Ervaringen escape room?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:05

sanneb schreef:
Tanya, wij vonden de Honeymoon hotel zeker leuk. Niet te eng maar wel lekker spannend. De puzzels ook goed te doen, maar zeker niet te makkelijk.

Onze volgende is kamer237 in vonkel. The Dome wachten we even mee.

Zijn er ook mensen die de badkamer in Dordrecht hebben gedaan?


Alleen de Precious Room daar gedaan. Ondanks een overdaad aan hangsloten erg leuk. Alleen niet gehaald... Ze gaven toen aan dat slagingspercentage 6% was. We zaten er niet ver van af, maar helaas.


*Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Deborah2 op 06-08-18 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:12

Ik ga op mijn verjaardag (2-9) kamer 237 doen :D
Ben zo benieuwd. Is hij ook eng?

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:39

Nee, ik vond hem echt niet eng. Maar ik heb daar nooit zoveel last van. Vond de Meisjeskamer ook niet eng en Honeymoon Hotel ook niet :o

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:41

De meisjeskamer niet eng? :') _/-\o_
Engste wat ik ooit heb gedaan geloof ik.. Lol.

The honeymoon Hotel kon ik goed behappen, hoewel ik daar ook wel eens een sprintje bij heb getrokken.

KarinW86

Berichten: 5243
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:46

Kamer 237 was erg goed!

Hihi vond de meisjeskamer ook wel spannend

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:49

sanneb schreef:
De meisjeskamer niet eng? :') _/-\o_
Engste wat ik ooit heb gedaan geloof ik.. Lol.

The honeymoon Hotel kon ik goed behappen, hoewel ik daar ook wel eens een sprintje bij heb getrokken.

LOL, ik heb stalen zenuwen wat dat betreft }>
The Experiment in Zwolle al gedaan?

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:50

Ik kom me graag even melden. Onze teller staat inmiddels boven de 30 kamers. We gaan zaterdag naar The Denitst en The Freakshow.
We hebben er zin in.

The Dome vonden we onwijs tegenvallen. Meisjeskamer leuk (en eng) maar zeker niet de beste kamer die we gedaan hebben.
Volkel ook niet, wel verrassend.

Judgement day is echt mijn grote favoriet!! Jason’s curse vonden wij ook echt heel leuk.

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:01

Sanet schreef:
Ik kom me graag even melden. Onze teller staat inmiddels boven de 30 kamers. We gaan zaterdag naar The Denitst en The Freakshow.
We hebben er zin in.

The Dome vonden we onwijs tegenvallen. Meisjeskamer leuk (en eng) maar zeker niet de beste kamer die we gedaan hebben.
Volkel ook niet, wel verrassend.

Judgement day is echt mijn grote favoriet!! Jason’s curse vonden wij ook echt heel leuk.


Hier ook 30+ gespeeld, die jij noemt allemaal (vond de Dome ook een vette tegenvaller), alleen Judgement Day nog niet. Die gaat boven aan de lijst dan nu!

Je gaat toch wel eerst Dentist doen en daarna de Freakshow? Benieuwd hoe je de vindt!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:09

Deborah2 schreef:
Sanet schreef:
Ik kom me graag even melden. Onze teller staat inmiddels boven de 30 kamers. We gaan zaterdag naar The Denitst en The Freakshow.
We hebben er zin in.

The Dome vonden we onwijs tegenvallen. Meisjeskamer leuk (en eng) maar zeker niet de beste kamer die we gedaan hebben.
Volkel ook niet, wel verrassend.

Judgement day is echt mijn grote favoriet!! Jason’s curse vonden wij ook echt heel leuk.


Hier ook 30+ gespeeld, die jij noemt allemaal (vond de Dome ook een vette tegenvaller), alleen Judgement Day nog niet. Die gaat boven aan de lijst dan nu!

Je gaat toch wel eerst Dentist doen en daarna de Freakshow? Benieuwd hoe je de vindt!

Haha ja, wel echt eerst dentist doen hoor! Leuk om te horen dat de veel-spelers hier dezelfde mening hebben qua welke kamers goed zijn :D judgment day ken ik niet, ook nog niet van gehoord. Ga het eens opzoeken!

Anoniem

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:54

Hier nog iemand die 8 sept mee wil naar The prison cell in Zwolle? Ben een groep aan het verzamelen via NMLK.nl. Info via PB :D

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:03

Jazeker. Eerst the Dentist en daarna The Freakshow.

Judgement Day is in Amsterdam. Ze hadden daar nog 2 kamers. Heel verschillend allemaal. Maar judgement day. Verdikke. Wij vonden hem in ieder geval echt heel erg vet!

Drakula’s bedroom ook gedaan hier? Ik hou normaal niet van 1kamer-kamers. Maar deze was echt goed ook.
Bloody Mary hebben we gedaan na The Dome. Gelukkig was die wel leuk!! We waren heel even bang dat we van ons geloof af waren...

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:06

Sanet schreef:
Jazeker. Eerst the Dentist en daarna The Freakshow.

Judgement Day is in Amsterdam. Ze hadden daar nog 2 kamers. Heel verschillend allemaal. Maar judgement day. Verdikke. Wij vonden hem in ieder geval echt heel erg vet!

Drakula’s bedroom ook gedaan hier? Ik hou normaal niet van 1kamer-kamers. Maar deze was echt goed ook.
Bloody Mary hebben we gedaan na The Dome. Gelukkig was die wel leuk!! We waren heel even bang dat we van ons geloof af waren...


Dracula's bedroom? In Oss ofzo? Dat vinden wij de slechtste die we ooit gedaan hebben, wat een stomme kamer was dat!

KarinW86

Berichten: 5243
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:08

Judgement day staat ook op mijn lijstje, keek net op de site en zag alleen maar in het Engels?
Had vorige keer alle kamers opgeslagen die waren genomineerd voor beste Escaperoom van het jaar

KarinW86

Berichten: 5243
Geregistreerd: 14-04-08
Woonplaats: Schipluiden

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:15

Seven sins staat ook nog op mijn lijstje in Den Bosch.
Iemand deze al gedaan?

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:23

Ja, de eigenaren van Judgement Day spreken ook alleen maar Engels (en Pools denk ik? Het zijn in ieder geval geen Engelsen of Nederlanders, wel heel aardig!).

Deborah wat jammer dat jullie hem niet leuk vonden.
Zo vonden The Experiment in Zwolle echt niets.
Maar dat kwam ook door misverstanden. Ze hadden tegen ons gezegd dat we duidelijk zouden weten wanneer het spel begon. En we hadden geen idee. Daarnaast was ons verteld dat we aan de sloten moesten trekken. En wij kregen ze maar niet open. Bleek dat je moest duwen. Lekker dan :/

Grit

Berichten: 6146
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:40

Een vraag aan degene die een van de kamers in Uden hebben gedaan.
Zit er een geschikte kamer bij voor twee engelstalige kinderen van bijna 10 en bijna 13? Met daarnaast 3 volwassen nederlandstaligen, maar het is de bedoeling dat de kinderen ook zelf aan de gang kunnen.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 23:30

Sanet schreef:
Zo vonden The Experiment in Zwolle echt niets.
Maar dat kwam ook door misverstanden. Ze hadden tegen ons gezegd dat we duidelijk zouden weten wanneer het spel begon. En we hadden geen idee. Daarnaast was ons verteld dat we aan de sloten moesten trekken. En wij kregen ze maar niet open. Bleek dat je moest duwen. Lekker dan :/

Oh wat gek, voor ons was het wel heel duidelijk wanneer het was begonnen! Ik vond het concept en de kamers super, alleen de sloten en puzzels niet allemaal zo origineel.

Prison cell heb ik wel interesse in, maar Zwolle is mega ver weg dus ik pas. Zeker omdat ik de week ervoor ook al ruim 2 uur ga rijden voor kamer 237 :D

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12731
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 23:49

Relaxed schreef:
Hier nog iemand die 8 sept mee wil naar The prison cell in Zwolle? Ben een groep aan het verzamelen via NMLK.nl. Info via PB :D



Ah super leuk zoiets organiseren! Ik heb die kamer al gedaan.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 00:11

[/quote]LOL, ik heb stalen zenuwen wat dat betreft }>
The Experiment in Zwolle al gedaan?[/quote]

Nee die ken ik niet? Aanrader?

Ik zie wel nieuwe namen voorbij komen, gaan op m'n lijstje.

Freakshow, staat in mijn top 3. Wat vond ik dat een leuke om te doen. We waren met 40 min eruit, dus niet heel moeilijk. Die kamer heeft echt het kind in me naar boven gehaald, super leuk.

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 07:08

The experiment was dan juist mijn favoriete kamer!

Ik lees mega goede recensies over Catch me if you can in Eindhoven. Had eigenlijk korting gewonnen voor een ander bedrijf in Eindhoven, maar ik geloof dat we eerst maar naar Catch me if you can gaan :o

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:05

KarinW86 schreef:
Seven sins staat ook nog op mijn lijstje in Den Bosch.
Iemand deze al gedaan?


Ja, gedaan. Vond hem aardig, maar niet meer dan dat.

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:10

Sanet schreef:
Ja, de eigenaren van Judgement Day spreken ook alleen maar Engels (en Pools denk ik? Het zijn in ieder geval geen Engelsen of Nederlanders, wel heel aardig!).

Deborah wat jammer dat jullie hem niet leuk vonden.
Zo vonden The Experiment in Zwolle echt niets.
Maar dat kwam ook door misverstanden. Ze hadden tegen ons gezegd dat we duidelijk zouden weten wanneer het spel begon. En we hadden geen idee. Daarnaast was ons verteld dat we aan de sloten moesten trekken. En wij kregen ze maar niet open. Bleek dat je moest duwen. Lekker dan :/


Bij Dracula's bedroom ging het bij ons bij de ontvangst al mis. Er was niemand. En na een poos kwam er iemand met een kitspuit langs rennen. Stikchagrijnig. Liet ons nog even weten dat het altijd weer die groepen met vrouwen waren die dingen stuk maakten... Wij waren zelf overigens met een gemengde groep. En ik werd daar echt gek van de cijfer sloten.

En wij kregen bij the Experiment de sloten al in handen om mee te oefenen bij de uitleg! Start was vaag, maar daar was ook een beetje onderdeel van het spel daar een vonden wij juist wel leuk.

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:11

Relaxed schreef:
Hier nog iemand die 8 sept mee wil naar The prison cell in Zwolle? Ben een groep aan het verzamelen via NMLK.nl. Info via PB :D

Leuk idee, maar ik sla ook over. Is inderdaad niet bepaald naast de deur en ik hou niet zo van dat grote gebeuren :o

Deborah2

Berichten: 671
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 08:12

Elise_K schreef:
The experiment was dan juist mijn favoriete kamer!

Ik lees mega goede recensies over Catch me if you can in Eindhoven. Had eigenlijk korting gewonnen voor een ander bedrijf in Eindhoven, maar ik geloof dat we eerst maar naar Catch me if you can gaan :o


Wij vonden the Experiment echt heel erg leuk. Ik denk dat je Catch-me-if-you-can dan ook heel leuk gaat vinden. Wij waren enorm verrast in elk geval.

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Ervaringen escape room?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:04

Het ontvangst en de start maakt zoveel verschil ook.
Ik denk dat ze die sloten uitleg na ons gedaan hebben. Want ik heb flink lopen klagen daarna. Ik werd zelfs nog gebeld. Potentieel zou het wellicht een leuke kamer zijn. Maar viel bij ons mega in de soep.

Dracula werden wij juist mega enthousiast ontvangen. En daarna heel leuk nagesproken.

The Dome mochten we pas na een kwartier in. Kwam ook niemand ons vertellen waarom we er niet in mochten. We mochten het einde ook niet zien terwijl we al op 85% waren. En al die verhipte behendigheidsspellen die je weer opnieuw moest doen als je de volgende ook niet haalde. Grrrr!
Nabespreken zat er dus ook niet in. Want we moesten nog weer naar andere escaperoom en daar hadden we wel tijd tussen. Maar ook weer niet zoveel.
Wat een kater van die kamer.

The Prison Cell heb ik al gedaan.
Wij doen echt alle kamers met dezelfde groep.