Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Shanelle
Berichten: 2337
Geregistreerd: 14-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:42

Wij vertrekken de 2e week van juni en gaan voor 3 weken. Eerst 2 weken Ören en dan een weekje chillen op hotel in Bodrum. Ziiiiin iiiiin!!!!! *\o/* {:}


Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:43

Welk hotel in Bodrum?

Wij moeten nog 43 dagen wachten :+

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Shanelle
Berichten: 2337
Geregistreerd: 14-08-09

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:48

Dat weten we nog niet, denk dat we ter plaatse gaan kijken waar er nog plek is. Wij waren in het verleden erg tevreden over WOW, Kervansaray en Holiday Resort. Ik zou liefst eens terug gaan naar WOW, en anders Rixos eens uitproberen, maar die is wel vrij duur.

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 08:18

Begin juli gaan we ook lekker naar Turkije :) Zitten in Side, Side Prenses resort.

Denk dat ik dat visum ook maar gewoon regel voordat we gaan, net zo makkelijk!

TamaraFloor
Berichten: 822
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Zaandijk

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:26

Maar je kan alleen je visum van te voren regelen als je een creditcard hebt. En die hebben veel mensen waaronder ik niet...

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:30

Meld zich :D

Laatste weekend van juni vertrekken we voor 12 dagen naar Marmaris... Club Aida...

Ik in het verleden al vaker naar marmaris geweest (Zo'n 10 jaar geleden) en voor vriendlief de eerste keer... Ook de eerste keer voor de kindjes, (en voor de jongste 2 jaar voor het eerst met het vliegtuig)....

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:29

Shanelle schreef:
Dat weten we nog niet, denk dat we ter plaatse gaan kijken waar er nog plek is. Wij waren in het verleden erg tevreden over WOW, Kervansaray en Holiday Resort. Ik zou liefst eens terug gaan naar WOW, en anders Rixos eens uitproberen, maar die is wel vrij duur.

Rixos Bodrum is absoluut een aanrader!! Paar keer geweest, absoluut luxe, je wordt top verzorgd en geentertained!! Geld dubbel en dwars waard. Enige nadeel: je gaat elk toekomstig resort vergelijken met Rixos en daar komt nagenoeg niets bij in de buurt :-)

Fenneeee
Berichten: 2991
Geregistreerd: 25-01-09
Woonplaats: Numansdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:35

xxelviraxx schreef:
Wij gaan in de herfstvakantie naar Grand park Lara. Ik ben nog nooit in Turkije geweest. We gaan met heel de familie omdat mijn schoonouders dan 25 jr getrouwd zijn.


Hier kom ik net een week geleden vandaan ! Is een goed hotel ! De douche is heeeerlijk :) en wij hebben heel de week 28 graden gehad.

Lous
Berichten: 24237
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 23:50

MD_Triumph schreef:
weet iemand nog leuke hotels in Turkije?
grand okan in alanya en pasa beach in marmaris zijn we al geweest.



Grand Okan zijn wij vorig jaar voor het eerst geweest :D. Was geweldig. Super luxe en hele lieve eigenaren en leuk personeel. We zouden dit jaar weer zo graag gegaan zijn. Helaas even financieel gezien niet mogelijk dit jaar. :(

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

_Astrid
Berichten: 1097
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:00

Ik ben afgelopen November naar Lara geweest, hotel Fame Residence. Eerste keer in Turkije en het was echt een super vakantie! :)
Sowieso geluk gehad met het weer, wij gingen van 6 t/m 13 november, vaak is het dan al wat slechter weer, maar we hadden dag van aankomst en tweede dag bewolking en voor de rest 26 graden en veel zon.
Wij zijn op eigen houtje naar Antalya geweest, beetje rond gelopen daar, kwamen uiteindelijk bij een super mooi haventje terecht, ook nog op een leuke markt.
Verder hebben we vooral veel genoten van het heerlijke weer en aan het zwembad gelegen, maar uiteindelijk ook nog een excursie gedaan.
Was helaas wel een Duitse, de Nederlandse ging namelijk pas weer nadat wij waren vertrokken, nadeel van buiten het hoogseizoen. Bij die excursie zijn wij naar St. Nicolaas, Myra en Kekova geweest. Bij Kekova kregen we ook de mogelijkheid om even te zwemmen, iedereen verklaarde ons voor gek, watertemperatuur is aardig fris in november namelijk.. Maar super mooi water en super mooie omgeving dus die kans konden we niet laten gaan.

Over het hotel heb ik niks te klagen! We kregen al champagne bij binnenkomst(10 uur 's ochtends :') ), iedereen was super behulpzaam, deden echt hun best voor je!
Kamer was uiteindelijk kleiner dan we hoopten, maar als we naar de receptie waren geweest hadden we zeker weten zonder problemen een andere kamer kunnen krijgen, uiteindelijk niet gedaan omdat we dan niet zo ruim balkon hadden gehad ;)
In het restaurant ook geweldige service, een bepaalde dame begon ons na 2 dagen te herkennen en kwam al met ons drinken zonder dat we het vroegen :)

Tijdens de excursie ook super aardige buschaffeurs, was een lange dag voor ons, we werden opgehaald om 6 uur 's ochtends en waren 8 uur 's avonds pas weer terug.
Chaffeurs waren in voor een babbeltje en gaven ook nog wat tips kwa bezienswaardigheden.

Nadeel van Turkije vind ik de prijzen van verblijf.. Vind het erg duur, wat ook wel logisch is gezien wat je er voor krijgt! Maar past niet geheel binnen mijn budget, ben vorig jaar met een aanbieding gegaan, mocht ik er weer een tegenkomen zou ik zeker ook zo weer gaan!

Mocht je er in de buurt zijn, Myra en Kekova zijn echt super aanraders voor excursies! :)

          You don't choose your destiny, it chooses you

Sabinee__
Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:03

Ik ga vannacht naar Turkije! :D
8 dagen Antalya, hotel Miracle aan de kust :D

“If you were half as funny as you thought you were, my boy, you'd be twice as funny as you are.”

MightyJoe
Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:32

Maar de prijzen van verblijf kan je toch zo duur maken als je zelf wilt? Ik vind Turkije vaak redelijk goedkoop vergeleken met andere landen. Het is maar hoeveel luxe je wilt :)

Elise95
Berichten: 4204
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:25

Ik ga dit jaar voor t eerst naar Turkije, eind juli, naar Side. Ben benieuwd...

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-14 19:01

MightyJoe schreef:
Maar de prijzen van verblijf kan je toch zo duur maken als je zelf wilt? Ik vind Turkije vaak redelijk goedkoop vergeleken met andere landen. Het is maar hoeveel luxe je wilt :)

Je kunt het idd zo duur maken als je zelf wilt. Best verschil in prijzen tussen de verschillende hotels. Heb nu zelf best een luxe hotel (ook een cijfer 9 op Zoover, gebaseerd op 1200 beoordelingen).

Vind juist dat je in Turkije en Tunesië wat goedkopere reizen kunt boeken, meeste andere landen zijn duurder.

dodyg
Berichten: 1368
Geregistreerd: 31-07-09
Woonplaats: Hamont (belgië)

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 19:45

welke operator hebben jullie geboekt??
via internet of reisbureau?

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-14 19:50

Internet, Arke.

Elise95
Berichten: 4204
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:48

Ik vond Turkije inderdaad ook best goedkoop, daarom gaan we er ook heen.

Wij hebben via reisbureau geboekt.

LiannePuthzy
Berichten: 6914
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:56

ik ga dit jaar ook naar turkije naar hotel tuquoise in dit dorpke/stadje Oludeniz

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Patty91
Berichten: 184
Geregistreerd: 17-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:01

Sabinee__ schreef:
Ik ga vannacht naar Turkije! :D
8 dagen Antalya, hotel Miracle aan de kust :D


Schijnt erg goed te zijn! Erg veel Nederlanders ook.

Fijne vakantie. *D

scrappiecoco
Berichten: 297
Geregistreerd: 07-07-13

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:04

ik ga 1 mei voor 2 weken naar istanbul... een heel lang verhaal maar ik heb echt totaal geen zin gewoon :| ik zal vast wel de enigste zijn hier met tegenzin :P

I do it because i can,
I can because i want to,
I want to because you said,
I COULDN'T

_Astrid
Berichten: 1097
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:01

MightyJoe schreef:
Maar de prijzen van verblijf kan je toch zo duur maken als je zelf wilt? Ik vind Turkije vaak redelijk goedkoop vergeleken met andere landen. Het is maar hoeveel luxe je wilt :)


Uiteraard kan je het zo duur maken als je zelf wil, alleen ik ga normaal niet all-in op vakantie, dus in vergelijking met dat is een verblijf dan wel wat prijziger dan ik gewend ben, zo bedoelde ik het meer ;) Maar met all-in heb je ook wel gelijk wat meer, dus in verhouding dan niet prijzig, zeker niet in vergelijking met all-in bij andere landen.

          You don't choose your destiny, it chooses you

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:07

Turkije vind ik toch niet duur kwa hotels en alles.... Maar het is soms een beetje kijken en zoeken... wand het prijsverschil kan soms wel heel groot zijn per maatschappij...

Nu woon ik zelf in belgie, vanuit hier een reis naar Turkije boeken, zelfde duur, zelfde vertrekweek, zelfde hotel kwam ik op 800 euro meer uit (voor 4 personen 12 dagen, dan na even zoeken in Nederland...
hebben dus uiteindelijk ook via nederland online geboekt...

Turkije kan je voor een groot deel zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt betreft eten... elke dag in een top-restaurant gaan eten is uiteraard duurder dan aan een van de vele restaurantjes aan de boulevard bijvoorbeeld... Is een beetje wat je zelf wilt...

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

PeerAppel
Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:51

Wij boeken altijd gewoon via Duitsland. Nog goedkoper. :P

kosseh
Berichten: 2582
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:10

PeerAppel schreef:
Wij boeken altijd gewoon via Duitsland. Nog goedkoper. :P


Dan vlieg je toch ook via Duitsland? Ben je dan niet als nog even veel kwijt om daar te komen

Mandyy
Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 20:18

Dat ligt er dan ook aan waar je woont.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Floortje_NL, Keizerinnnn, mvdende, petraaken en 79 bezoekers