de luchthaven verwacht wordt.. Welke luchthaven het is zal dan wel in de post staan :D ..

» Never give up on the things that make you smile..

xMyrth
Berichten: 2793
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:50

Weet je ook nog niet van welke luchthaven je vertrekt dan? Dat vind ik wel jammer. Zou graag vanaf Eindhoven willen vliegen namelijk :)

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:06

Ja ik had al wel gehoord dat we vanaf Eindhoven gaan. Een paar weken geleden al..maar dat is voor ons vrij ver dus als we ’s ochtendsvroeg vliegen moeten we die vrijdag ervoor misschien al die kant op :+

Misschien komt de tijd pas als de post is verstuurd? We zullen zien....

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

xMyrth
Berichten: 2793
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 10:57

Ahzoooo, ben benieuwd!

Wat ik overigens wel jammer vind is dat je zelf moet uitzoeken hoe je vanaf het vliegveld bij je hotel komt bij Broke trips :')

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:30

Part of the adventure :D

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

Niniane
Berichten: 6433
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:33

xMyrth schreef:
Ahzoooo, ben benieuwd!

Wat ik overigens wel jammer vind is dat je zelf moet uitzoeken hoe je vanaf het vliegveld bij je hotel komt bij Broke trips :')

Dat moet bij City Trip ook en was naar mijn ervaring totaal niet eng of moeilijk. Vervoer van en naar een vliegveld is meestal goed geregeld.

In Lyon konden we vanuit het vliegveld zo naar het tramstation gegaan en een halfuur later was je alweer bij de halte.

__Leonie
Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:43

Gister een city trip geboekt met mijn vriend.
Met als enige wensen dat we graag naast elkaar in het vliegtuig willen zitten (of is dat altijd al zo)
En liever niet naar Duitsland.

Dus ben benieuwd. :)

Instagram: @paintingsbyleonie

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:12


xMyrth
Berichten: 2793
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:57

Destination schreef:
Misschien nog een tipje voor de optimel drinkers; je kan punten inleveren en dan 3 dagen op verrassingsreis voor €99 per persoon.
https://www.optimel.nl/spaarshop/produc ... 52mdflimly


Huh ik heb het idee dat ik gewoon kan bestellen, maar ik heb nog niks gespaard? :D

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:58

xMyrth schreef:
Destination schreef:
Misschien nog een tipje voor de optimel drinkers; je kan punten inleveren en dan 3 dagen op verrassingsreis voor €99 per persoon.
https://www.optimel.nl/spaarshop/produc ... 52mdflimly


Huh ik heb het idee dat ik gewoon kan bestellen, maar ik heb nog niks gespaard? :D

Je kan hem nu wel bekijken, maar ik gok dat je bij het bestellen moet inloggen op je account?
Edit: Als ik er ingelogd op ga staan kan ik hem wel in mijn winkelwagentje doen, maar niet bestellen. Er staat 'onvoldoende saldo'

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:01

Transfer naar hotel is echt geen probleem :) In de westerse landen is het heel goed geregeld en in verdere landen waar je er niet 1-2-3 uitkomt kun je altijd nog een taxi pakken, want dat is daar vaak heel goedkoop.

Ik vind een hostel trouwens wel een leuk idee - altijd inspirerend om mensen te leren kennen - maar zou er niet zo op zitten te wachten als ik met mijn vriend op vakantie zou gaan. Had dan waarschijnlijk ook voor city trip gekozen nu broke trip veranderd is.

DieL_Zor
Berichten: 3881
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:10

Ja, je zal echt niet de enige zijn die van het vliegveld naar het centrum van de stad moet :D

Onze tijden zijn ook bekend; zaterdag om 12.30 worden we verwacht op het vliegveld en we zijn dinsdag rond 14.00 weer terug in NL. Afhankelijk van hoelang het vliegen is, best oke tijden. Hebben in ieder geval nog een avond en ochtend :)

A snowflake is one of nature's most fragile things but look what they can do when they stick together

dondeyne
Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Niet weten waar je heen gaat: srprs.me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 07:53

Ben benieuwd waar iedereen weer naartoe gaat! Ben net terug uit China, maar heb stiekem ook wel weer zin in een verrassingsvakantie ;)

Kana, hoe heette jullie hotel in Vilnius? Wij zijn ook daar geweest en foto's komen heel herkenbaar voor!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers